- Berichten: 4715
- Ontvangen bedankjes 511
- forum
- Gran Turismo series
- Gran Turismo 5 Prologue
- GT5 Prologue Challenges
- Citroën Cup
- Citroën Cup - Vragen
Citroën Cup - Vragen
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Djie
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Admin
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- HammerNL
- Offline
- Gebruiker
- Berichten: 85
- Ontvangen bedankjes 0
Ik hoop het laatste. Anders zou een bewust niet snelle tijd tijdens de kwali, me meer kans geven in de "race-poel"
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- terrebeest
- Offline
- Gebruiker
- Berichten: 69
- Ontvangen bedankjes 0
Waarom is er eigelijk niet voor gekozen om iedereen in de standaard setup te laten rijden?
Omdat deze cup helemaal draait op de GTbyCitroën hebben we gekozen om jullie met setups te laten spelen voor de afwisseling. Bij vorige cups was er de afwisseling van auto's, maar helaas zitten er niet veel Citroëns in om daarmee een leuke uitdagende cup te maken.
Er zal vast wel iemand een basis tune posten, maar denk dat de top rijders deze voor zichzelf kunnen houden. Ik zeg houd de tuning garages in de gaten! Wie weet komt er wat voorbij!
terrebeest schrijft:
hoe gaat straks de indeling plaatsvinden? worden de snellere bij elkaar gezet of gebeurt het echt random?
Ik hoop het laatste. Anders zou een bewust niet snelle tijd tijdens de kwali, me meer kans geven in de "race-poel"
De indeling zullen we afhankelijk van het aantal ingestuurde replays bekend gaan maken vlak na de kwalificatie. Het is inderdaad de bedoeling iedereen zijn best doet. Het hele idee van de verschillende divisies is dat je juist met iemand van je eigen snelheid/skills kan battelen (welliswaar offline) door bijv. je tijden te posten.
We hebben voor divisies gekozen omdat de vorige cup (Lente Cup) ongelooflijk veel deelnemers had de eerste paar races (ongeveer 40!) Dan is het leuk als je een beetje kan battelen met tijden. De kwalificatie is de kwalificatie dus ga zo hard mogelijk!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Djie
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Admin
- Berichten: 4715
- Ontvangen bedankjes 511
Ik hoop het laatste. Anders zou een bewust niet snelle tijd tijdens de kwali, me meer kans geven in de "race-poel"
Dus niet het laatste.. dat wordt dus een poel met iig sword, lendell...oude tijden herleven
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- terrebeest
- Offline
- Gebruiker
- Berichten: 69
- Ontvangen bedankjes 0
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Djonno
- Offline
- Gebruiker
- Berichten: 141
- Ontvangen bedankjes 1
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- dv2
- Offline
- Gebruiker
- Berichten: 31
- Ontvangen bedankjes 0
In de beschrijving van de finale op de HSR staat expliciet dat er binnen de witte lijnen gereden moet worden. Betekent dat dat de 'normale' regel van nog 2 wielen op de baan/curbstone niet geldt in deze race?
Klopt!
Vooral bij turn 5, 6 en 7 heb je de gelegenheid om buiten de lijn te treden. Dat is niet toegestaan bij deze.
Favoriet punt om over de lijn te knallen is na turn 5, uitkomen van de S-bochten, ingaande bij de tunnel, daar heb je uitloop buiten de lijnen.
Maar die is dus niet toegestaan. Met 2 wieltjes op de baan blijven!
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Jilt
- Offline
- Moderator
- GTHQ_Jilt
bedankt voor de snelle reactie, ga nu een eerste poging doen met die rotauto op die rotbaan
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- dv2
- Offline
- Gebruiker
- Berichten: 31
- Ontvangen bedankjes 0
dv2 schrijft:
In de beschrijving van de finale op de HSR staat expliciet dat er binnen de witte lijnen gereden moet worden. Betekent dat dat de 'normale' regel van nog 2 wielen op de baan/curbstone niet geldt in deze race?
Klopt!
Vooral bij turn 5, 6 en 7 heb je de gelegenheid om buiten de lijn te treden. Dat is niet toegestaan bij deze.
Favoriet punt om over de lijn te knallen is na turn 5, uitkomen van de S-bochten, ingaande bij de tunnel, daar heb je uitloop buiten de lijnen.
Maar die is dus niet toegestaan. Met 2 wieltjes op de baan blijven!
Even voor de duidelijkheid, want op Fuji had ik het ook niet helemaal begrepen (wat mijn eigen schuld was).., we mogen dus wel met 2 wielen over de witte lijnen, en 2 wielen moeten er op de baan blijven?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Djonno
- Offline
- Gebruiker
- Berichten: 141
- Ontvangen bedankjes 1