Niveau B-spec coureur DAALT na race!?

12 jaren 8 maanden geleden #52875 door M5driver
Niveau B-spec coureur DAALT na race!? werd gestart door M5driver
:huh:

Hallo mensen, ik ben maar begonnen aan het B-spec racen nu had ik een coureur op niveau 15, na de 1e race in expert series de Swarzwald league A had mijn coureur in eens maar niveau 14 weer? (minder dan je minimaal nodig hebt om die race te mogen rijden?) vervolgens 2e race gedaan, en na de race krijg ik melding dat hij niveau 16 gehaald heeft, maar als ik bij het coureurs overzicht kijk, zie ik niveau 14 staan. Ook valt het mij op dat 2 coureurs een groen pijltje in hun "profiel foto" hebben die naar rechts wijst. en één coureur die niveau 10 is (waar ik al lang niet mee geracet heb) en de coureur die 14 aan geeft maar eigenlijk 16 is, hebben een oranje pijltje die schuin naar beneden wijzen? ik kan er zelf online niks over vinden??? foutje in de game of???

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • M5driver
  • M5driver's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 8 maanden geleden #52876 door TzehNeoz
Beantwoord door TzehNeoz in topic Re: Niveau B-spec coureur DAALT na race!?
Zelfde probleem had ik gister.... Ben erg benieuwd naar de antwoorden. Had een remote race gedaan met een AI, hij werd level 7 toen ik hem van online afhaalde, en vanmorgen was die weer level 3....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 8 maanden geleden #52879 door M5driver
Beantwoord door M5driver in topic Re: Niveau B-spec coureur DAALT na race!?

Zelfde probleem had ik gister.... Ben erg benieuwd naar de antwoorden. Had een remote race gedaan met een AI, hij werd level 7 toen ik hem van online afhaalde, en vanmorgen was die weer level 3....


gelukkig, begon al aan me zelf te twijfelen :woohoo: .

Bij mij is het wel zo dat ik algeheel B-spec nu ook op level 16 zit. Kan dus zijn dat het algeheel level het niveau van de coureur heb ingehaald, en ik dus daar mee in de war ben. Maar i kweet zeker dat hij 15 was, voor de 1e swarzwald race, en daarna weer 14. nu heb ik die race ook niets gedaan. Mijn auto was 100x sneller dan de rest, misschien dat het daar door komt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • M5driver
  • M5driver's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 8 maanden geleden #52880 door TzehNeoz
Beantwoord door TzehNeoz in topic Re: Niveau B-spec coureur DAALT na race!?
Voeg me even toe aan je lijst PSN: TzehNeoz....
Heb zelf ook een AI rond dat level, en heb de mogelijkheid op me werk om remote races te starten, neem ik de jouwe ook wel mee op sleeptouw...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer