Brief GT academy nationale finales

14 jaren 3 maanden geleden #6353 door BosjesmanEB
Brief GT academy nationale finales werd gestart door BosjesmanEB
Hee,

zouden jullie misschien willen laten weten als jullie de brief
thuis gestuurd hebben gekregen met de uitnodiging voor de nationale finales.
want mijn post komt niet altijd goed aan.. vaak op verkeerde adres.
en ik vind dit wel heel erg belangrijk:P dus ik zou het wel op prijs stellen als
jullie het even laten weten:)

Alvast bedankt!!!


BosjemanEB

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • BosjesmanEB
  • BosjesmanEB's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden - 14 jaren 3 maanden geleden #6354 door swordfish007
Beantwoord door swordfish007 in topic Re:Brief GT academy nationale finales
ik heb nog geen brief gekregen ofzo, maar vandaag wel een mail, waar ik naartoe moet en hoelaat enzo, dit is wel voor de Belgische rijders natuurlijk
ik ga hem hier direkt eens posten

Hallo,

Proficiat, jij bent één van de ‘snelste van België’!
Je bent bij de eerste 20 GT Academy-finalisten. Je bent bijgevolg geselecteerd om de finale van het Belgisch kampioenschap GT Academy te spelen op zaterdag 20 februari om 11u00, in het Radisson Blu Palace hotel in Spa – Place Royale 39 – 4900 Spa. De finale gaat door tijdens het spectaculaire rally event ‘Legend Boucles de Spa’.

In de bijlage vind je volgende documenten terug:

Congratulations: hierin vind je alle informatie terug over de verschillende documenten
What’s Next: gedetailleerde informatie over het Belgisch kampioenschap
Participation Agreement: hiermee bevestig je dat je wenst deel te nemen aan het Belgisch kampioenschap, georganiseerd door Sony Computer Entertainment Europe (SCEE)
GT Academy Medical Form: om een racepiloot te worden moet je in prima conditie zijn. Het invullen van dit document is dus noodzakelijk om deel te nemen aan het Belgisch kampioenschap
Personal Profile: gelieve dit document met enkele persoonlijke vragen, in te vullen
Competition Terms and conditions: het wedstrijdreglement.


We vragen je vriendelijk om:

je aanwezigheid per mail te bevestigen voor dinsdag 2 februari door te replyen op deze mail
de bijgevoegde documenten (Participation agreement, Personal profile en Medical Form) ondertekend en ingevuld naar ons te sturen. Dit kan via fax naar *, per mail (gescand document) naar *@*.be of per post naar *, * *, * *.
een kopie van je rijbewijs toe te voegen


Opgelet: indien wij je bevestiging en de bovengenoemde documenten niet ontvangen voor 2 februari 2010, kan je niet deelnemen aan de finale en moeten wij een andere deelnemer selecteren.

Je kan één ‘supporter’ meebrengen en we bieden jullie een hapje, drankje en één goodiebag als verrassing aan.
Vermeld ook zeker of je al dan niet een supporter meebrengt en geef ook zijn of haar naam door.

De nationale winnaar mag naar het circuit van Silverstone voor een vijfdaags event tussen 26 februari en 3 maart in het Verenigd Koninkrijk. De winnaar van die internationale GT Academy finale krijgt een opleiding van 8 weken tot racepiloot, met de mogelijkheid om deel uit te maken van het GT4 raceteam. Gelieve er rekening mee te houden dat je bij winst van de finale en naargelang je verdere resultaten, één of meerdere periodes in het buitenland zal vertoeven tijdens het vervolg van de GT Academy. In het reglement kan je daarover meer details vinden.

We hopen je te mogen begroeten op 20 februari en wensen je alvast veel succes!


Met vriendelijke groeten,


Het PlayStation – GT Academy team

*
Tel. *
Laatst bewerkt 14 jaren 3 maanden geleden door Djie. Reden: Contact gegevens verwijderd

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #6355 door BosjesmanEB
Beantwoord door BosjesmanEB in topic Re:Brief GT academy nationale finales
okee!!:D nou dan zouden wij (NL) dat wel morgen krijgen ofzo.. kan niet wachten!! ik wil er zeker van zijn dat mijn aanmelding goed is gegaan:P ik heb de brief even doorgelezen, dank je wel! we zullen zien:)


BosjesmanEB

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • BosjesmanEB
  • BosjesmanEB's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden - 14 jaren 3 maanden geleden #6356 door Roomboter
Beantwoord door Roomboter in topic Re:Brief GT academy nationale finales
swordfish007 schrijft:

ik heb nog geen brief gekregen ofzo, maar vandaag wel een mail, waar ik naartoe moet en hoelaat enzo, dit is wel voor de Belgische rijders natuurlijk
ik ga hem hier direkt eens posten

Hallo,

Proficiat, jij bent één van de ‘snelste van België’!
Je bent bij de eerste 20 GT Academy-finalisten. Je bent bijgevolg geselecteerd om de finale van het Belgisch kampioenschap GT Academy te spelen op zaterdag 20 februari om 11u00, in het Radisson Blu Palace hotel in Spa – Place Royale 39 – 4900 Spa. De finale gaat door tijdens het spectaculaire rally event ‘Legend Boucles de Spa’.

In de bijlage vind je volgende documenten terug:

Congratulations: hierin vind je alle informatie terug over de verschillende documenten
What’s Next: gedetailleerde informatie over het Belgisch kampioenschap
Participation Agreement: hiermee bevestig je dat je wenst deel te nemen aan het Belgisch kampioenschap, georganiseerd door Sony Computer Entertainment Europe (SCEE)
GT Academy Medical Form: om een racepiloot te worden moet je in prima conditie zijn. Het invullen van dit document is dus noodzakelijk om deel te nemen aan het Belgisch kampioenschap
Personal Profile: gelieve dit document met enkele persoonlijke vragen, in te vullen
Competition Terms and conditions: het wedstrijdreglement.


We vragen je vriendelijk om:

je aanwezigheid per mail te bevestigen voor dinsdag 2 februari door te replyen op deze mail
de bijgevoegde documenten (Participation agreement, Personal profile en Medical Form) ondertekend en ingevuld naar ons te sturen. Dit kan via fax naar *, per mail (gescand document) naar *@*.be of per post naar *, * *, * *.
een kopie van je rijbewijs toe te voegen


Opgelet: indien wij je bevestiging en de bovengenoemde documenten niet ontvangen voor 2 februari 2010, kan je niet deelnemen aan de finale en moeten wij een andere deelnemer selecteren.

Je kan één ‘supporter’ meebrengen en we bieden jullie een hapje, drankje en één goodiebag als verrassing aan.
Vermeld ook zeker of je al dan niet een supporter meebrengt en geef ook zijn of haar naam door.

De nationale winnaar mag naar het circuit van Silverstone voor een vijfdaags event tussen 26 februari en 3 maart in het Verenigd Koninkrijk. De winnaar van die internationale GT Academy finale krijgt een opleiding van 8 weken tot racepiloot, met de mogelijkheid om deel uit te maken van het GT4 raceteam. Gelieve er rekening mee te houden dat je bij winst van de finale en naargelang je verdere resultaten, één of meerdere periodes in het buitenland zal vertoeven tijdens het vervolg van de GT Academy. In het reglement kan je daarover meer details vinden.

We hopen je te mogen begroeten op 20 februari en wensen je alvast veel succes!


Met vriendelijke groeten,


Het PlayStation – GT Academy team

*
Tel. *


Dat word op vrijdagavond 19 Februari vroeg naar bed en nuchter ;)

En nog van harte gefeliciteerd natuurlijk net als alle andere finalisten en succes tijden de finales.

Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel
Laatst bewerkt 14 jaren 3 maanden geleden door Djie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #6357 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re:Brief GT academy nationale finales
Ah in Belgie zijn ze er mooi snel bij! Wel cool dat het tijdens een rally event is, leuk setting!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #6358 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re:Brief GT academy nationale finales
Zit me net af te vragen of ze in Belgie eigenlijk niet veelste snel zijn? Je kon tot gisternacht namelijk nog registreren voor de finale.... dit zou kunnen beteken dat voor gister dus alle 20 zich hebben geregistreerd in Belgie zodat dus gister de brieven op de post hebben gedaan.

Even verder speculeren....zouden in Nederland dan wat afmeldingen zijn, of mensen die zich niet hebben geregistreerd? Dat weten ze dus dan vandaag, wellicht dat de finalisten dan morgen een brief in de bus ontvangen! speculatie speculatie :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #6376 door RaWRespect
Beantwoord door RaWRespect in topic Re:Brief GT academy nationale finales
Hallo luitjes !

Heb net telefoon gehad van playstation nl. Die konden me feliciteren met het bereiken van de 3e plaats in de kwalificatie. Ze wilden me uitnodigen voor de nl finale in Amsterdam. Op 11 februari ! Moest mijn adres gegevens herhalen en krijg de documenten opgestuurd.

/raWRespect

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #6377 door TurboTeam-Hugo
Beantwoord door TurboTeam-Hugo in topic Re:Brief GT academy nationale finales
Yesss, net ook het telefoontje gehad. De finale is op 11 februari bij de Nissan dealer in Amsterdam Oost.

im innnnnnn

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #6378 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re:Brief GT academy nationale finales
Yep ook een telefoontje gehad! Uiteindelijk ben de nr 23 geworden omdat anderen niet hebben opgegeven oid... dus als reserve kan ik naar Amsterdam toe :)

Heb er nu al zin in (H)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #6379 door RaWRespect
Beantwoord door RaWRespect in topic Re:Brief GT academy nationale finales
Tsja, Solar en spyrari kunnen dus niet met deze datum. Misschien dat de nr.30 ook nog wel heen kan :P

Lache he, als je telefoon krijgt van playstation nederland :)

Zie je daar Dije e.a. !

/RaWRespect

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer