Uploaden Best Lap: Ronde 4

15 jaren 3 maanden geleden - 15 jaren 3 maanden geleden #964 door Djie
Uploaden Best Lap: Ronde 4 werd gestart door Djie
Hier mag je je beste ronde replay posten! Doe dit voor de 30 Januari 23:59! Op 31 Januari zal deze topic worden gesloten en de uitslag worden verwerkt, pas dan zullen de beste 8 replays worden gevalideerd. Je beste rondje zal als enige worden gechecked dus wees absoluut zeker dat je je aan de race regels hebt gehouden! Bekijk hier de race details

Zo kan je je beste ronde replay posten:

1.) Nadat je je snelste ronde hebt neergezet keer je terug naar het race scherm waar je kunt kiezen voor opslaan beste race ronde.

2.) Deze slaat je beste ronde op, op je ps3 hdd. Doe je USB stick in de PS3

3.) Vervolgens ga je in de XMB naar Game naar hulpprogramma opgeslagen data, check de handleiding van de PS3

4.) Ga naar je replay (deze kan je zien doordat oa je rondetijd weergegeven zal worden)

5.) Klik op driehoekje en selecteer vervolgens [Kopiëren] in het optiesmenu. Nu staat je replay op je usb stick

6.) Doe de usb stick in je computer. Door op je usb stick naar de mapjes PS3\Savedata\ te gaan zie je een mapje staan met een lange naam dit is je replay (bv: BCES00104_RPLY2_B_4399C2C3001).

7.) Door op het mapje te klikken met de rechtemuisknop en te kiezen voor kopieren naar > gecomprimeerde map zal het bestand als een *.zip opgeslagen worden.

8.) Nu zal je zien dat er een gecomprimeerde map is aangemaakt, deze upload in deze topic.

Tussenstand
  1. SolarSystem 1'47.353(checked & OK)
  2. Raffels87 1'47.441 (checked & OK)
  3. Oenta 1'47.894 (checked & OK)
  4. HammerNL 1'48.297(checked & OK)
  5. Djie 1'49.671(nickname verschijnt niet bij offline rijden, tijd ongeldig)
  6. Jilt 1'50.095 (checked & OK)
  7. firebird79 1'50.742(checked & OK)
  8. Jake88 1'54.351(checked verkeerde replay tijd niet geldig)
Laatst bewerkt 15 jaren 3 maanden geleden door Djie.
Discussie gesloten.
Lees meer
15 jaren 3 maanden geleden #966 door firebird79
Beantwoord door firebird79 in topic Re:Uploaden Best Lap: Ronde 4
hoi

ik ga er vanuit dat je een ford gt 06 bedoeld,want ik ben geen 05 tegengekomen!

groetjes van diegene die maar niet binnen de 2 sec van een record kan komen
Discussie gesloten.
Lees meer
15 jaren 3 maanden geleden - 15 jaren 3 maanden geleden #973 door conzales
Laatst bewerkt 15 jaren 3 maanden geleden door conzales.
Discussie gesloten.
Lees meer
15 jaren 3 maanden geleden #990 door jake88
Beantwoord door jake88 in topic Re:Uploaden Best Lap: Ronde 4
zo, net terug van een weekendje wintersport; in ieder geval 2 keer geflitst, dus jullie weten wel weer hoe laat het is..... Op naar de volgende ronde. Morgen maar eens aan beginnen. Wat ik me nog afvroeg: welke screenmode gebruiken jullie? gewoon de wijze waarop het spel zelf opstart? dus zonder dat je iets van de auto ziet en alleen toerenteller en snelheidsmeter in beeld>??? succes all!!!
Discussie gesloten.
Lees meer
15 jaren 3 maanden geleden #993 door jake88
Beantwoord door jake88 in topic Re:Uploaden Best Lap: Ronde 4
ik heb alleen de superspeedway? moet nog 2 races van het S event...speel ik dan de bedoelde track vrij?
Discussie gesloten.
Lees meer
15 jaren 3 maanden geleden #995 door Jeff86Tiger
Beantwoord door Jeff86Tiger in topic Re:Uploaden Best Lap: Ronde 4
Wat vind ik dit een heerlijk circuit. Vandaag wat uur erachter gezeten en tot een ronde van 1.49.0 en sta vlakbij oenta en solarsystem.
Nu proberen met me stuur ;) ik had ooit voor me ps2 de logitech DFP gekocht, dacht eerst dat ie kapot was omdat ik hem toen had aangesloten op me ps2 en toen niks meer deed, dacht ik vandaag ga ik even kijken wat voor aansluiting erop zit (usb) dacht zal hem eens proberen op me ps3, doet ie het weer nie. Ik het boekje erbij gepakt, merk ik dat ik de stroomaansluiting er niet op had zitten en dat had ik waarschijnlijk 2jaar geleden ook gedaan. Toen dacht ik shit die heb ik volgens mij weggegooit ooit, maar gelukkig niet :P ben benieuwd of er verschil in zit controller of stuur.

@ jake88
is wel balen dat je weet dat je 2x bent geflitst hopelijk niet té hard ;) kijk eens bij forum GT5P garage daar kun je zien welke view iedereen gebruikt, ik persoonlijk vind in de auto de auto het fijnst (ook het meest realistisch)
Ik weet niet of die event moet halen om het vrij te spelen maar ik zou het wel proberen om die S event te gaan ;) dan weet je het zeker.
Discussie gesloten.
Lees meer
15 jaren 3 maanden geleden - 15 jaren 3 maanden geleden #1000 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re:Uploaden Best Lap: Ronde 4
Damn jeff, das nie eerlijk ;)
kijken of ik nog beetje dicht in de beurt van je kan komen, heb gister even gereden en tot een 1'49.9xx gekomen. Kan nog wel veel vanaf, maar heb echt moeite met de juiste rempunten kiezen. Zijn weinig referentie punten, hoe doen jullie dat?
Laatst bewerkt 15 jaren 3 maanden geleden door Djie.
Discussie gesloten.
Lees meer
15 jaren 3 maanden geleden #1001 door jake88
Beantwoord door jake88 in topic Re:Uploaden Best Lap: Ronde 4
ah, S events hoef ik niet te halen, ik moet gewoon naar beneden scrollen, er zitten meerdere circuits onder iedere mogelijkheid :-)) Nou 3 rondjes gereden en een 1 59, dus daar valt nog wel wat te winnen :-) keep u posted!!
Discussie gesloten.
Lees meer
15 jaren 3 maanden geleden #1005 door Jeff86Tiger
Beantwoord door Jeff86Tiger in topic Re:Uploaden Best Lap: Ronde 4
Ik vind dit circuit gewoon heerlijk :P
Ik rij altijd met ideale lijn aan. In het begin pak ik de rempunten van de ideale lijn en dan kijk ik waar ik later kan remmen en hoeveel later zo bepaal ik altijd me rempunten.
Bij mij kan er zeker nog 0.4xx vanaf. Zeker omdat ik door de laatste chicane driftend ging en veel tijd verloor met me snelheid in het laatste gedeelte.
Succes deze ronde en hoop dat we net zo'n mooi gevecht hebben als de vorige ronde ;) nu natuurlijk dat ik hem win :P
Ga ff snel iets maken zodat ik kan gaan rijden met me stuurtje en in het weekend een playseat maken :woohoo:
Discussie gesloten.
Lees meer
15 jaren 3 maanden geleden #1009 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re:Uploaden Best Lap: Ronde 4
Ik ben eigenlijk echt tegen ideale lijn aanhebben maar het kan wel helpen op dit circuit, ga ik is ff proberen! Thnx voor tip!
Discussie gesloten.
Lees meer