GTHQ Afterparty

14 jaren 2 maanden geleden #6633 door Djie
GTHQ Afterparty werd gestart door Djie
Voor de deelnemers, gasten en andere die het gezellig vinden om na de GT Academy finale nog even ergens een hapje te gaan eten / drinken.

Zoals het schema van de finales aangeeft is het ongeveer 18u afgelopen. Om nou uit Amsterdam een paar uur in de file te staan lijkt me een hapje eten/drinken een betere optie (op eigen kosten uiteraard). Samen met Jilt ga ik in iedergeval op zoek naar een tentje... Wie joint er, en weet er een goeie en leuke locatie daar in de buurt?

Locatie moeten we nog ff kijken. Aan de overkant ligt er een wok, er is geen cafe echt in de buurt (loopafstand) Wel is er het Grolsch cafe bij de Arena, dat is een klein stukje rijden. Misschien iemand een andere suggestie?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #6641 door Roomboter
Beantwoord door Roomboter in topic Re:GTHQ Afterparty
Ik had graag mee gegaan maar helaas vond Sony het nodig om het door de weeks te doen. Hoe verzinnen ze het om het op een door de weekse dag te doen, daar is al genoeg schande over gesproken. Dus zal ik het er verder niet over hebben. En omdat ik niet mee kan naar de finale, kan ik ook niet bij de afterparty zijn. Ik hoor het van Jilt en Djie wel hoe het is geweest. Gelukkig hebben we de foto's nog :laugh:

Veel plezier allemaal en voor de finalisten, heel veel succes.

Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #6665 door GTHQ_koop
Beantwoord door GTHQ_koop in topic Re:GTHQ Afterparty
Als alles loopt zoals geplanned, kom ik met een man of 4....Waarvan 2 niet uit de buurt van A'dam komen.
Zelf liep ik ook met een zelfde idee dus misschien sluiten we ons wel aan, zullen we op de dag zelf gaan beslissen ;)

Er is ook een Mac op loopafstand :P

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer