Gedragsregels.

13 jaren 3 maanden geleden #28056 door Michel_van_Eunen
Gedragsregels. werd gestart door Michel_van_Eunen
Hey!

Ik heb een vraag over de gedragsregels tijdens de komende divisieraces die er aan zitten te komen.

Tijdens de kwalificatie waren er bepaalde regels waar we ons, en terecht, aan moesten houden. Zoals bijvoorbeeld minimaal 2 wielen op het asfalt houden.

De afgelopen dagen ben ik bezig geweest een berg mensen van hier (GTQH) aan mijn vriendenlijst toe te voegen, zodat ik altijd wel iemand online heb met een lounge die ik dan kan joinen om lekker tegen elkaar te racen. Ook wat openbare ruimtes bezocht zodat ik vast een beetje kan wennen met het online racen.

Iedereen weet inmiddels wel, en het gebeurd dan ook te over, hoe je op bepaalde circuits sneller bent door chicanes lekker af te snijden. Zoals bijvoorbeeld op Monza, 3 van de 3 chicanes gaan een stuk rapper wanneer je de alternatieve lijn aanhoud. Dit gaat vol tegen de gedragsregels in. Hoe wordt hiermee omgegaan tijden de divisie races? Dit zal voor het eerst zijn dat ik hieraan mee doe, dus zou dit echt niet weten. Inmiddels is er online niet meer te winnen als je netjes op het asfalt blijft daar op Monza...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Michel_van_Eunen
  • Michel_van_Eunen's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #28077 door Maik009
Beantwoord door Maik009 in topic Re: Gedragsregels.
Bovenaan de pagina kun je de race regels vinden (onder Races):)

Of je klikt hier ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #28085 door Michel_van_Eunen
Beantwoord door Michel_van_Eunen in topic Re: Gedragsregels.
Duidelijk!

Wij rijden met z'n alle dus wel netjes het circuit, beter!

May the speed be with you! ;-)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Michel_van_Eunen
  • Michel_van_Eunen's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
13 jaren 1 maand geleden - 13 jaren 1 maand geleden #37016 door Bone-1976-head
Beantwoord door Bone-1976-head in topic Re: Gedragsregels.
Eigenlijk vind ik dat iedereen met een GTHQ tag, die een lounge opent deze regels moet volgen, dus ook bij niet officiele races. Dat zorgt er i.i.g voor dat de regels routine worden en dat het duidelijk is wat de regels zijn. Aldaar kan men een ieder ter alle tijden aanspreken als deze regels niet nageleefd worden.

Maar dat is mijn mening.

Ik join wel eens mensen in hun lounge en maak dan mee dat uitloop stukken en drempels als track worden gezien en stukken track over gras worden afgesneden en dat er buiten de lijnen van de baan en 4 wielen buiten de curb word geraced. Ik stoor mij daar aan want ik vond het juist zo leuk dat er regels verbonden waren aan het online racen.........Jammer dat dit alleen voor officiële races geld.

Grtz,
Bone
Laatst bewerkt 13 jaren 1 maand geleden door Bone-1976-head.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 1 maand geleden #37217 door Elmo
Beantwoord door Elmo in topic Re: Gedragsregels.
Maak me er ook wel eens schuldig aan, soms bewust soms onbewust. Maar sommigen maken het wel erg bont. Je kan het trouwens wel instellen. Straf bij afsnijden en botsen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 1 maand geleden #37308 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Re: Gedragsregels.
Ook een goed stuk leesvoer is deze: Vaardigheden

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer