Citroën Cup - Tussenstand

14 jaren 6 maanden geleden #4394 door Djie
Citroën Cup - Tussenstand werd gestart door Djie
Post hier je tijden die je al gereden hebt. Hier hoef je niet je replay te uploaden maar kan je gewoon ff je skills showen! Ofwel een leuke discussie topic om je tegenstanders een beetje te helpen of bang te maken ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 6 maanden geleden - 14 jaren 6 maanden geleden #4396 door swordfish007
Beantwoord door swordfish007 in topic Re:Citroën Cup - Tussenstand
Allee, kzal het ijs maar breken en in mijn kaarten laten kijken:
mijn tijd nu is: 1.28'306
Ik moet me wel inhouden om niet buiten de rood-witte curbs te rijden, op Fuji ga je makkelijk erover.
Laatst bewerkt 14 jaren 6 maanden geleden door swordfish007.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 6 maanden geleden #4397 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re:Citroën Cup - Tussenstand
swordfish007 schrijft:

Allee, kzal het ijs maar breken en in mijn kaarten laten kijken:
mijn tijd nu is: 1.28'306
Ik moet me wel inhouden om niet buiten de rood-witte curbs te rijden, op Fuji ga je makkelijk erover.


OK nice, heeft iedereen weer een richttijd! Alhoewel ik geloof dat jij wel een van de snellere bent ;)

Het is inderdaad belangrijk om binnen de lijnen te blijven! Voorbeelden van goed en fout staan in de race regels!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 6 maanden geleden #4398 door Djonno
Beantwoord door Djonno in topic Re:Citroën Cup - Tussenstand
Ik rijd net een 1:29:086.
Ik blijf nog even zitten om te oefenen ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 6 maanden geleden #4400 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Re:Citroën Cup - Tussenstand
1:29:464 moet zeker nog sneller kunnen.
Wachten tunes weer af ;)

Zit steeds te flipperen :blush:

Net een straaljager :cheer:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 6 maanden geleden #4401 door terrebeest
Beantwoord door terrebeest in topic Re:Citroën Cup - Tussenstand
1.28,688

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 6 maanden geleden #4406 door Djonno
Beantwoord door Djonno in topic Re:Citroën Cup - Tussenstand
Gisterenavond nog een beetje tuning101 door zitten nemen en er wat mee zitten freubelen en tijdens het freubelen enkele malen een 1'28.7.. gereden. De snelste was 1'28.702, maar deze ga ik waarschijnlijk nog wel verbeteren.

Best lastig en tijdrovend zo'n setup maken, zeker als dit nieuw voor je is :blush:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 6 maanden geleden #4407 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Re:Citroën Cup - Tussenstand
Djonno schrijft:

Gisterenavond nog een beetje tuning101 door zitten nemen en er wat mee zitten freubelen en tijdens het freubelen enkele malen een 1'28.7.. gereden. De snelste was 1'28.702, maar deze ga ik waarschijnlijk nog wel verbeteren.

Best lastig en tijdrovend zo'n setup maken, zeker als dit nieuw voor je is :blush:




Maar loon naar werken gezien je tijden :laugh:
Tijd dat is het toverwoord :blush:
Je kunt duidelijk zien dat de mannen die tijd hebben om te tunen ook altijd
tot de snelsten horen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 6 maanden geleden - 14 jaren 6 maanden geleden #4408 door Oenta
Beantwoord door Oenta in topic Re:Citroën Cup - Tussenstand
Leuk! weer een nieuwe cup! Ik ben op dit moment nog druk in de weer met de grote concurrent van gran turismo, FM3.. om het wachten op gt5 wat te vertragen. Erg vermakelijk, en een erg goed spel. Zodra het wat rustiger begint te worden zal ik proberen deze "gele vrucht" ook eens te temmen! B)
Laatst bewerkt 14 jaren 6 maanden geleden door Oenta.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 6 maanden geleden #4409 door SolarSystem
Beantwoord door SolarSystem in topic Re:Citroën Cup - Tussenstand
Oenta schrijft:

Leuk! weer een nieuwe cup! Ik ben op dit moment nog druk in de weer met de grote concurrent van gran turismo, FM3.. om het wachten op gt5 wat te vertragen. Erg vermakelijk, en een erg goed spel. Zodra het wat rustiger begint te worden zal ik proberen deze "gele vrucht" ook eens te temmen! B)


FM3? Wat is dat dan? Owh dat spel met die rewind function! Ja wel realistisch en inderdaad perfect om de tijd te doden tot GT5, het is vervelend maar waar dat fans van een GT serie gewoon op de concurrent soort van over moeten stappen. Maar ik zal on-topic blijven. Ook ik zal dan maar gaan proberen om die Citroen zo snel mogelijk over de baan te laten tetteren met mijn nieuwe stuur! Helaas komen er komende weken twee andere favoriete spellen van mij uit dus ik wil er niet TEVEEL tijd in gaan steken ;) Zoals jullie wel merken ben ik zo ie zo niet meer bezig met Prologue, twee jaar straks bezig zijn met een demo van het volledige spel ging mij wat te ver :)

Maar tof dat Djie altijd weer leuke competities weet op te zetten binnen de mogelijkheden die er zijn. Overigens neem mij niet kwalijk dat ik met die andere races hier niet mee doe, dat komt door dat schitterende online systeem dat gewoon niet correct werkt en waardoor ik alleen maar gefrustreerd raak als het weer eens niet lukt om in die betreffende race te komen.. Had dat allemaal goed gewerkt had men mij veel vaker kunnen zien..

Het bidden is begonnen... Dat GT5 toch zeker echt perfect mag worden na 6 jaar ontwikkelen :huh:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer