Week 25

14 jaren 10 maanden geleden - 14 jaren 10 maanden geleden #2486 door Jilt
Week 25 werd gestart door Jilt
Omdat het zo een leuke race is die iedereen nog wil kunnen rijden komt hierbij voor deze week:

de Super Sunday Afterparty
Vanaf maandag 22 juni 2009

Suzuka / 750 PP / Experts

Tijden: XX:25 uur en XX:55 uur, vanaf 20:55 uur totdat we het zat zijn ;)

Ferrari F430
733 PP

Power : 555 / +7
Weight : 1232 / 85%
Tires : R3 / R3
Aero : 15 / 25 (niet instelbaar)
Height : +0 / +0
Springs : 5 / 7
Dampers : 5 / 6
Toe : -0,05 / +0,05
Camber : 2,5 / 1,5
Brakes : 6 / 4

Max Turn : 40
TCS : off
ABS : 1

Gears
1 : 2,838
2 : 2,017
3 : 1,566
4 : 1,258
5 : 1,043
6 : 0,891
F : 4,266
De tune is een optie, als er andere tunes zijn, zet hem op de thread!

We starten meteen met de rest!

Check hier de Race Regels

Veel plezier!
Keep it Clean and Fast

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
Bijlagen:
Laatst bewerkt 14 jaren 10 maanden geleden door Roomboter.
Discussie gesloten.
  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #2487 door SolarSystem
Beantwoord door SolarSystem in topic Re:SS-Races
Dit ziet er spannend uit zeker gezien dat het als afsluiting van de Lentecup geldt! Ik heb mij nooit erg met de races bemoeid die hier werden georganiseerd maar dat komt met name omdat ik mij ook met andere spellen bezig houdt en als ik dan Prologue online doe zit ik altijd in de 750PP races omdat ik en mijn team niets anders willen doen :laugh: Races met lagere PP vindt ik altijd maar een beetje boring... Als er gene andere keus is neem ik er genoegen mee maar als er gereden kan worden met getunede Vipers, Vettes, S2000s dan ben ik alleen daar nog maar te vinden :P

Maargoed, ik wil bij deze race zeker aanwezig zijn dus ik ben benieuwd en dat zal ook mijn eerste directe confrontatie met velen van jullie zijn dus dat belooft wat! Heb er zin in en hoop dat ik rond de tijden dat er geraced gaat worden ook aanwezig kan zijn... Grtz
Discussie gesloten.
Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #2488 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Re:SS-Races
Dat zou heel tof zijn Solar, als je erbij kunt zijn.
Zoals je misschien in de vorige threads hebt gelezen, is het altijd een dolle boel! en spelen er zich heel wat battles op het veld af.

Winnen is opeens niet meer belangrijk op een of andere manier.... :laugh:

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
Discussie gesloten.
  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #2489 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Re:SS-Races
Eh,jilt winnen is altijd belangrijk ;)
Maar moet toegeven battlen indien clean is keighaaf.

Ik ben van de partij als internet etc. etc. LAAT MAAR KOMEN :woohoo:
Discussie gesloten.
Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #2490 door Roomboter
Beantwoord door Roomboter in topic Re:SS-Races
Ik ben heel benieuwd. Ik kan er zondagavond wel niet bij zijn. Maar aangezien hij donderdag al bekend word gemaakt, kan ik de rest van het weekend wel lekker knalle. Iemand vrijdagavond zin om een potje te cruise.

Laterz

Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel
Discussie gesloten.
Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #2492 door SolarSystem
Beantwoord door SolarSystem in topic Re:SS-Races
Na een tijdje online rijden ben je op een gegeven moment het winnen ook wel zat ;) Maar toffe gevechten zijn nooit saai! En ja, het moet wel zoveel mogelijk clean gebeuren al vind ik dat lichte tikjes die per ongeluk gebeuren onder de druk niet kwalijk genomen moeten worden.. Dat hoort bij het online racen en je wilt niet weten hoeveel tikken er wordne uitgedeeld in tourwagenraces/kartraces enz. Het probleem dat het niet gebeurd in Formule klasses is puur omdat de vleugels gevoelige onderdelen zijn van die wagens. Als je het mij vraagt hoort het allemaal bij het racen mits het normaal blijft!
Discussie gesloten.
Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden - 14 jaren 10 maanden geleden #2493 door Roomboter
Beantwoord door Roomboter in topic Re:SS-Races
SolarSystem schrijft:

Na een tijdje online rijden ben je op een gegeven moment het winnen ook wel zat ;) Maar toffe gevechten zijn nooit saai! En ja, het moet wel zoveel mogelijk clean gebeuren al vind ik dat lichte tikjes die per ongeluk gebeuren onder de druk niet kwalijk genomen moeten worden.. Dat hoort bij het online racen en je wilt niet weten hoeveel tikken er wordne uitgedeeld in tourwagenraces/kartraces enz. Het probleem dat het niet gebeurd in Formule klasses is puur omdat de vleugels gevoelige onderdelen zijn van die wagens. Als je het mij vraagt hoort het allemaal bij het racen mits het normaal blijft!



Klopt, helemaal mee eens

Niet alleen de vleugels zijn gevoelig, wat dacht je van de wielen en hun ophanging zelf.

Hoop je snel online tegen te komen. Behalve je alleen maar in de TT ranking te zien staan

Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel
Laatst bewerkt 14 jaren 10 maanden geleden door Roomboter.
Discussie gesloten.
Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #2495 door davinci
Beantwoord door davinci in topic Re:SS-Races
Ben benieuwd wat dit event gaat brengen?
Misschien SuperSport klasse met dikke getunde Amerikaanse bakken?

En het lijkt me tof om een keer tegen Solar te racen, als ik hem tenminste bij kan houden? :)
Krijg dan in ieder geval meer concurrentie dan bij die NSXjes. ;)
Discussie gesloten.
Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #2496 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Re:SS-Races
Dikke Amerikaanse bakken ? nee gewoon online op suzuka met de auto waarmee we
de laatste lentecup rijden !!! :woohoo: :woohoo:

Da's een fijne auto lekker boenderen :(

Kan ik misschien nog in de top 100 komen, toch lekker beetje oefenen. :huh: :angry: (lees smiley met dikke vinger auto)
Hoop we; op beetje snel, gewoon hard gaan en kunnen boenderen.
Boenderen; Het op een strakke snelle manier via curbostones en stukjes gras zo hard mogelijk over een circuit, waarbij het gevoel bestaat de gehele tijd op de grens te rijden waarbij bij uitaccelereren de tractie van de wielen te voelen is en de bandjes schreeuwen om grip.Ruig maar wel clean en snel.

Ik ben nu al 15840 mijn ogen open gedaan in de ochtend deze 15841 ste keer dacht ik ( het is donderdag) te zien wat de SS race zou inhouden.
Maar eh ???? ;)
Discussie gesloten.
Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #2497 door SolarSystem
Beantwoord door SolarSystem in topic Re:SS-Races
Roomboter schrijft:
Klopt, helemaal mee eens

Niet alleen de vleugels zijn gevoelig, wat dacht je van de wielen en hun ophanging zelf.

Hoop je snel online tegen te komen. Behalve je alleen maar in de TT ranking te zien staan[/quote]

Wat ik dus hoop is dat deze event voor de 750PP race gaat of iets in die buurt. Zoals ik al aangaf, ik rij alleen maar daar ALS ik Prologue speel. Je kan mij daar zo nu en dan vinden zo ie zo maar ik heb het idee dat jullie allemaal in de wat minder snelle races rijden, maakt niet uit maar zo komen we elkaar nooit tegen nee ;) Wat dit event ook mag brengen, ik zal hier aan mee doen en aantonen dat me race skills identiek staan aan me Time Trail prestaties :laugh: Maar met name lol staat bij mij vooraan in zulk soort online races, pas volgend jaar als er eigen lobbies komen gaan de echte competities van start tussen teams en dergelijk. Tegen die tijd worden de races serieus en komen de grote competities, iets waar ik me al op verheug sinds Prologue uit is (en stiekem gehoopt dat het ooit als update zou worden toegevoegd aan Prologue... Owh my... Wat had ik een hoop vertrouwen in Polyphony :ohmy: )

Kom maar op met de race event onthulling!
Discussie gesloten.
Lees meer