GT Academy 2012..!

12 jaren 3 maanden geleden - 12 jaren 3 maanden geleden #66035 door GTHQ_koop
GT Academy 2012..! werd gestart door GTHQ_koop
Heeeeey,

We mogen weer :woohoo:
Moet alleen wel ff op sneeuw vakantie de 1e week Maart, niks breken dus :whistle:

Ben benieuwd over de aanpak dit jaar.
Gaat Kaz weer een baantje maken..? Rijden we met 1 Nissan of toch weer met 2..?

Ik heb 'r zin in iig..!!
Laatst bewerkt 12 jaren 3 maanden geleden door GTHQ_koop.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • GTHQ_koop
  • GTHQ_koop's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #66041 door ceepee209
Beantwoord door ceepee209 in topic Re: GT Academy 2012..!
Dit zou dan de eerste zijn voor mij, nice! Zolang er maar niet op comfort-banden wordt gereden, die dingen zijn echt een horror als je met een controller rijdt... :angry:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden - 12 jaren 3 maanden geleden #66053 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re: GT Academy 2012..!

Dit zou dan de eerste zijn voor mij, nice! Zolang er maar niet op comfort-banden wordt gereden, die dingen zijn echt een horror als je met een controller rijdt... :angry:


Dan moet ik je helaas teleurstellen, tot nu toe zijn alle GT Academy's begonnen met een TT op comfort banden, geloof zelfs Comfort Hard!? Het is niet onmogelijk, GTHQ_Bosjesmann is het ook gelukt met controller en is zelfs in de afgelopen editie naar Silverstone gegaan!
Laatst bewerkt 12 jaren 3 maanden geleden door Djie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #66055 door ceepee209
Beantwoord door ceepee209 in topic Re: GT Academy 2012..!
Comfort hard... :(

Naja, meer oefenen dus maar!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden - 12 jaren 3 maanden geleden #66057 door Roomboter
Beantwoord door Roomboter in topic Re: GT Academy 2012..!
Hoop dit keer echt op echte baan. Die peppie en kokkie baantjes van KAZ ben ik echt zat. Gran Turismo the REAL DRIVING SIMULATOR. En dan zo'n event op een zelf verzonnen fantasie baan. Sorry maar gaat er bij niet in. Heb ze tot nu toe allemaal meegedaan maar vraag men af of ik dat nog steeds ga doen als we niet op een echt baan gaan rijden. Laten we t beste ervan hopen. 2 jaar geleden hadden we Indy road die was ook echt t leukst

Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel
Laatst bewerkt 12 jaren 3 maanden geleden door Roomboter.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #66061 door GTHQ_koop
Beantwoord door GTHQ_koop in topic Re: GT Academy 2012..!

Hoop dit keer echt op echte baan. Die peppie en kokkie baantjes van KAZ ben ik echt zat. Gran Turismo the REAL DRIVING SIMULATOR. En dan zo'n event op een zelf verzonnen fantasie baan. Sorry maar gaat er bij niet in. Heb ze tot nu toe allemaal meegedaan maar vraag men af of ik dat nog steeds ga doen als we niet op een echt baan gaan rijden. Laten we t beste ervan hopen. 2 jaar geleden hadden we Indy road die was ook echt t leukst

Ook vond ik die combinatie erg cool, 2 auto's (normaal & race).
Ik doe sowieso weer mee, al is 't maar weer voor het jaarlijkse dagje uit met de mafkezen :P

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • GTHQ_koop
  • GTHQ_koop's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #66063 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Re: GT Academy 2012..!
Ah vind dit best leuk tijdverdrijf hoor ik heb ze geloof ik ook allemaal wel meegedaan.
Ga eens kijken of ik nu ook echt profijt heb van het fei ik de tt'in ieder geval allemaal rijd.
Mijn tijds/geduld factor zijn beiden beter dan de vorige edities. :S

S kijken of ik nu binnen de top 75 kan komen.
Steeds wel gelukt binnen de top 100 mooi streven.

Doe toch niet mee voor de beste 20 als iedereen van hier meedoet zijn er mminimaal al 20 sneller :silly:

Baan maakt me niet zo heel veel uit.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #66079 door giznav
Beantwoord door giznav in topic Re: GT Academy 2012..!
Top Tips: Gran Turismo
2011 GT Academy winner Jann Mardenborough gives us a driving masterclass in our exclusive video.
Link

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #66615 door Calcifer
Beantwoord door Calcifer in topic Re: GT Academy 2012..!

Hoop dit keer echt op echte baan. Die peppie en kokkie baantjes van KAZ ben ik echt zat. Gran Turismo the REAL DRIVING SIMULATOR. En dan zo'n event op een zelf verzonnen fantasie baan. Sorry maar gaat er bij niet in. Heb ze tot nu toe allemaal meegedaan maar vraag men af of ik dat nog steeds ga doen als we niet op een echt baan gaan rijden. Laten we t beste ervan hopen. 2 jaar geleden hadden we Indy road die was ook echt t leukst


Zo met je eens ...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #66633 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Re: GT Academy 2012..!

Hoop dit keer echt op echte baan. Die peppie en kokkie baantjes van KAZ ben ik echt zat. Gran Turismo the REAL DRIVING SIMULATOR. En dan zo'n event op een zelf verzonnen fantasie baan. Sorry maar gaat er bij niet in. Heb ze tot nu toe allemaal meegedaan maar vraag men af of ik dat nog steeds ga doen als we niet op een echt baan gaan rijden. Laten we t beste ervan hopen. 2 jaar geleden hadden we Indy road die was ook echt t leukst


Zo met je eens ...




Ach mannen om bij de top te horen moet je ( zie filmpje van gizzzz) 2 weken aan een stuk een behoorlijk aantal uren per dag :huh: oefenen :laugh: :laugh: In de top 20 van NL geraken zal ook veel BLOED, ZWEET en TRANEN kosten voor velen.

Moet wel zeggen dennis en calcifer dat de academy ook een commercieel ding is van KAZZZ en er mss meer
"nieuwelingen "instappen juist omdat een nieuwe baan voor een ieder opnieuw beginnen is.
Een bekende baan is voor de D1G al weer veel gemakkelijker dan voor een D3B om maar ff een deur open te trappen :woohoo:

Ik ga er in ieder geval wel een flink aantal uur in proberen t stoppen, iedere dag een beetje geeft ook ritme zullen we maar denken.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer