Vriendenlijst...

13 jaren 2 maanden geleden #36264 door Verstappen1970
Vriendenlijst... werd gestart door Verstappen1970
In de afgelopen dagen heb ik een aantal mensen van dit forum toegevoegd aan mijn vriendenlijst, om zo daarmee de B-spec races te rijden. Alleen, als ik nu vanaf de GT5 website met deze mensen een B-spec race wil starten,staan ze niet in mijn vriendenlijst..Het gaat maar om 2 mensen, maar het is wel reuze irritant.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Verstappen1970
  • Verstappen1970's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
13 jaren 2 maanden geleden #36268 door gurdi82
Beantwoord door gurdi82 in topic Re: Vriendenlijst...
Zou kunnen zijn dat ik daar ook bij hoor, ik heb de afgelopen dagen erg last gehad van "traagheid" op mijn ps3. Een b-spec race starten duurde verschrikkelijk lang aangezien ik de bobs niet kon selecteren!

De problemen kwamen naar voren nadat ik nogal wat mensen had toegevoegd, deze heb ik toen weer verwijderd, maar ben er inmiddels achter dat je je cache ook kun leeggooien op je ps3. Nu draait alles weer zoals het hoort!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • gurdi82
  • gurdi82's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13 jaren 2 maanden geleden #36269 door Maik009
Beantwoord door Maik009 in topic Re: Vriendenlijst...
Soms lijkt het GT5 netwek wat traag, ik heb in mijn online logboek een keer een achterstand van dit 16 uur gehad. (geen vermelding terwijl mijn bobs races aan het rijden waren)
Als ik mensen toevoeg staan ze eerst alleen in mijn vriendenlijst, ik moet ook eerst GT5 een keer opnieuw starten om ze in de vriendenlijst van de community te krijgen.
Verder zou ik het niet weten :unsure: hopelijk heb je er wat aan.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 2 maanden geleden #36272 door Rushfast
Beantwoord door Rushfast in topic Re: Vriendenlijst...

Zou kunnen zijn dat ik daar ook bij hoor, ik heb de afgelopen dagen erg last gehad van "traagheid" op mijn ps3. Een b-spec race starten duurde verschrikkelijk lang aangezien ik de bobs niet kon selecteren!

De problemen kwamen naar voren nadat ik nogal wat mensen had toegevoegd, deze heb ik toen weer verwijderd, maar ben er inmiddels achter dat je je cache ook kun leeggooien op je ps3. Nu draait alles weer zoals het hoort!



verwijderd, maar ben er inmiddels achter dat je je cache ook kun leeggooien op je ps3. Nu draait alles weer zoals het hoort!

Wil je dit ff uitleggen? bij mij is het ook rete traag om mensen te selecteren, en soms loopt dat zelfs vast en kom ik weer terug in het hoofdscherm

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 2 maanden geleden - 13 jaren 2 maanden geleden #36276 door gurdi82
Beantwoord door gurdi82 in topic Re: Vriendenlijst...
Als je GT5 hebt opgestart kun je in de hoofdpagina naar "Instellingen mijn Huis" gaan. (tandwiel icoon)

Dan kies je voor opties.

Vervolgens ga je naar beneden; Overig en selecteer je "online opties".

Hier kies je voor; "Tijdelijke gegevens verwijderen", vervolgens OK.


Ik had deze handeling sinds de aanschaf van mijn ps3 nog niet gedaan, en deze handeling duurde minstens 20 minuten.. denk dus niet dat je ps3 vastloopt maar laat hem gewoon aanstaan.

Het laden van andermans logboek e.d., selecteren van bobs, gaat nu werkelijkwaar vliegensvlug!
Laatst bewerkt 13 jaren 2 maanden geleden door gurdi82.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • gurdi82
  • gurdi82's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13 jaren 2 maanden geleden #36278 door keijzm73
Beantwoord door keijzm73 in topic Re: Vriendenlijst...
Goede tip! Dank je! Niet dat ik echt last had.. Vond het op zich wel normaal als je 80 vrienden in het spel hebt dat ie even moet denken! Maar toch eens kijken of het sneller kan!

Alleen... Al enig idee wat ie weg gooit!? Is niet niks; 20 minuten deleten :huh:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 2 maanden geleden #36279 door Rushfast
Beantwoord door Rushfast in topic Re: Vriendenlijst...
Dank voor de tip, mijn ps zal nu ook wel een half uur bezig zijn :lol:


Karma given ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 2 maanden geleden #36282 door Rushfast
Beantwoord door Rushfast in topic Re: Vriendenlijst...
viel bij mij mee, is nu al klaar

En is nu idd weer snel!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 2 maanden geleden - 13 jaren 2 maanden geleden #36287 door gurdi82
Beantwoord door gurdi82 in topic Re: Vriendenlijst...
@Rushfast: Top! B)

Alleen... Al enig idee wat ie weg gooit!? Is niet niks; 20 minuten deleten


Tijdelijke bestanden... wellicht cookies oid? :lol:
In ieder geval geen wagens, credits en/of xp!
Laatst bewerkt 13 jaren 2 maanden geleden door gurdi82.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • gurdi82
  • gurdi82's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13 jaren 2 maanden geleden #36351 door Verstappen1970
Beantwoord door Verstappen1970 in topic Re: Vriendenlijst...

Zou kunnen zijn dat ik daar ook bij hoor, ik heb de afgelopen dagen erg last gehad van "traagheid" op mijn ps3. Een b-spec race starten duurde verschrikkelijk lang aangezien ik de bobs niet kon selecteren!

De problemen kwamen naar voren nadat ik nogal wat mensen had toegevoegd, deze heb ik toen weer verwijderd, maar ben er inmiddels achter dat je je cache ook kun leeggooien op je ps3. Nu draait alles weer zoals het hoort!


Ja, jij en Quintz-J verschenen niet op mijn lijst..Zal eens dat cache-geheugen legen, goeie tip man! ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Verstappen1970
  • Verstappen1970's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer