GT Academy 2015 Live Event Details

8 jaren 9 maanden geleden #112303 door Djie
GT Academy 2015 Live Event Details werd gestart door Djie

gtacademy racepods

De GT Academy Time Trials zijn afgelopen en wij feliciteren GTHQ leden w-g-e en grc_moto_17 met hun kwalificatie voor GT Academy Race Camp 2015! Ze zullen gezelschap krijgen van 2 andere Nederlanders en Belgen die zich via de Live Events kunnen gaan kwalificeren. Dit jaar is het gemakkelijker dan ooit om naar de GT Academy Race Camp in Abu Dhabi te gaan, klik op lees verder voor alle details van het GT Academy live event. Onderstaand alvast een overzicht van GT Academy Live events:

  • 25-7 tijdens de 24u op Spa (1 BE ticket)
  • 29-8 Centraal Station Antwerpen (1 BE ticket)
  • 1-8 tijdens Gamma Racing Days op Assen (1 NL ticket)
  • 2-8 tijdens Gamma Racing Days op Assen (1 NL ticket)

Per dag zal er 1 winnaar worden gekozen in de GT Academy Live Events van Nederland en België, in totaal zullen dus 4 live event winnaars en 4 time trial winnaars uit Nederland en België naar de internationale GT Academy finale in Abu Dhabi gaan. In totaal dus 8 mensen die de BeNeLux gaat vertegenwoordig samen met coach Tim Coronel!

Om kans te maken op de winst in het live event zal je eerst een tijd moeten neerzetten op de Gran Turismo racing pods. Die zullen klaar staan bij de Nismo Lab in de paddock (binnenkant van  de circuits). De snelste rijders zullen aan het einde van de middag mogen deelnemen aan de finale.

GT Academy Nismo Lab Batak TestIn de finale van het live event zal je naast je kwaliteiten in Gran Turismo ook de media te woord moeten staan en een reactie test moeten uitvoeren in het Nismo Lab.

Het is goed om te weten dat de GT Academy voorwaarden gelden, dus degene die zich de afgelopen 2 jaar al eens hebben meegedaan aan de nationale finale en of ooit eens naar Race Camp zijn geweest mogen helaas niet meedoen. Dus voor degene die zich net niet hebben kunnen kwalificeren tijdens de GT Academy Time Trials hebben hier een grote mogelijkheid om dit alsnog te doen! Hopelijk zien we weer veel GTHQérs bij het Nismo Lab!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 9 maanden geleden #112305 door Djie
Beantwoord door Djie in topic GT Academy 2015 Live Event Details
Wie gaat er een poging wagen? Ken hier genoeg snelle jongens die best wel eens zouden kunnen winnen!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 9 maanden geleden #112306 door Bodhie
Beantwoord door Bodhie in topic GT Academy 2015 Live Event Details
Laat ik hier ook al 2 kaarten hebben liggen voor de Gamma Racing days. Enige nadeel is dat 2 aug ons pap jarig is, en dan ook feest heeft. 1 aug is misschien een mogelijkheid, maar ja, is wel even 250km rijden...
Misschien dat ik ga, maar is dus nog niet zeker.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 9 maanden geleden #112309 door mjhorenberg
Beantwoord door mjhorenberg in topic GT Academy 2015 Live Event Details
Miquel en ik hadden het er vanavond nog over om toch maar eens langs te gaan, ondanks dat we niet deel mogen nemen aan de finale. Altijd leuk om dit soort live events mee te maken. Dus wie weet ga ik nog even langs.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 9 maanden geleden #112310 door Djie
Beantwoord door Djie in topic GT Academy 2015 Live Event Details

Laat ik hier ook al 2 kaarten hebben liggen voor de Gamma Racing days. Enige nadeel is dat 2 aug ons pap jarig is, en dan ook feest heeft. 1 aug is misschien een mogelijkheid, maar ja, is wel even 250km rijden...
Misschien dat ik ga, maar is dus nog niet zeker.


Denk dat jij ook wel één van de grote kanshebbers zal zijn, wel even opletten dat het NIsmo Lab in de paddock staat en je dus een paddock kaart nodig hebt!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 9 maanden geleden - 8 jaren 9 maanden geleden #112510 door Kevin-R34
Beantwoord door Kevin-R34 in topic GT Academy 2015 Live Event Details
Arjan Veltens (Sp33d1devil1) waarmee ik in het verleden veel mee samen heb gereden op de console gaat vandaag een poging doen om naar Dubai te mogen gaan. Ik vertelde over deze kans, hij ging een uur of 21:00 snel nog even zijn ps3 ophalen die nog bij zijn vriendin stond. Ik had thuis even de boel verbouwd met me playseat en de ps3 aangesloten. Hebben we samen nog even goed voorbereid met de GTR op de kleine versie van Silverstone. Hij stond stond er vanmorgen iig nog goed voor met een tijd die gister een 2de plaats zou opgeleverd hebben. Hoop dat het m lukt. Ook succes aan de rest van GTHQ die een poging gaan doen vandaag!

Laatst bewerkt 8 jaren 9 maanden geleden door Kevin-R34.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 9 maanden geleden #112511 door B-fokker
Beantwoord door B-fokker in topic GT Academy 2015 Live Event Details
Aller eerst: ik ben bob fokker zojuist aangemeld op gthq.
Gister poging gedaan voor race camp. uiteindelijk 3e van dag maar in de halve finale denk door spanning niet de tijden kunnen rijden die ik reed in de kwalificatie 1.06.558 in de halve finale maar 1.08 nog wat balen ! en niet naar abu dabi en niet het podium gezien van onze coureur in de supersport divisie van supercar challenge. MAAR een onwijs mooie ervaring rijker.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 9 maanden geleden - 8 jaren 9 maanden geleden #112512 door Bertone
Beantwoord door Bertone in topic GT Academy 2015 Live Event Details
Gisteren ook mee gedaan aan de live events.

Met mijn 8e plek zat ik ook bij een van de finalisten.
Helaas niet bij de laatste 2, maar wel een topdag gehad en een geweldige ervaring rijker.






Bijlagen:
Laatst bewerkt 8 jaren 9 maanden geleden door Jilt. Reden: plaatjes zichtbaar gemaakt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 9 maanden geleden #112513 door Kevin-R34
Beantwoord door Kevin-R34 in topic GT Academy 2015 Live Event Details
Leuk dat jullie hier op de site actief te zien na het gister geprobeerd te hebben. Toch netjes gedaan in de top 10 en idd een mooie ervaring rijker! Dat is het belangrijkste. :) Jammer dat Assen zo'n pokke eind van mij vandaan is anders had ik overwogen om ook even langs te komen, al heb ik niet echt de ambities meer om naar zo'n race camp toe te willen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden #112514 door HF_BobdeBauer
Beantwoord door HF_BobdeBauer in topic GT Academy 2015 Live Event Details
Winnaar dag 2 bekend.
Sp33d1devil1 (Arjan) gefeliciteerd.
Veel plezier in Abu Dabi
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Sp33d1devil1

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer