Forza Motorsport 6 komt naar PC

8 jaren 2 maanden geleden #115100 door mjhorenberg
Beantwoord door mjhorenberg in topic Forza Motorsport 6 komt naar PC

Draai nog altijd Windows 7 hier :evil: Dus dit is al helemaal niets voor mij... :)
Aangezien er zo goed als (nog) geen games op DX12 werken, laat ik W10 nog wat links liggen. Moesten er enkele topgames verschijnen met DX12, dan zal ik eens de sprong wagen.


Hoezo de sprong wagen? Windows 10 is echt wel goed. Draai er al maanden mee en nog geen enkel probleem ondervonden. Microsoft zegt zelf ook dat een slecht product wordt gevolgd door een goed product en andersom. Dus om nu een rijtje te maken: Windows Vista was ruk, Windows 7 was goed, Windows 8 was ruk, dus Windows 10 is weer goed. Tot op heden lijkt het wel te kloppen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #115107 door mv1979
Beantwoord door mv1979 in topic Forza Motorsport 6 komt naar PC
Heb wel Windows 10 op mn laptop maar daar zal het wel niet op draaien neem ik aan :unsure: Anders zou ik het nog wel willen proberen mits die wheel support er komt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #115109 door toostruus
Beantwoord door toostruus in topic Forza Motorsport 6 komt naar PC
Er was niks mis met 8. Met 10 in het begin qua gaming wel. Terwijl 10 heel erg op gaming gericht was.
Games die op 7 en 8 zonder gestotter en gelagg draaiden. Dat was met 10 anders. Tot dat er 3 mnd geleden
een mega 10 update was. Toen alles ok. Maar er was absoluut in mijn ogen niks mis met 8.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #115111 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Forza Motorsport 6 komt naar PC

Er was niks mis met 8. Met 10 in het begin qua gaming wel. Terwijl 10 heel erg op gaming gericht was.
Games die op 7 en 8 zonder gestotter en gelagg draaiden. Dat was met 10 anders. Tot dat er 3 mnd geleden
een mega 10 update was. Toen alles ok. Maar er was absoluut in mijn ogen niks mis met 8.


Smaken verschillen.
Ik vond de bewoording van Mark erg goed gekozen. (RUK).

Verschrikkelijk die tegels en niet via een start menu kunnen werken.
10 is TOP!

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #115118 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic Forza Motorsport 6 komt naar PC

Draai nog altijd Windows 7 hier :evil: Dus dit is al helemaal niets voor mij... :)
Aangezien er zo goed als (nog) geen games op DX12 werken, laat ik W10 nog wat links liggen. Moesten er enkele topgames verschijnen met DX12, dan zal ik eens de sprong wagen.


Hoezo de sprong wagen? Windows 10 is echt wel goed. Draai er al maanden mee en nog geen enkel probleem ondervonden. Microsoft zegt zelf ook dat een slecht product wordt gevolgd door een goed product en andersom. Dus om nu een rijtje te maken: Windows Vista was ruk, Windows 7 was goed, Windows 8 was ruk, dus Windows 10 is weer goed. Tot op heden lijkt het wel te kloppen.


Weet ook dat W10 helemaal niet slecht is... maar de W7 doet nog alles wat ik wil. Updates zijn er nog altijd, het doet nog altijd wat ik wil en games draaien er nog vlot op etc... DX12 games zou een reden zijn dat ik voor W10 zou gaan, maar voorlopig bol ik nog wat voort op W7 :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #115124 door Nicky Cuypers
Beantwoord door Nicky Cuypers in topic Forza Motorsport 6 komt naar PC
Ze zijn van plan om de nieuwe Forza horizon 3 naar de pc te brengen dus ik denk als er een nieuwe Forza motorsport komt dat die dan ook wel naar de pc komt en compatibel zal zijn met stuurtjes. Forza is een leuke game, je moet hem niet kopen voor het realisme maar je kan er aardig wat uurtjes inpompen en is ook leuk om te driften.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer