Een shortcut naar de NL finale

11 jaren 11 maanden geleden #75143 door Djie
Een shortcut naar de NL finale werd gestart door Djie

Win een opleiding tot coureur

Tijdens de GT Academy-campagne maken bezoekers van de Nissan-dealer tevens kans op een professionele opleiding tot autocoureur. Sony plaatst in de periode van 1 mei t/m 25 juni 2012 gedurende tien dagen bij iedere Nissan-dealer een PlayStation-spelcomputer met daarop de racegame Gran Turismo 5. Bezoekers kunnen hun snelste ronde laten noteren en meedoen aan de strijd om een van de zes Nederlandse finaleplaatsen van de GT Academy. De GT Academy is een internationale, professionele raceopleiding tot autocoureur, georganiseerd door Nissan en PlayStation Entertainment van Sony. Aspirant-coureurs kunnen overigens ook thuis meedoen, zolang ze maar een PlayStation en Gran Turismo 5 hebben.


Hoe en wat weet ik nog niet precies maar hier in iedergeval de lijst waar je met GT5 kan racen! Ben benieuwd of er iemand al is geweest en kan vertellen met welke auto/circuitcombinatie gereden wordt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #75151 door Ambidexter
Beantwoord door Ambidexter in topic Re: Een shortcut naar de NL finale
@ Rikson,

Laat even weten als je plannen hebt in Roosendaal te gaan kijken, dan kom ik ook even ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #75153 door Rikson66
Beantwoord door Rikson66 in topic Re: Een shortcut naar de NL finale
:laugh: :laugh:

Zag op tv dat Nissan een stukje achter hun originele reclame voor de Micra hadden geplakt.
"kom nu een proefrit maken en maak kans bladiebladiebla.."
Zal wel de gewone Academy versie zijn zoals wij hem kennen.Lijkt me wel lachen,stapt er iemand in die nog nooit van GT gehoord heeft,weet die na 15 pogingen eindelijk goud te halen.Hartstikke trots natuurlijk,denkt dat hij goed bezig is.... :blink:
Verkoper: 'gefeliciteerd mijnheer,U staat op plaats 208.432 :laugh: :laugh: :laugh:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #75167 door davinci
Beantwoord door davinci in topic Re: Een shortcut naar de NL finale
Ik ga morgen ff kijken bij de Nissan dealer in Almere.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #75281 door davinci
Beantwoord door davinci in topic Re: Een shortcut naar de NL finale
Nou, behoorlijk teleurstellend wat ik aantrof bij de Nissan dealer in Almere, dit apparaat stond er:


Er zat alleen GT5 in de PS3, verder helemaal niets wat te maken heeft met de GT Academy 2012.
Nog gevraagd aan de verkopen voor meer info, overigens ontzettend vriendelijk, hij bood me meteen wat te drinken aan toen ik binnen kwam, maar verder wist hij niets te vertellen over de actie.

Had eigenlijk verwacht zo'n racingpod aan te treffen en dit had de Nissan verkoper ook gedacht, want hij had al wat ruimte er voor vrijgemaakt. Maar toen hadden ze dit ding afgeleverd helaas, beetje jammer.

Ze nemen nog contact met me op als ze meer te weten komen over de actie. Ik verwacht alleen niet veel news, denk als ze de PS3 met het internet verbinden, dit was ook niet het geval, dat ze vervolgens gewoon de GT Academy 2012 DLC erop zetten, die we allemaal al kunnen spelen.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #75319 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re: Een shortcut naar de NL finale
Bizar... staat toch duidelijke taal in het nieuwsbericht: www.newsroom.nissan-europe.com/nl/nl-nl/Media/Media.aspx?mediaid=91719

Waarschijnlijk nog niet helemaal organisatorisch gelukt haha :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer