tt-finale

14 jaren 3 maanden geleden - 14 jaren 3 maanden geleden #6270 door GTP_spyrrari1
tt-finale werd gestart door GTP_spyrrari1
Is er al iemand die een email ontvangen heeft over de datum van de finale?

Vindt dat ze er wel weer lang over doen om dit vrij te geven!!

Op de officiele gran-turismo site staat dat de finale gehouden wordt tussen 3 en 19 Februari...?????.......als de finale voor de 14de gehouden wordt is het slecht nieuws voor mij en goed nieuws voor iemand die boven de top 20 staat,ben dan namelijk helaas niet in Nederland!!!....

groeten,

spyrrari.
Laatst bewerkt 14 jaren 3 maanden geleden door GTP_spyrrari1.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • GTP_spyrrari1
  • GTP_spyrrari1's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #6272 door SolarSystem
Beantwoord door SolarSystem in topic Re:tt-finale
Hey spyrrari!

Allereerst mijn respect voor de tijden die je hebt gereden ook al ben ik misschien nu een flink stuk los van je dat neemt niet weg dat ik erg onder de indruk ben van je tijden! En stiekem ook een beetje boos want je hebt ervoor gezorgd dat ik en me broer niet 1 EN 2 staan :(

Over de nationale finales kan mijn ergernissen teruggelezen worden in het topic over de GT Academy... Dit duurt schandalig lang eer we de datum weten! Van de week voor de laatste keer ziekenhuis geweest en daar vroegen ze nog: Weet je al wanneer die wedstrijd voor jou is? Het is beschamend om dan te vertellen dat ik dat nog niet weet, en om die rede zal ik ook de finales misschien moeten missen als het op 11 en 12 februari gaat vallen, want die datum is wel bekend en staat vast voor mijn bezoekje aan het ziekenhuis...

Het zou toch weer mooi voor de wedstrijd zijn als straks nummers 1 en 2 uit de time trail er niet bij kunnen zijn door onder andere late berichtgevingen... In ieder geval is het weer een lekker spannende periode waarbij we geen idee krijgen van wat ons word voorgeschoteld en wanneer volgende maand...

Laten we op het beste hopen dus na 14 Februari ;)

Gr, Eric

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #6274 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re:tt-finale
Ik ben het helemaal met jullie eens dat het altijd veelste lang duurt. Het is wel erg bizar eigenlijk bij zo'n groot evenement. Dat dit soort dingen lang duren is duidelijk, beslissingen moeten genomen worden en dat moet weer door iig 3 grote bedrijven akkoord bevonden worden (PD, Sony, Nissan) lijkt me altijd een lastige zaak, maar ja is gewoon een kwestie van optijd beginnen en goed inplannen lijkt me :) Maarjah het zal allemaal wel niet zo gemakkelijk gaan.

Als we iets weten laten we het natuurlijk zsm aan jullie weten! Vergeet iig niet in te schrijven op gran-turismo.com zodat ze contact kunnen opnemen... dus waneer die inschrijving is gesloten.. geloof iets van 26 of 27 januari kunnen ze pas contact met je opnemen. Ik verwacht dat het niet voor 1februari bekend zal zijn.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #6277 door Lendell
Beantwoord door Lendell in topic Re:tt-finale
volgens mij zat er behoorlijk wat tijd tussen de voorrondes en de nationale finales met gt academy 1...dacht zo'n 3 weken...mocht ik bij de beste 20 blijven dan hoop ik dat het na 6 februari is want ik zit de komende 2 weken voor werk in Tunesie...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden - 14 jaren 3 maanden geleden #6278 door Lendell
Beantwoord door Lendell in topic Re:tt-finale
Laatst bewerkt 14 jaren 3 maanden geleden door Lendell.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #6282 door janbonesplitterm
Beantwoord door janbonesplitterm in topic Re:tt-finale
hallo allemaal,
ik kijk hier al een tijdje rond naar info over de finales, en ik lees hier dat je je moet registreren op gran-turismo.com... maaar waar dan?:P ik kan het niet vinden op de site, maar ik ben stiekem ook niet zo goed in zoeken dus wie helpt me uit de brand?:)
top site trouwens! heb me net geregistreerd zodat k nu ook kan vragen ipv alleen maar lezen:p

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden - 14 jaren 3 maanden geleden #6283 door Katsushika Matsumoto
Beantwoord door Katsushika Matsumoto in topic Re:tt-finale
Grappig om hier een aantal van jullie te treffen :)
Ik hoop morgen nog 'n plaats in de top 20 te behouden en de finale te bereiken :blink:

Overigens race ik op PSN onder de naam "pixr" (P15 op het moment), ik zit een beetje in de achterhoede :laugh:
Laatst bewerkt 14 jaren 3 maanden geleden door Katsushika Matsumoto.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Katsushika Matsumoto
  • Katsushika Matsumoto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden - 14 jaren 3 maanden geleden #6284 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Re:tt-finale
janbonesplitterm schrijft:

hallo allemaal,
ik kijk hier al een tijdje rond naar info over de finales, en ik lees hier dat je je moet registreren op gran-turismo.com... maaar waar dan?:P ik kan het niet vinden op de site, maar ik ben stiekem ook niet zo goed in zoeken dus wie helpt me uit de brand?:)
top site trouwens! heb me net geregistreerd zodat k nu ook kan vragen ipv alleen maar lezen:p


Welkom op de Site!
Je hoeft niet te zoeken, je hebt gevonden! ;)
Blijf checken hier op de site, we houden je op de hoogte.
Zodra hier meer duidelijkheid is, zullen we het hier en in de thread van de GT-Academy discussie plakken. Hou die dus in de gaten!

Katsushika Matsumoto

Grappig om hier een aantal van jullie te treffen
Ik hoop morgen nog 'n plaats in de top 20 te behouden en de finale te bereiken

Overigens race ik op PSN onder de naam "pixr" (P15 op het moment), ik zit een beetje in de achterhoede


Ook welkom op de site!
Het is geen toeval dat je hier een hoop bekende namen ziet!
Dit is uiteindelijk DE Nederlandse en Belgische forum webpage fanclub van Gran Turismo. ;)

Succes allemaal!

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
Laatst bewerkt 14 jaren 3 maanden geleden door Jilt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #6285 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Re:tt-finale
Hier op de Gran-Turismo.com site is ook het stuk te lezen over wat je moet doen om, als je bij de eerste dertig hoort, je te registreren. Waar de betreffende link is, is mij nog niet bekend, misschien dat die er maandag ochtend op staatt.
Dit zijn de stappen die ze doorgeven:

Registratie is eenvoudig:

1. Controleer of je tijd tot de nationale top 30 behoort door naar het online klassement van de GT Academy te gaan op eu.gran-turismo.com/ en het betreffende land te kiezen.
2. Volg de link op de site om je gegevens door te geven.
3. Om je aan te melden moet je je identiteit bevestigen door je PlayStation®Network online-id en je inloggegevens in te voeren.
4. Voer je gegevens in en vul het formulier in.
5. De registratie moet worden voltooid voor 1 uur 's nachts in de vroege ochtend van woensdag 27 januari.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #6286 door swordfish007
Beantwoord door swordfish007 in topic Re:tt-finale
Volg de link op de site om je gegevens door te geven.

heb me ook al suf zitten zoeken achter diene link, maar vind em nie !

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer