Update v1.21 brengt Track Editor naar Gran Turismo

8 jaren 7 maanden geleden - 8 jaren 7 maanden geleden #112970 door Jilt

Vandaag is de release van een grote update van Gran Turismo 6. GT6 is geupgrade naar v1.21, met daarin o.a. de lang verwachte Track Editor. De editor werkt via een tablet (Android en iOS). Via de gratis app kan je op je tablet (alleen voor tablets) je droom circuit bouwen, om hier vervolgens in Gran Turismo 6 op te kunnen racen. Hier staat deels beschreven hoe dit werkt, maar natuurlijk zijn wij benieuwd naar jullie ervaringen en zelf gebouwde circuits, want je kunt ze ook met ons delen. Klik op lees verder voor een volledige beschrijving van deze nieuwe update aan Gran Turismo 6.


GT6 Track Path Editor
Je kunt nu circuitgegevens maken met een speciale app voor tablets met Android™ (4.1 of nieuwer) of iOS (7.0 of nieuwer). Deze circuits kun je vervolgens opslaan en importeren naar Gran Turismo 6, zodat je er in de game op kunt rijden.

De app GT6 Track Path Editor is nu zonder extra kosten beschikbaar via Google Play en de App Store. In Gran Turismo 6 is de optie Circuit-importeerder toegevoegd aan de sectie [GEREEDSCHAP] in Mijn huis. Nadat de update is geïnstalleerd, kun je met deze optie circuitgegevens importeren van de app op je tablet.
Let op: de releasedatum van de app kan wisselen per land/regio.

Met de GT6 Track Path Editor kun je een circuit creëren in een van de vier verschillende omgevingen. Je kunt het circuit gebruiken in de speltypen Vrij rijden, Arcade en Open lobby en in het Community-gebied.

Op de informatiepagina Producten vind je een overzicht van deze feature. Verdere instructies zijn te vinden in de online-handleiding. Raadpleeg daarvoor de gerelateerde links onder aan deze pagina.

Andere verbeteringen en aanpassingen
- Het speltype Vrij rijden kent geen straffen meer.
- Nu de GT6 Track Path Editor is geïntroduceerd, kun je in de Datalogger herhalingen van beste ronden van maximaal 20 minuten laden.
- Het motorgeluid van bepaalde auto's is verbeterd.
- GT Academy 2015 is verwijderd uit de sectie [SPECIALE EVENTS], aangezien de onlinekwalificatie voorbij is.

 

 


i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
Laatst bewerkt 8 jaren 7 maanden geleden door Djie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
8 jaren 7 maanden geleden - 8 jaren 7 maanden geleden #112971 door Djie
Dit is wel erg gaaf, natuurlijk had dit meteen bij de release van GT6 erin moeten zitten maar verwacht dat dit wel in de toekomstige versies zal zitten.

Leuk dat de datalogger er ook aan gekoppeld zit, betekend dit dat via GPS gegevens een track gemaakt kan worden. Er is namelijk support voor GPX en KML bestanden. Daar heb ik er nogal wat van doordat ik die via GPS mijn circuit rondjes log :) Wel tof dat je vanaf een foto/tekening een track kan maken. Wel weer jammer dat alleen voor tablets is... maar wel te begrijpen. Zal anders wel gepriegel zijn op een klein scherm! Benieuwd naar jullie eerste creaties!
Laatst bewerkt 8 jaren 7 maanden geleden door Djie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 7 maanden geleden #112973 door mv1979
Beantwoord door mv1979 in topic Update v1.21 brengt Track Editor naar Gran Turismo
Cool, wordt tijd dat ik GT6 weer eens ga opstarten. Kijken of ik de Varsselring (bij mij in de buurt) in GT kan krijgen :cheer:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 7 maanden geleden #112975 door Martzsie
Beantwoord door Martzsie in topic Update v1.21 brengt Track Editor naar Gran Turismo
ben benieuwd hoe snel een circuit a la Zandvoort online is.
als iemand die via een data logger gemaakt heeft. houdt ik me aanbevolen.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: jrsnijder

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 7 maanden geleden - 8 jaren 7 maanden geleden #112976 door jrsnijder
Beantwoord door jrsnijder in topic Update v1.21 brengt Track Editor naar Gran Turismo

ben benieuwd hoe snel een circuit a la Zandvoort online is.
als iemand die via een data logger gemaakt heeft. houdt ik me aanbevolen


Misschien dat er gasten zijn die het voor elkaar krijgen dat mods van bijvoorbeeld assetto corsa te gebruiken zijn hiervoor
Laatst bewerkt 8 jaren 7 maanden geleden door jrsnijder.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 7 maanden geleden #112977 door Jilt

ben benieuwd hoe snel een circuit a la Zandvoort online is.
als iemand die via een data logger gemaakt heeft. houdt ik me aanbevolen


Misschien dat er gasten zijn die het voor elkaar krijgen dat mods van bijvoorbeeld assetto corsa te gebruiken zijn hiervoor


Ja, daar ben ik ook benieuwd naar.
Tzal een kwestie van tijd zijn!

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
8 jaren 7 maanden geleden - 8 jaren 7 maanden geleden #112978 door Djie

ben benieuwd hoe snel een circuit a la Zandvoort online is.
als iemand die via een data logger gemaakt heeft. houdt ik me aanbevolen.


Ik heb vast nog wel ergens data van Zandvoort en Assen liggen, maar helaas geen tablet thuis :( In de bijlage de GPS files! Zowel KML als GPX bestanden. KML bestand is nog eens ingepakt als .gz ingepakt, houdt daar rekening mee.

Hopelijk word de hoogte dan meegenomen en kan je middels een plaatje van de circuits de bochten een beetje bijwerken.
Bijlagen:
Laatst bewerkt 8 jaren 7 maanden geleden door Djie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 7 maanden geleden #112979 door zoutjuh
Beantwoord door zoutjuh in topic Update v1.21 brengt Track Editor naar Gran Turismo
Ik kan de app nog niet vinden in de store.. Maybe morgen ochtend wel :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 7 maanden geleden #112980 door Djie

Ik kan de app nog niet vinden in de store.. Maybe morgen ochtend wel :)


Hier is de link naar de IOS appstore, let wel: alleen voor tablets! itunes.apple.com/nl/app/gt6-track-path-editor/id1033802836 en voor de Playstore, vermoedelijk alleen voor devices met 4,8 inch scherm en groter: play.google.com/store/apps/details?id=jp.co.polyphony.GTCourseMaker

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 7 maanden geleden #112981 door zoutjuh
Beantwoord door zoutjuh in topic Update v1.21 brengt Track Editor naar Gran Turismo
Thnx!

"App is nog niet beschikbaar in jou land "

Nog even geduld weer :silly:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer