AC - Community Racing

7 jaren 4 maanden geleden #116993 door Rikske
Beantwoord door Rikske in topic AC - Community Racing
Heb ook wel interesse in de kampioenschapjes, leuk idee. Ga daar proberen tegen die tijd zoveel mogelijk van mee te pikken.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 4 maanden geleden #116994 door Djie
Beantwoord door Djie in topic AC - Community Racing
Ik schuif vanavond even aan om een paar racejes te doen! Heb nog maar weinig gereden in AC en gisteren dus maar even Minorating naar A/B gebracht. Gaat best snel!
Meteen ook even een race meegereden op de Red Bull Ring, mooie bak maar ga nog even wat setups proberen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 4 maanden geleden #116995 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic AC - Community Racing
Ga proberen van op tijd te kunnen aansluiten vanavond

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 4 maanden geleden #116997 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic AC - Community Racing
Gisteren twee mooie races gereden. Nou ja, ik had 3 Grolsch kanonnen op en die kwamen even iets harder aan dan ik dacht.
DUI zeg maar :laugh:

Uitzending uitgezonden en opgenomen met Twitch (als het goed is nog 2 weken zichtbaar en dan weg).

www.twitch.tv/jiltjes/v/105708861

Race 1 start op 07.30, race 2 op 37.20

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
De volgende gebruiker (s) zei dank u: CerebralVortex

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
7 jaren 4 maanden geleden #116998 door Djie
Beantwoord door Djie in topic AC - Community Racing
Zo dan, dat was weer even wennen. Weer de lessen geleerd die ik eigenlijk wel weet... veel curbstones zijn glad.... Stond ik dus even 90 graden haaks op het circuit... srry mannen.

Moet nog wel even aan de pace werken zie ik, jullie gaan ontzettend hard! Wel weer leuk om wat te racen, zal komende tijd nog wel een paar meepakken.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 4 maanden geleden #116999 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic AC - Community Racing

Zo dan, dat was weer even wennen. Weer de lessen geleerd die ik eigenlijk wel weet... veel curbstones zijn glad.... Stond ik dus even 90 graden haaks op het circuit... srry mannen.

Moet nog wel even aan de pace werken zie ik, jullie gaan ontzettend hard! Wel weer leuk om wat te racen, zal komende tijd nog wel een paar meepakken.


Top Frank, was leuk je weer online te zien en pogen je te ontwijken :laugh:

Ik zal vanaf vanavond de Abarth Assetto Corse op Brands Hatch Indy neerzetten (even wennen aan de nieuwe online server en de UI daarvan). Dat is wel een race klasse waar close mee gereden gaat en kan worden, zeker op dat circuit. Korte rondjes met veel hoogte verschil en heerlijk te gebruiken met de H-shifter en koppeling. Goed voor Bob om te wennen dus ;)

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
7 jaren 4 maanden geleden #117000 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic AC - Community Racing
Leuke races gehad gisteren.
1ste race beetje alleen vooraan, maar 2de race moest ik achtervolgen.
Sommige momenten kon ik Laurent moeilijk bijhouden, maar laatste 2 ronden kroop ik dichter en dichter.
Jammer van zijn spin in laatste ronde, anders moest ik wel 1 of ander crazy maneuver uithalen om er voorbij te kunnen.
Ben benieuwd naar volgende week met het klein vinnig bakje :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: CerebralVortex

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 4 maanden geleden #117001 door CerebralVortex
Beantwoord door CerebralVortex in topic AC - Community Racing
Wel leuk die twitch stream. Wist niet dat jullie chat gebruikten..

Race 1 kwam ik niet goed van de lijn en kon Djie langs me heen. Helaas ging hij het gras in wat later in de eerste ronde. Eenzame race verder tot de streep.

Voor race 2 kon ik nog net voor Illoe voor de pole. Heb de kop kunnen houden tot de laatste ronde, met Illoe die steeds dichter kwam. T2 te snel ingegaan en achterste brak uit.. tegen de vangrail. Was wel balen, zonder fouten had ik het wel gehaald. Alweer P2 dus.

Was leuk, bedankt heren !

Morgenavond kan ik mss even mee komen rijden met de Abarth.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 4 maanden geleden #117002 door Djie
Beantwoord door Djie in topic AC - Community Racing
<<< Links in de balk staat voicechat (door Discord), je kan inloggen via mobiel device, browser, of programma (downloaden). Handig als voicechat tijdens de races!

Jullie gingen beide ontzettend hard, ik moet echt even weer inkomen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: CerebralVortex

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 4 maanden geleden - 7 jaren 4 maanden geleden #117003 door HF_BobdeBauer
Beantwoord door HF_BobdeBauer in topic AC - Community Racing

Korte rondjes met veel hoogte verschil en heerlijk te gebruiken met de H-shifter en koppeling. Goed voor Bob om te wennen dus ;)


Daar heb je gelijk een mooi puntje. Ik zit namelijk te twijfelen over mijn H-bak....
Ik reed namelijk altijd met 2 pedalen, links rem en rechts gas. Maar nu ik mijn koppeling er weer op heb gezet, krijg ik een probleem met sequentiele auto's. Mijn 'playseat' heeft namelijk een stang in het midden. Hierdoor kan ik bijna niet met links remmen. Oplossing: alleen met H-bak auto's rijden of alles weer ombouwen naar sequentieel of 'playseat' opnieuw bouwen... wat waarschijnlijk het laatste gaat worden. Want de H-bak voegt toch wel wat meer toe dan in 1e instantie was verwacht door mij. Alleen moet ik de tijd nog even vinden voor dit project.

Gister redelijk gereden. 2x3e plek. Wel met het geluk dat anderen (meer) foutjes maakten. Wellicht door een beschonken bestuurder op het circuit...:P

Ook heb ik gelijk mijn nieuwe stuurwiel kunnen proberen, namelijk de 599XX add-on van Thrustmaster.
Deze heb ik maandag van de Sint gekregen en kon nu mooi even getest worden.
De test heb ik uitermate positief kunnen afsluiten:woohoo:
Heerlijk zachte alcantara en het wiel is 2cm groter dan de 458 GTE stuur. Het gewicht is gelijk gebleven maar toch voelt hij een stukje lichter aan.
Laatst bewerkt 7 jaren 4 maanden geleden door HF_BobdeBauer.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer