Opnieuw beginnen met nieuw account...wie?

12 jaren 3 maanden geleden #65333 door Peetjuhh
Opnieuw beginnen met nieuw account...wie? werd gestart door Peetjuhh
Hoi allen,

Ik zit er wel weer aan te denken, om gewoon weer van 0 af aan te beginnen en alles weer op te bouwen.
Wat mij daaraan trekt, is niet alleen weer door alle A en B races gaan, maar ook een garage opbouwen met alleen auto's die ik mooi vind of echt gebruiken wil.
Ergens weer een uitdaging om te doen.

Overigens, tot welk bedrag aan auto's mag je overhevelen? Dit voor het geval dat er toch 1 nodig is:p

Peet

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peetjuhh
  • Peetjuhh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden - 12 jaren 3 maanden geleden #65335 door mjhorenberg
Beantwoord door mjhorenberg in topic Re: Opnieuw beginnen met nieuw account...wie?
Nieuw account beginnen of weer opnieuw beginnen is tegenwoordig niet zo moeilijk meer. Zou wel aanraden om een nieuw account aan te maken en daarop opnieuw te beginnen. Dit geeft je de kans om auto's van je oude account door te sturen naar je nieuwe. Je kan niet direct een hele serie overzetten naar je nieuwe account. Wel heb je op het nieuwe account in ieder geval de chrome/stealth en dlc auto's die je al hebt. Daarnaast kan je natuurlijk veel geld verdienen met de seizoensevents, waardoor je ook snel stijgt in geld en ervaring.

Ben zelf laatst begonnen met een GTHQ account en ben in no time level 25. Heb alleen seizoensevents en online races gedaan op dat account.
Laatst bewerkt 12 jaren 3 maanden geleden door mjhorenberg.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #65337 door giznav
Beantwoord door giznav in topic Re: Opnieuw beginnen met nieuw account...wie?

Hoi allen,

Ik zit er wel weer aan te denken, om gewoon weer van 0 af aan te beginnen en alles weer op te bouwen.
Wat mij daaraan trekt, is niet alleen weer door alle A en B races gaan, maar ook een garage opbouwen met alleen auto's die ik mooi vind of echt gebruiken wil.
Ergens weer een uitdaging om te doen.

Overigens, tot welk bedrag aan auto's mag je overhevelen? Dit voor het geval dat er toch 1 nodig is:p

Peet

@Peet als ik me niet vergis zijn dat auto's tot 500.000 cr en geen RM's suc6

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #65341 door Peetjuhh
Beantwoord door Peetjuhh in topic Re: Opnieuw beginnen met nieuw account...wie?

Nieuw account beginnen of weer opnieuw beginnen is tegenwoordig niet zo moeilijk meer. Zou wel aanraden om een nieuw account aan te maken en daarop opnieuw te beginnen. Dit geeft je de kans om auto's van je oude account door te sturen naar je nieuwe. Je kan niet direct een hele serie overzetten naar je nieuwe account. Wel heb je op het nieuwe account in ieder geval de chrome/stealth en dlc auto's die je al hebt. Daarnaast kan je natuurlijk veel geld verdienen met de seizoensevents, waardoor je ook snel stijgt in geld en ervaring.

Ben zelf laatst begonnen met een GTHQ account en ben in no time level 25. Heb alleen seizoensevents en online races gedaan op dat account.


Nieuw accoount en opnieuw beginnen:p Met het overzetten heb ik nog ervaring (toen je nog alles kon overzetten:p )
Jammer is het dus, dat je maar 1 peer 24 uur kan overzetten, anderzijds zit hier toch ook wel een uitdaging in. De seizioenevents, dat ik ook het eerste waar ik me op richten wou, tenminste...als ik de goeie wagens overzet:-)
Ben al aan het puzzelen, 1 auto overzetten..waar ik EN diverse A Races doen kan (bijv Lupo Cup Car) en een paar seizoenevents.

Thnx.

Peet (naam weet ik nog niet) :-)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peetjuhh
  • Peetjuhh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #65343 door Peetjuhh
Beantwoord door Peetjuhh in topic Re: Opnieuw beginnen met nieuw account...wie?

Hoi allen,

Ik zit er wel weer aan te denken, om gewoon weer van 0 af aan te beginnen en alles weer op te bouwen.
Wat mij daaraan trekt, is niet alleen weer door alle A en B races gaan, maar ook een garage opbouwen met alleen auto's die ik mooi vind of echt gebruiken wil.
Ergens weer een uitdaging om te doen.

Overigens, tot welk bedrag aan auto's mag je overhevelen? Dit voor het geval dat er toch 1 nodig is:p

Peet

@Peet als ik me niet vergis zijn dat auto's tot 500.000 cr en geen RM's suc6


Thnx ...is net wat ik weten wou:p Dat geeft nogal wat opties voor in het begin.
En als ik elke dag inlog, scheelt ook de extra bonus ( 200% ) nog .

Peet

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peetjuhh
  • Peetjuhh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden - 12 jaren 3 maanden geleden #65353 door Peetjuhh
Beantwoord door Peetjuhh in topic Re: Opnieuw beginnen met nieuw account...wie?
Oeps, ergens ging mijn berichtje van daarnet er naast:-)

Maar goed, alles opnieuw ingesteld en ...heb al 27 auto's :-) Niet aan de DLC gedacht, dus zo beginnen is ff handiger:p

Peet

Ter info: speedpeet2012
Laatst bewerkt 12 jaren 3 maanden geleden door Peetjuhh.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peetjuhh
  • Peetjuhh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #65359 door SkyHawk
Beantwoord door SkyHawk in topic Re: Opnieuw beginnen met nieuw account...wie?
Je kunt alle auto's overhevelen tot de grens van 980.000 credits.

Dus de Vauxhall Astra Super Touring Car '00 kun je niet overhevelen, die is namelijk 984.000 credits.

In totaal kun je 95 auto's niet verzenden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #65367 door Rikson66
Beantwoord door Rikson66 in topic Re: Opnieuw beginnen met nieuw account...wie?
En je kunt nog de auto's van je originele account on-line zetten en jezelf als vriend toevoegen.
Kun je ze voor alle events gebruiken,ook de seasonals zodat je op een korte tijd veel geld binnenharkt zonder 1 auto te kopen.
Je kunt er alleen niet on-line mee rijden.
Komt ook nog eens bij dat je de auto's uit de DLC paketten ook binnen haalt op een nieuw account.
Mits je die gekocht hebt uiteraard B)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #65369 door Martzsie
Beantwoord door Martzsie in topic Re: Opnieuw beginnen met nieuw account...wie?
voor degene die overnieuw zijn begonnen ..
hebben jullie een nieuw master account aangemaakt of een sub account ??

ik wil ook wel een gthq tag , maar als ik een sub account wil aanmaken vraagt hij om mijn aanmeldings id (degene waarvan ik dacht dat hij het was doet het dus niet)...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #65373 door Peetjuhh
Beantwoord door Peetjuhh in topic Re: Opnieuw beginnen met nieuw account...wie?

Je kunt alle auto's overhevelen tot de grens van 980.000 credits.

Dus de Vauxhall Astra Super Touring Car '00 kun je niet overhevelen, die is namelijk 984.000 credits.

In totaal kun je 95 auto's niet verzenden.


Tot 980.000 ? Das veel meer dan ik verwacht had.

Thnx.

Peet

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peetjuhh
  • Peetjuhh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer