Rookie

10 jaren 5 maanden geleden #96766 door Xxn0skiiizxX
Rookie werd gestart door Xxn0skiiizxX
Beste GT Racer !

ik ben vino en heb sinds 4 weken geleden een PS3 slim 160GB aangeschaft met fifa 13 en mortal kombat + 2 controllers voor maar 130,- de ps3 is 1 jaartje oud maar amper gebruikt ( grappige wat ik vond is dat de verkoper niet eens wist hoe je een fifa 13 potje moest starten :P)

maar ik heb de ps3 speciaal gekocht voor *Gran Theft Auto 5* kon gewoon niet wachten op PC versie.
heb een redelijke pc ben maar 15 jaartjes dus heb niet veel te bestede zal hier nog wel linkje voor make voor mijn pc :) voor de Geintresseerden !

maar ik wil GT5 aanschaffen omdat de zoveel keuzes in auto's banen geweldige graphics en die banane en auto's heb je niet op de pc

en ik weet natuurlijk dat gt6 binnen kort uitkomt maar daar heb ik geen geld voor
en aangezien ik weet dat GT 5 een geweldig spel is weet ik dat dat spel nog jaren word gespeeld !

maar nu zoek ik vrienden voor

Gran Theft Auto 5 en Gran Turismo 5
mijn PSN : Xxn0skiiizxX

owja en zal ik GT5 Academy kopen of gewoon GT5 2e hands via marktplaats

beide koste ze 10 euro dus welke doen ?

groetjes vino

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Xxn0skiiizxX
  • Xxn0skiiizxX's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #96773 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Rookie

Beste GT Racer !

ik ben vino en heb sinds 4 weken geleden een PS3 slim 160GB aangeschaft met fifa 13 en mortal kombat + 2 controllers voor maar 130,- de ps3 is 1 jaartje oud maar amper gebruikt ( grappige wat ik vond is dat de verkoper niet eens wist hoe je een fifa 13 potje moest starten :P)

maar ik heb de ps3 speciaal gekocht voor *Gran Theft Auto 5* kon gewoon niet wachten op PC versie.
heb een redelijke pc ben maar 15 jaartjes dus heb niet veel te bestede zal hier nog wel linkje voor make voor mijn pc :) voor de Geintresseerden !

maar ik wil GT5 aanschaffen omdat de zoveel keuzes in auto's banen geweldige graphics en die banane en auto's heb je niet op de pc

en ik weet natuurlijk dat gt6 binnen kort uitkomt maar daar heb ik geen geld voor
en aangezien ik weet dat GT 5 een geweldig spel is weet ik dat dat spel nog jaren word gespeeld !

maar nu zoek ik vrienden voor

Gran Theft Auto 5 en Gran Turismo 5
mijn PSN : Xxn0skiiizxX

owja en zal ik GT5 Academy kopen of gewoon GT5 2e hands via marktplaats

beide koste ze 10 euro dus welke doen ?

groetjes vino


Hi Vino,

Welkom op de site.
Ik zou voor de Academy versie gaan. Dan heb je extra auto's en circuits erbij. Als ze toch allebei 10 euro kosten, zou dat mij keuze zijn.

Hier op het forum kun je races organiseren of aan georganiseerde races meedoen.
Leuk dat je voor GT5 kiest.

De diehards die hier al jaren zitten, stappen 6 december 2013 over op GT6, maar er zal best nog animo voor GT5 zijn.

Succes!

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #96774 door Xxn0skiiizxX
Beantwoord door Xxn0skiiizxX in topic Rookie
bedankt !

ik probeer de academy nog lager te kunne krijgen wacht nog op een mail terug !

Jilt zou jij mij op PSN willen toevoegen ? ik hou van driften en kan het al wel een beetje bij een vriend moet thuis zelf nog wel beginnen maar ik ga niet die 24 uurs races doen.

maar kan het veel kwaad als mijn ps3 in een kamertje staat van misschien 5m lang 3m breed ? waar elke ochten 1 tot 2 stuk wierook word aangestoken ?

verder verwacht ik maandag kabel voor mijn ps3 zodat die het gaan doen op 24inch pc scherm + speaker setje Philips spa 5300

mijn PSN : Xxn0skiiizxX

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Xxn0skiiizxX
  • Xxn0skiiizxX's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #96775 door OR_Sven
Beantwoord door OR_Sven in topic Rookie
Ik zou meteen ook de pre-order doen voor GT6 :)

Zoals Jilt al aanhaalde zitten hier heel wat die-hards die volgende maand GT5 in de kast stoppen om het nooit meer uit te halen :)

Kijk hier een beetje rond, voeg wat vrienden toe op je PSN. Eens als je de Gran Turismo microbe te pakken hebt ga je tussen dit volkje heel wat plezier beleven.

Schrik niet van de snelheid en de skills die iedereen hier heeft. Het zijn hier immers echte routiniers die toch al wat "bereikt" hebben binnen Gran Turismo.

Moest je komende maandag al GT5 in je bezit hebben. Rond half 8 's avonds open ik een lounge met shuffle races. Ideaal om gewoon te raken aan het online racen.

PSN: OR_Sven

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #96776 door Kevin-R34
Beantwoord door Kevin-R34 in topic Rookie
Ik zou ook gewoon op GT6 wachten en als je het geld er nog niet voor hebt, eventjes door sparen of je ouders even lief aankijken :laugh: Bijna iedereen legt GT5 straks in de kast.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #96777 door Xxn0skiiizxX
Beantwoord door Xxn0skiiizxX in topic Rookie
er zijn denk ik genoeg mensen zoals ik die niet het geld er voor hebben en omdat gt5 al een geweldug spel is zal vast bijna niet iedereen het weg leggen vooral de wat armere gamers hier :p

maar ik probeer er maandag te zijn !

owja een vriend vertelde me koop geen academy 2e hands want dan heb je de dlc + extera cars niet klopt dit ?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Xxn0skiiizxX
  • Xxn0skiiizxX's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #96779 door bullit100
Beantwoord door bullit100 in topic Rookie
Als je een spel 2de hands koopt is de kans groot
dat de dlc code die erbij zit al gebruikt is.

Maar als ik jou was zou ik GT6 vragen voor
onder de kerstboom of er voor gaan sparen.
Want alles wat GT5 nu te bieden heeft zit ook
in GT 6 plus nog veel meer.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #96783 door Xxn0skiiizxX
Beantwoord door Xxn0skiiizxX in topic Rookie
krijg hem toch niet onder de kerstboom of voor sinterklaas. heb de ps3 + gta 5 al gekrege en omdat ik geen die-hard gamer ben bij gt5 hoef ik denk ik ook geen gt6

gta 5 was ik die hard in 33 uur uitgespeel in 3 dage zonder cutscenes over te slaan ')

ik zal de verkooer uitleggen dat de code waarschijnlijk al is gebruijt en dan proberen voor 7.50 te kope

even terug op mijn vraag


kan het kwaad als mijn ps3 in een kamer staat van 3.5m bij 2m waar dagelijks 3 wierook word aan gestoken ?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Xxn0skiiizxX
  • Xxn0skiiizxX's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #96784 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Rookie
Om een kleine impressie te geven, dit gebeurde met GT5, wat straks over gaat naar GT6.

Je kan geld maar een keer uitgeven, ipv GT5 halen, kan je ook even sparen voor GT6....

Maar moet je zelf weten, je vraagt om advies, en daar heb je het :P




i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden - 10 jaren 5 maanden geleden #96785 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Rookie

krijg hem toch niet onder de kerstboom of voor sinterklaas. heb de ps3 + gta 5 al gekrege en omdat ik geen die-hard gamer ben bij gt5 hoef ik denk ik ook geen gt6

gta 5 was ik die hard in 33 uur uitgespeel in 3 dage zonder cutscenes over te slaan ')

ik zal de verkooer uitleggen dat de code waarschijnlijk al is gebruijt en dan proberen voor 7.50 te kope

even terug op mijn vraag


kan het kwaad als mijn ps3 in een kamer staat van 3.5m bij 2m waar dagelijks 3 wierook word aan gestoken ?


Nee in principe niet.

Waar de PS3 gevoelig voor is, is de Ylod. (Yellow light of death, google it)
Dit ontstaat door grote temperatuur schommelingen doordat je de warme ps3 uitzet in een koele kamer. Hij koelt dan te snel af, waardoor de printplaat buigt en de lasjes daarop breken.

Wierrook zal wel de levensduur iets verkorten, maar vergelijk het met het functioneren van je tv, stereo of andere electronische apparatuur. Als die het uithouden, zou de ps3 dat ook moeten doen.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
Laatst bewerkt 10 jaren 5 maanden geleden door Jilt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer