- Ontvangen bedankjes 511
GT Academy BeNeLux finale foto's
Een kort verslag na 2 mooie competitie dagen op het circuit van Zolder, klik op leesverder voor alle foto’s! De afgelopen 2 dagen hebben allen Nederlanders en Belgen gestereden om de nationale GT Academy titel. De eerste dag vielen 5 rijders af, alleen de beste 10 gingen door naar dag 2. Om te bepalen wie een hotelovernachting kreeg en daarmee ook op de 2e dag in actie te komen werden er 3 timetrials verreden. Om het extra spannend te maken hadden de nummers 9 t/m12 een extra TT om te bepalen welke 2 rijders mochten blijven.
Op dag 2 werd aangevangen met nog een TimeTrail hier bleven de beste 6 over die naar de “Real Life challenges” mochten gaan. In deze challenges werden de rijders door de Media gekeurd, werden de skills in een Nissan 370z op een klein parcour bekeken en een afsluitende fitness test om de fysieke conditie aan de tand te voelen. Na al deze uitdagen zijn de beste 6 rijders: 1. GTHQ_Djie (Frank) 2. GTP_Cico (Enrico) 3. TRP_Noss (Hani) 4. HMG-Stef (Steffan) 5. HF_Koop777 (Marcel) 6. Kimo_85 (Karim)
We willen iedereen bedanken die we hebben gesproken, het was een zeer gezellig en leuk evenement! Ook Thomasen Tim voor hun tips en het showen hun skills op het circuit van zolder, filmpje volgt binnenkort! Klik hier voor alle foto’s!
Een verzameling van de foto's in chronologische volgorde:
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Djie
- Onderwerp Auteur
- Admin
Mogmaals gefeliciteerd aan de winnaars, helemaal verdiend..!!
Iedereen bedankt voor 2 super gezellige dagen
Ik kan amper m'n armen omhoog doen, laat staan houden dus ik kan niet zeggen dat ik m'n best niet heb gedaan tijdens de fitness
De training voor volgend jaar begint vandaag
- GTHQ_koop
- Gebruiker
- Ontvangen bedankjes 213
Ben er best trots op dat ik met jullie ( bijna) allemaal wel eens online heb geraced.
En dat ik jullie dan heeeel soms een stukje kan bijhouden
Kick Ass mannen op silverstone en vooral veel plezier !
- kloek
- Gebruiker
- Ontvangen bedankjes 65
En dan heb ik het niet eens over het feit dat Nederlanders en Belgen niet gewoon één, maar één van de meest geavanceerde en veelzijdige forum's hebben
Je hebt in ieder geval ook Belgische support!
- driescuit
- Spammer
- Ontvangen bedankjes 134
Nogmaals van harte gefeliciteerd, alle drie de winnaars. Het waren 2 geweldige dagen en ik vond het erg leuk om het op te nemen tegen jullie, inclusief alle deelnemers van dag 1. En om dan uiteindelijk bij de beste 6 te zitten, daar had ik direct voor getekend!
Nu veel succes op Silverstone en rij ze allemaal zoek!
En vooral veel plezier natuurlijk!
Greetz,
Karim
- Kimo_85
- Gebruiker
- Ontvangen bedankjes 0
- driescuit
- Spammer
- Ontvangen bedankjes 134
Ben benieuwd hoe Frank, Enrico en Hani het gaan doen in Silverstone. Als ik jullie was zou ik de komende weken zo vaak mogelijk naar de kartbaan en de sportschool gaan. In ieder geval heel veel succes en vooral plezier in Silverstone.
- Tarzan2000
- Gebruiker
- Ontvangen bedankjes 11
En de complete footage van MJHorenberg die een rondje over Zolder mee mocht rijden met Thomas Arends:
- Djie
- Onderwerp Auteur
- Admin
- Ontvangen bedankjes 511
Kijkt lekkere weg, goede edit, TNX..!
- GTHQ_koop
- Gebruiker
- Ontvangen bedankjes 213
Zie trouwens ook dat ik niet helemaal terecht naar huis ben gestuurd. Voor de head-to-head op Deep Forest heb ik nog specifiek gevraagd of je in bocht vier over dat beton mocht rijden, aangezien hier behoorlijk veel tijdwinst te halen is. Het antwoord was dat je tussen de curbs moest blijven en dat je anders een tijdstraf kon krijgen. Nou zie ik toch echt iemand, die door is, daar over het beton rijden en meer winnen dan de 0,2xx die ik tekort kwam. Beetje jammer, want Grand Valley Oost Omgekeerd had ik toevallig geoefend met de Calsonic en had daar wellicht een kans kunnen maken. Ik was daar in ieder geval sneller dan Tim
- Tarzan2000
- Gebruiker
- Ontvangen bedankjes 11