aanmelding

14 jaren 3 maanden geleden #6333 door BosjesmanEB
aanmelding werd gestart door BosjesmanEB
Hallo beste coureurs! :laugh:

Ik heb gisteren de deelname formulier ingevuld. ik ben namelijk 14e geworden » BosjesmanEB
joehoe!! :cheer: maar ik weet nou niet of dat wel goed komt allemaal, ik heb verder helemaal geen ontvangstbewijs gekregen dat ik mijn gegevens goed heb ingevuld. ik heb bij
'adres' ook maar gewoon mijn postcode en plaats ingevuld ipv alleen straat. zal vast wel goed zijn dacht ik.. :dry:
straks gaat 't niet goed en heb ik me niet ingeschreven..

Ik zie jullie bij de finales!


adios amigi's BosjesmanEB


ps: het was zondagavond nog wel druk zeg, ik ben paar x van plek verschoven, ik stond zelfs nog 18e volgens mij:P

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • BosjesmanEB
  • BosjesmanEB's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #6334 door Lendell
Beantwoord door Lendell in topic Re:aanmelding
Het gaat inderdaad allemaal niet zo snel...Een ontvangst bevestiging zal je waarschijnlijk nog wel krijgen maar ik denk dat je eerdaags via de post een informatie pakket(aangetekend) thuis gestuurd krijgt daarbij zitten ook wat formulieren die je dan weer moet invullen en opsturen, want zo ging dat met gt academy1 ook..dus je hoeft je geen zorgen te maken..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #6335 door BosjesmanEB
Beantwoord door BosjesmanEB in topic Re:aanmelding
hee Lendell,

okee dank je wel ;) jammer dat jij er trouwens niet bij zit! net 2 plekjes, nu maar hopen voor jou dat er mensen afvallen:P


BosjesmanEB

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • BosjesmanEB
  • BosjesmanEB's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #6338 door swordfish007
Beantwoord door swordfish007 in topic Re:aanmelding
je hoeft niet persé ingelogd zijn met de account waar je je tijden mee gereden hebt hoor.
Ik was nog ingelogd op mijn oude account, heb de deelnameformulier ingevuld zonder probleem.
Nu zie ik wel dat mijn accountnaam automatisch veranderd is van swordfish007 naar GTHQ_swordfish.....vind ik wel wat vreemd maargoed.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer