Stel je vraag aan Kazunori-San

11 jaren 8 maanden geleden #80934 door Jilt
Stel je vraag aan Kazunori-San werd gestart door Jilt
Frank ( GTHQ_Djie ) zit als finalist momenteel in de UK op Silverstone bij de finale van de GT Academy 2012.
Frank is een bescheiden man en zal zelf nooit op deze wijze op de voorgrond willen treden, maar is natuurlijk de eigenaar en ontwikkelaar van deze geweldige website GTHQ.nl

Aanstaande woensdag schijnt Kazunori Yamauchi naar Silverstone te komen en zal Frank mogelijk de kans krijgen om hem wat vragen te stellen.
Omdat wij geen journalistieke achtergrond hebben, willen wij jullie vragen mee te denken welke vragen Frank, Kazunori kan stellen.
Wie weet krijgt Frank de kans om jouw vraag te stellen!

Dus heb jij een grappige, relevante, prangende of geniale vraag, zet het dan hier op het forum, zodat Frank ze kan stellen indien daar de gelegenheid toe is!

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
Discussie gesloten.
  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #80941 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Stel je vraag aan Kazunori-San
Ik meteen maar de eerste vraag:

- Waarom heeft, in uw opinie, de Gran Turismo franchise, zo een grote en trouwe achterban?
- Hoe voelt en motiveert het om zo een grote en trouwe achterban te hebben?
- Wat is de toekomst voor Gran Turismo?
- Gaan we GT ook op de Vita zien?
- Had u ooit kunnen dromen om het virtuele naar de werkelijkheid te krijgen (zoals met de GT Academy)?

Vertaling:
- Why has, in your opinion, the Gran Turismo franchise, so many and faithfull followers?
- How does it feel and motivate you to have so many and faithfull followers?
- What lies in the future for Gran Turismo?
- Is GT coming to the Vita?
- Could you have dreamt that the virual world would become reality (like it does in the GT Academy)?

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
Discussie gesloten.
  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #80947 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Stel je vraag aan Kazunori-San
Do you know how many gt 5 communities there are worldwide ?
Are you able to follow a couple of them ?
You should because there is where your biggest fans are ! and they can provide you with the best feed back
gamewise !

Hamquestion ( hahahah Ham vraag letterlijk vertaald) do you know where the gt Head quarters are stationed

En dan kijkt hij vreemd en zegt eh not really en dan zegt Frank you are looking GTHQ in the face :woohoo:
come and join us gor the friday night race night ( meteen afspraak maken)

Zo een paar vragen waarbij Frank zijn eerste kind definitief op de kaart kan zetten.
Discussie gesloten.
Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden - 11 jaren 8 maanden geleden #80957 door Roomboter
Beantwoord door Roomboter in topic Stel je vraag aan Kazunori-San
Veel van de bovenstaande vragen kan je ook wel antwoord op geven.

Ik heb er best veel maar er is 1 waar ik echt een antwoord op wil hebben, die ik waarschijnlijk niet ga krijgen maar ik stel hem toch voor.

Vraag:
Gran Turismo The Real Driving Simulator, right Kazz? Yes zegt hij dan. Hoe is het dan mogelijk dat de physics verschillen tussen online en offline?
Vervolg vraag. Zelfs tussen bandenslijtage aan en uit zit een verschil in physics.
Er mag natuurlijk geen verschil in physics zijn. Want wanneer is het nou de real driving simulator als ik online of offline rij.

Dan heb ik eigenlijk nog een vraag. Waarom is de aracde mode tussen GT5P en GT5 verschillend. Ik (en met mij mee vele vele andere) wil graag de GT5P versie terug zien in GT5. Keuze uit alle wagens die in de game zitten en geen mogelijkheid tot tune m.u.v de banden keuze. Inclusief de online ranking zoals uit GT5P

Frank met deze 2 vragen zou je mij een ontzetten groot plezier doen. Zeker als je een eerlijk en oprecht antwoord krijgt. En metname dat het veranderd word in de game.

Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel
Laatst bewerkt 11 jaren 8 maanden geleden door Roomboter.
Discussie gesloten.
Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #80960 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Stel je vraag aan Kazunori-San

Veel van de bovenstaande vragen kan je ook wel antwoord op geven.

Ik heb er best veel maar er is 1 waar ik echt een antwoord op wil hebben, die ik waarschijnlijk niet ga krijgen maar ik stel hem toch voor.

Vraag:
Gran Turismo The Real Driving Simulator, right Kazz? Yes zegt hij dan. Hoe is het dan mogelijk dat de physics verschillen tussen online en offline?
Vervolg vraag. Zelfs tussen bandenslijtage aan en uit zit een verschil in physics.
Er mag natuurlijk geen verschil in physics zijn. Want wanneer is het nou de real driving simulator als ik online of offline rij.

Dan heb ik eigenlijk nog een vraag. Waarom is de aracde mode tussen GT5P en GT5 verschillend. Ik (en met mij mee vele vele andere) wil graag de GT5P versie terug zien in GT5. Keuze uit alle wagens die in de game zitten en geen mogelijkheid tot tune m.u.v de banden keuze. Inclusief de online ranking zoals uit GT5P

Frank met deze 2 vragen zou je mij een ontzetten groot plezier doen. Zeker als je een eerlijk en oprecht antwoord krijgt. En metname dat het veranderd word in de game.



hahahahahaha dennis je kan de eerder gestelde vragen beantwoorden, je hebt eigenlijk een heleboel vragen en stelt er 1 ( eh 2 dus) maar verwacht er geen antwoord op te krijgen. Ik zou dan mss toch nog een paar andere vragen stellen ook. Wellicht krijg je dan toch 1 antwoord waardoor je weer beetje blij wordt. ;)
Discussie gesloten.
Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #80964 door Denur
Beantwoord door Denur in topic Stel je vraag aan Kazunori-San
Als ik antwoord krijg op onderstaande, kan ik eindelijk rustig slapen: :P

"How do you prefer to play Gran Turismo when using a wheel: wearing shoes, socks or barefooted?"
Discussie gesloten.
Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #80966 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Stel je vraag aan Kazunori-San
Wat doe jij Denur, ik op :) sokken
Discussie gesloten.
Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #80967 door Denur
Beantwoord door Denur in topic Stel je vraag aan Kazunori-San

Wat doe jij Denur, ik op :) sokken

Tot ruim een jaar geleden altijd gympies, nu ook sokken.
Discussie gesloten.
Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #80969 door Myquandro
Beantwoord door Myquandro in topic Stel je vraag aan Kazunori-San
Ik zou graag willen weten of er (buiten DLC) nog nieuwe updates gaan uitkomen voor GT5
Vraag: ''komen er, buiten DLC om, nog nieuwe updates voor GT5?''/''Can we expect any new updates for GT5 besides DLC?''
Discussie gesloten.
Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #80971 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Stel je vraag aan Kazunori-San

Wat doe jij Denur, ik op :) sokken

Tot ruim een jaar geleden altijd gympies, nu ook sokken.


That socks :laugh:

@myquandro, goeie vraag! Hiermee kunnen ze laten blijken of het spel nog steeds wordt door ontwikkeld, of dat alle pijlen op GT6 staan.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
Discussie gesloten.
  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer