GT Academy 2010 België

14 jaren 2 maanden geleden #6802 door Jilt
GT Academy 2010 België werd gestart door Jilt
Even een thread aangemaakt speciaal voor onze eigen GTHQ_Swordfish die ons zal gaan vertegenwoordigen aanstaande zaterdag bij de Belgische GT Academy.

Swordfish, heel veel succes en maak er een mooie en onvergetelijke dag van.
Als je nog films en foto's kan maken, houden we ons aanbevolen.

Helaas kunnen wij geen van allen van het gthq team om je te komen aanmoedigen, ondanks dat we het nog wel geprobeerd hebben.

Zijn er nog anderen hier op de site die wel naar de Belgische finales gaan aanstaande zaterdag?

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #6806 door Roomboter
Beantwoord door Roomboter in topic Re:GT Academy 2010 België
Sword heel veel succes en laat ze GTHQ dust happen

Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #6811 door giznav
Beantwoord door giznav in topic Re:GT Academy 2010 België
Sordfish veel suc6 zaterdag maar voor al veel race plezant
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #6812 door Calcifer
Beantwoord door Calcifer in topic Re:GT Academy 2010 België
giznav schrijft:

Sordfish veel suc6 zaterdag

maar voor al veel race plezant


Tenzij het GT5P + TT wordt ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden - 14 jaren 2 maanden geleden #6813 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re:GT Academy 2010 België
Super veel succes Sword! Hopelijk is het een tof event in Spa, ben benieuwd hoe het daar gaat. veel plezier!
Laatst bewerkt 14 jaren 2 maanden geleden door Djie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #6814 door swordfish007
Beantwoord door swordfish007 in topic Re:GT Academy 2010 België
bedankt iedereen voor de aanmoedigingen, zal in ieder geval mijn best doen.
Morgenvroeg om zes uur vertrekken, want het is 2.5 uur rijden, wil niet telaat komen ;)
Mijn zoon gaat ook mee, en ik geloof dat hij een camera zal meenemen, dus ik zal mijn best doen om erna wat beelden te posten.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #6818 door Roomboter
Beantwoord door Roomboter in topic Re:GT Academy 2010 België
swordfish007 schrijft:

bedankt iedereen voor de aanmoedigingen, zal in ieder geval mijn best doen.
Morgenvroeg om zes uur vertrekken, want het is 2.5 uur rijden, wil niet telaat komen ;)
Mijn zoon gaat ook mee, en ik geloof dat hij een camera zal meenemen, dus ik zal mijn best doen om erna wat beelden te posten.



Ga maar lekker vroeg naar bed en slaap lekker. Wel balen dat je 2,5 uur moet rijden en dan moet je nog de hele dag race. Sterkte de lange reis en succes tijdens het race.

Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden - 14 jaren 2 maanden geleden #6837 door Calcifer
Beantwoord door Calcifer in topic Re:GT Academy 2010 België
Ik lees dat Racer_LP (Stijn) heeft gewonnen in Belgie, en de finale won met 0.006 seconde verschil! Ook daar was het GT5P + TT. Hoe ging het met jou swordfish007 en hoe was het event?
Laatst bewerkt 14 jaren 2 maanden geleden door Calcifer.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden - 14 jaren 2 maanden geleden #6844 door swordfish007
Beantwoord door swordfish007 in topic Re:GT Academy 2010 België
Ik wist zelfs niet wie er gewonnen had, want ik ben er niet gebleven tot het eind.
Ik weet zelfs niet precies de hoeveelste ik was, maar ik denk de 10de
Ik ben vlot door de eerste ronde geraakt, toen schreven ze netjes alle namen van de deelnemers op een groot bord, zodat iedereen de tijden kon bekijken.
ik denk dat ik ongeveer 6de was, dus ik wist wel dat ik naar de tweede ronde kon.
Ik kreeg wel heel veel aandacht en een klein beetje kritiek(hoorde ik achter mij toen ik aan het rijden was)toen ze zagen dat ik met view achter de wagen reed.
Ik was als 8ste aan de beurt, maar zette van die 8 wel de beste tijd neer toen.
Nadien zijn er nog een vijftal die een iets beter tijd neerzetten dan mij, maar het verschil bedroeg maar enkele tienden/sec.

Ik wist niet hoeveel rijders er na de eerste ronde afvielen,ik dacht dat dat er vier gingen zijn, maar na de pause denk ik dat er maar 10 mensen meer meededen.
wat me wel verwonderde.
Ik weet dat ik veel twijfels heb over het verloop van de wedstrijd, maar alle was toch wel erg onduidelijk vond ik.
Waarom ze bij de tweede rond niet opnieuw iedereen op het scorebord zetten weet ik niet.
Ik heb in de tweede ronde meer gesukkeld dan wat anders,leg ik later nog uit, maar ik had wel de traagste tijd.
Ik ben toen maar opgestapt, want ik moest nog veel te ver rijden naar huis en had daarbij al redelijk last van koppijn.

Over het algemeen verloop van de wedstrijd was ik echt niet opgetogen, en heb zelfs een heel grote klacht, namelijk er staan daar dus vier consoles, de wedstrijd zou normaal gezien om 11.00uur beginnen.Terwijl we moesten wachten waren er al velen die zich in de stoeltjes smeten en gretig begonnen te trainen, ondertussen wisten we dus al dat het met de GTR was, en dat het met S2 banden was.
Ik persoonlijk vind mijn G25 stuur beter dan die op de finales, maar dat zal wel zijn omdat ik de G25 gewoon ben.

De westrijd begon pas om 12.10uur, dus velen hadden lekker een uurtje zitten trainen, dit hadden ze niet mogen toelaten, ofwel iedereen trainen ofwel niemand, zo denk ik erover.

Ik had niet getraind daar, dus ik mocht me neerzetten, vijf rondjes rijden en fini.
Er waren er zelfs die in de vijf rondjes geen tijd konden neerzetten, dit toont dus aan dat dit veel te kort is, je hebt geen tijd om je aan te passen, vooral die onozele S2 banden, daar valt bijna niet mee te rijden, en zeker niet als je maar 5 rondjes krijgt.

Ik weet niet wie iedereen was, maar er was daar één persoon met een GT club T-shirt aan, ik dacht die houd ik in de gaten, want dat zijn meestal goeie racers....ja, na eerste ronde eruit, want hij kon ook geen tijd neerzetten in slechts vijf rondjes.

Ik ben om 6.00 uur smorgens vertrokken, ben na tweede ronde direkt teruggereden en was om 17.00 uur terug thuis, veel verkeer in het doorgaan 3.5 uur gereden en 2.5 uur terug.

In die 11 uur die is weg ben geweest heb ik ongeveer 15 minuten geraced.... :dry:

Hopelijk vind iemand nog videobeelden ervan, ikzelf had geen camera, sorry daarvoor.
Laatst bewerkt 14 jaren 2 maanden geleden door swordfish007.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #6845 door swordfish007
Beantwoord door swordfish007 in topic Re:GT Academy 2010 België
Toen ik terug naar huis ging heb ik nog zo'n goodybag gekregen.
zat een petje en t-shirt in van GT academy. :) :)
daar ben ik nog het gelukkigst mee zi ;) :laugh:

heel tevreden om mijn petje te kunnen dragen, ik draag sowieso bijna altijd een
petje, ben ook de enige die daar ééntje droeg...en twas dan één van peugeot hihi :laugh:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer