Uploaden Best Lap: Ronde 5

15 jaren 2 maanden geleden - 15 jaren 2 maanden geleden #1126 door Djie
Uploaden Best Lap: Ronde 5 werd gestart door Djie
Hier mag je je beste ronde replay posten! Doe dit voor de 13 Februari 23:59! Op 14 Februari zal deze topic worden gesloten en de uitslag worden verwerkt, pas dan zullen de beste 8 replays worden gevalideerd. Je beste rondje zal als enige worden gechecked dus wees absoluut zeker dat je je aan de race regels hebt gehouden! Bekijk hier de race details

Zo kan je je beste ronde replay posten:

1.) Nadat je je snelste ronde hebt neergezet keer je terug naar het race scherm waar je kunt kiezen voor opslaan beste race ronde.

2.) Deze slaat je beste ronde op, op je ps3 hdd. Doe je USB stick in de PS3

3.) Vervolgens ga je in de XMB naar Game naar hulpprogramma opgeslagen data, check de handleiding van de PS3

4.) Ga naar je replay (deze kan je zien doordat oa je rondetijd weergegeven zal worden)

5.) Klik op driehoekje en selecteer vervolgens [Kopiëren] in het optiesmenu. Nu staat je replay op je usb stick

6.) Doe de usb stick in je computer. Door op je usb stick naar de mapjes PS3\Savedata\ te gaan zie je een mapje staan met een lange naam dit is je replay (bv: BCES00104_RPLY2_B_4399C2C3001).

7.) Door op het mapje te klikken met de rechtemuisknop en te kiezen voor kopieren naar > gecomprimeerde map zal het bestand als een *.zip opgeslagen worden.

8.) Nu zal je zien dat er een gecomprimeerde map is aangemaakt, deze upload in deze topic.

Tussenstand
  1. SolarSystem 2'10.693(Checked & OK)
  2. Raffels87 2'10.708 (Checked & OK)
  3. Oenta 2'10.975(Checked & OK)
  4. Djie 2'11.581(Checked & OK)
  5. Jilt 2'11.980(Checked & OK)

Voor deze laatste race heb ik zelf maar het initiatief genomen om mijn ronde te checken, als iemand hem alsnog wilt checken prima!
Laatst bewerkt 15 jaren 2 maanden geleden door Djie.
Discussie gesloten.
Lees meer
15 jaren 2 maanden geleden - 15 jaren 2 maanden geleden #1127 door Oenta
Beantwoord door Oenta in topic Re:Uploaden Best Lap: Ronde 5
Leuk! ik heb er weer zin in.. Alleen jammer dat bij de vorige ronde niet iedereen zijn ronde heeft geupload. Ik heb alvast een ronde gereden afgelopen zondag: 2.10.975 . Gaat hopelijk nog wel wat af.. Solar gaat pas op het laatste moment zijn ronde rijden zei hij :P Ben benieuwd, hij krijgt nu al sterallures... haha ;)
Veel suc6 iedereen!
Laatst bewerkt 15 jaren 2 maanden geleden door Oenta.
Discussie gesloten.
Lees meer
15 jaren 2 maanden geleden #1135 door Calcifer
Beantwoord door Calcifer in topic Re:Uploaden Best Lap: Ronde 5
Inderdaad! Ik was er vanuit gegaan dat iedereen z'n ronde zou inleveren. Heb dit zelf niet gedaan aangezien ik buiten de punten reed.
Discussie gesloten.
Lees meer
15 jaren 2 maanden geleden #1136 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re:Uploaden Best Lap: Ronde 5
Er is wel veel meer internationale competitie op de ranglijsten voor dit circuit! Wel leuk. Zit nu op een 1.12.014, net zat ik ervoor de laatste chicane 0.741 onder! maar vernagelde het in die chicane :( zometeen nog is proberen
Discussie gesloten.
Lees meer
15 jaren 2 maanden geleden #1137 door a Guest
Beantwoord door a Guest in topic Re:Uploaden Best Lap: Ronde 5
hoeveel races nog?
1 toch, Elise 111r
wist je trouwens dat je met de G25 in een R8 met R3 banden voor en R1 achter zonder TCS en stability system nog leuk en makkelijk kan driften, laat remmen en tegelijk een flinke instuurbeweging en gaan maar
Discussie gesloten.
  • a Guest
  • a Guest's Profielfoto
  • Bezoeker
15 jaren 2 maanden geleden #1138 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re:Uploaden Best Lap: Ronde 5
Ja dat wisten we.

Beetje rustig hier, niemand meer meedoen met de laatste ronde?

Hier is mijn replay: 2'11.581

Bijlage:

Bestandsnaam: BCES00104_...4004.zip
Bestandsgrootte:122 KB
Bijlagen:
Discussie gesloten.
Lees meer
15 jaren 2 maanden geleden #1139 door a Guest
Beantwoord door a Guest in topic Re:Uploaden Best Lap: Ronde 5
OK, nou mooi dan heh, veel hebben het vast te druk met school, er word bijna nooit meer iets gepost hier
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • a Guest
  • a Guest's Profielfoto
  • Bezoeker
15 jaren 2 maanden geleden - 15 jaren 2 maanden geleden #1140 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Re:Uploaden Best Lap: Ronde 5
Ik heb een heleboel goede tijden online gezien. Mooie ronde Raffels, strakke tijd!!
Ben trouwens wel benieuwd of Solar nog gaat rijden?!
Ik blijf hangen op een 2.11.980, ga het vanavond nog een keer proberen en zal hem dan posten.
Tot dan, dan....:woohoo:

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
Laatst bewerkt 15 jaren 2 maanden geleden door Jilt.
Discussie gesloten.
Lees meer
15 jaren 2 maanden geleden #1141 door oVEGAo
Beantwoord door oVEGAo in topic Re:Uploaden Best Lap: Ronde 5
Hallo allemaal. Ik krijg jammer genoeg mijn lap record niet op pc gezet. Kan deze dus niet uploaden. Spijtig want heb er lang genoeg mee bezig geweest. 2'11.433 sta dan toch al in top 100...
Discussie gesloten.
Lees meer
15 jaren 2 maanden geleden #1142 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re:Uploaden Best Lap: Ronde 5
Mmm gek, je maakt wel gebruik van een usb stickje? Bovendien moet je jezelf ook even aanmelden hier voor de WinterCup wil je dat je tijd wordt verwerkt in de einduitslag!
Discussie gesloten.
Lees meer