Woensdag fun racedag

6 jaren 4 maanden geleden - 6 jaren 4 maanden geleden #118294 door Djie
Woensdag fun racedag werd gestart door Djie
Ik zal elke woensdag een fun race proberen te organiseren, hiermee leren we Gran Turismo steeds beter kennen zodat we in de toekomst een toernooitje weer kunnen gaan organiseren!

Check dus even de kalender voor de laatste aankondigingen!
Laatst bewerkt 6 jaren 4 maanden geleden door Djie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 4 maanden geleden #118298 door Bodhie
Beantwoord door Bodhie in topic Woensdag fun racedag
Helaas heb ik op woensdag al een ander kampioenschap met project cars 2 of een dartwedstrijd.
Een andere dag komt me beter uit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: giznav

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 4 maanden geleden #118299 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Woensdag fun racedag
Er zal binnenkort ook vanaf hier Project Cars 2 races komen op de dinsdag, wellicht dat je daar wel aan kan haken. Helaas voor heb ik op andere zelf geen tijd voor te organiseren, wellicht iemand anders wel?

Dus voorlopig op de woensdag GT Sport avond!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: giznav

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 4 maanden geleden #118309 door giznav
Beantwoord door giznav in topic Woensdag fun racedag
wat voor bandjes gaan we rijden op woensdag Dragon Trail met de N500 ?

de N500 is wel wat lastiger sommige zijn goed te doen op Sport hard TC 0 BB 0 DS4:AV

er ziin er echter zoals die Mazda Atenza road car die wordt tocht echt tricky op Sport Hard weet alleeen niet hoe dat met een stuur is,Atenza road car ik heb er in ieder geval mijn handen vol aan :woohoo:

leuke combo zie er naar uit,gelukkig geen plakbandjes :lol:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 3 maanden geleden #118312 door keijzm73
Beantwoord door keijzm73 in topic Woensdag fun racedag
Misschien.. Heel misschien kom ik ook wel even langs vanavond. Kan ik mooi zorgen voor een ontwijk-obstakel op de baan :P

Hoi trouwens.. Ooit was ik een redelijk trouw GTHQ lid. Met name in de tijd nadat de PS4/GT5 set uit is gekomen (deze set gisteren verkocht)... Toen GT5 uitkwam erg fanatiek geraced en actief hier op het forum. GT6 ook gehad, maar was toen wat minder fanatiek. Druk ook met andere dingen. Heel eerlijk; nooit een hele goede racer geweest. Solo met de wekelijkse online tijdritten lukte redelijk. Hoop ook dat die weer terugkeren in PS-Sport. Want ik heb veel last van 'race-stress' bij online evenementen tegen anderen. Te bang om teveel in de weg te rijden ;)

Vanmiddag ga ik mijn nieuwe stuur ophalen. De (Thrustmaster T300RS GT) :)) Erg veel zin in. Maar ik neem ook WRC7 mee. Ook erg benieuwd naar. Ziet er super strak uit. En ik heb nu eenmaal een zwak voor Rally. Ook wel getwijfeld tussen DiRT4 en Project CARS2. PC2 komt er sowieso nog wel maar eerst WRC7. Dan heb ik GT-sport voorlopig voor op het asfalt en WRC7 voor off-road.

Afgelopen weken alweer wat gelezen op het forum hier. Erg rustig nu vergeleken met een paar jaar geleden. Maar gelukkig leeft het nog. De paar keren dat ik online was met racen (GT5), was het wel gezellig. Ik ben nog enkel in bezit van de bijgeleverde PS4 headset. Nog geen idee hoe/of dat gaat werken in combinatie met een stuur als controller. Maar kan zijn dat het stil blijft van mijn zijde :P

Bij deze dus gelijk even een herintroductie van mezelf en dus misschien tot vanavond.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: giznav

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 3 maanden geleden #118316 door keijzm73
Beantwoord door keijzm73 in topic Woensdag fun racedag
Damn... Van 19:15 tot 21:30 uur bezig geweest om de firmware van de T300RS te upgraden :/ Uiteindelijk gelukt, maar gisteren dus de race gemist. Ergens wist ik wel dat zoiets zou gaan gebeuren.. Maar man wat een vet stuur!! Hopelijk blijft dat ook zo. Want was toch ook wel een gok met alle wisselende reviews.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 3 maanden geleden #118317 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Woensdag fun racedag
Loop je geen buil aan dat stuur! Is mooi prijs kwaliteit denk ik zo. Volgende week hoop ik er ook weer bij te zijn!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 3 maanden geleden #118343 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Woensdag fun racedag
Vandaag is er weer een leuke race, dit maal met race auto's op Suzuka. Qualy om 20:00, 5 laps races, daarna een 10 laps race in omgekeerde start volgorde. Misschien dat slijtage nog aan gaan zetten als er anomie voor is!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 2 maanden geleden #118383 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Woensdag fun racedag
Er staat weer een fun race klaar voor aanstaande woensdag!

Monza met Groep 4 auto's op Race Harde banden. Weer een race voor de fun!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 2 maanden geleden #118384 door SRAD-666
Beantwoord door SRAD-666 in topic Woensdag fun racedag
Na lange tijd maar weer eens meekijken alhier... GT6 heeft geen goed gedaan aan de motivatie zullen we maar zeggen. GT Sport toch maar een poging gegeven, die valt nog niks tegen.

Hopelijk ben ik woensdag op tijd thuis om even aan te haken. De GTHQ races waren toch altijd leuk, clean, gezellig, sportief!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Djie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer