- Ontvangen bedankjes 7
AC - Community Racing
8 jaren 1 maand geleden - 8 jaren 1 maand geleden #116564
door Rikske
Beantwoord door Rikske in topic AC - Community Racing
Verveelde me dus ik heb wat korte fragmentjes van de eerste race van gisteren in een filmpje gezet:
PS. Ja Driving Line staat per ongeluk aan.
Laatst bewerkt 8 jaren 1 maand geleden door Rikske.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt, GTHQ_koop, Hansvelsen, Verlemen
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Rikske
- Gebruiker
Minder
Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #116565
door GTHQ_koop
@Illoe: Jammer joh
Beantwoord door GTHQ_koop in topic AC - Community Racing
Held..!!
De 1e 2 races met de Caterham lijk ik te missen, jammer maar helaas...
Hoe kom je daarbij?
De race is nog niet eens ingepland..... Agenda
Volgens mij heb ik zo rekening met je gehouden dat er in de week dat jij in de States zit, we een endurance oefensessie doen.
Endurance ?
gthq.nl/forum/online/81375-ac-endurance-01
@Illoe: Jammer joh
- GTHQ_koop
- Gebruiker
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 213
8 jaren 1 maand geleden #116566
door Jilt
Nee, de week na de oefensessie van de endurance, doen we race 1 en 2 van de Caterham. De week erop 3 en 4 en dan is de endurance volgens mij.
Beantwoord door Jilt in topic AC - Community Racing
Dus de eerst volgende race, is de endurance race over een maand (8 november)? Tussentijd gewoon oefen sessies?
Nee, de week na de oefensessie van de endurance, doen we race 1 en 2 van de Caterham. De week erop 3 en 4 en dan is de endurance volgens mij.
i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
- Jilt
- Onderwerp Auteur
- Moderator
- GTHQ_Jilt
8 jaren 1 maand geleden - 8 jaren 1 maand geleden #116567
door GTHQ_koop
Dubbel
Laatst bewerkt 8 jaren 1 maand geleden door GTHQ_koop.
- GTHQ_koop
- Gebruiker
Minder
Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #116568
door GTHQ_koop
Leuk gedaan man, dat pijltje ookVerveelde me dus ik heb wat korte fragmentjes van de eerste race van gisteren in een filmpje gezet:
- GTHQ_koop
- Gebruiker
Minder
Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #116569
door CerebralVortex
Beantwoord door CerebralVortex in topic AC - Community Racing
Haha, dat toeteren in je video Toon
Leuke video Rikske !!
Oew, endurance ! Yes, doe ik graag mee ! Maar dat is ook dinsdags zeker ?
Leuke video Rikske !!
Oew, endurance ! Yes, doe ik graag mee ! Maar dat is ook dinsdags zeker ?
- CerebralVortex
- Gebruiker
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 45
8 jaren 1 maand geleden #116570
door Illoeminati
Ah, zag alleen op de kalender oefensessies staan en eerstvolgende race pas 8 nov
Beantwoord door Illoeminati in topic AC - Community Racing
Dus de eerst volgende race, is de endurance race over een maand (8 november)? Tussentijd gewoon oefen sessies?
Ah, zag alleen op de kalender oefensessies staan en eerstvolgende race pas 8 nov
- Illoeminati
- Gebruiker
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 62
8 jaren 1 maand geleden #116571
door Jilt
Klopt, maar wil de Caterham races achter elkaar doen op de 25ste en de 1ste.
Klopt, maar wil de Caterham races achter elkaar doen op de 25ste en de 1ste.
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
- Jilt
- Onderwerp Auteur
- Moderator
- GTHQ_Jilt
8 jaren 1 maand geleden #116572
door Hansvelsen
Beantwoord door Hansvelsen in topic AC - Community Racing
Ook ik heb het gisteravond twee leuke race'jes gehad, ik kon voor mijn doen redelijk bijblijven bij de middenveld rijders wat ook mijn streven was, dus kan ik wel zeggen dat ik tevreden ben met mijn beperkte talent?
Veder wil ik nog even toevoegen over de aankomende endurance race op spa, ik wil graag meedoen maar twee uur rijden is voor mij eigelijk geen optie in verband met mijn rug problemen, ik zal er wel bijzijn in de oefensessies die zijn gepland die niet zo lang duren, wat ik wel voor mezelf wil uit proberen is hoe lang ik het racen kan volhouden, mocht ik het niet redden zou ik willen vragen om de werkelijke race wel mee te doen zolang ik het vol hou om daarna van de baan te gaan, als niemand hier bezwaar tegen heeft doe ik mee zolang het gaat.
Veder wil ik nog even toevoegen over de aankomende endurance race op spa, ik wil graag meedoen maar twee uur rijden is voor mij eigelijk geen optie in verband met mijn rug problemen, ik zal er wel bijzijn in de oefensessies die zijn gepland die niet zo lang duren, wat ik wel voor mezelf wil uit proberen is hoe lang ik het racen kan volhouden, mocht ik het niet redden zou ik willen vragen om de werkelijke race wel mee te doen zolang ik het vol hou om daarna van de baan te gaan, als niemand hier bezwaar tegen heeft doe ik mee zolang het gaat.
- Hansvelsen
- Gebruiker
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 7
8 jaren 1 maand geleden #116573
door Jilt
Beperkt talent? Ehm, hallo, je reed snellere kwalificaties dan ik. Is mijn talent dan ook beperkt? Ik voel mij beledigd nu Volgens mij doe je aardig mee Hans!
Gewoon meedoen met de race! 2 uur is niks. Een avondje racen met kwalificeren en oefenen is ook zo twee uur. Uitstappen daarbij is prima, zit niemand in de weg. Rij hem gewoon de pits.
Ook ik heb het gisteravond twee leuke race'jes gehad, ik kon voor mijn doen redelijk bijblijven bij de middenveld rijders wat ook mijn streven was, dus kan ik wel zeggen dat ik tevreden ben met mijn beperkte talent?
Beperkt talent? Ehm, hallo, je reed snellere kwalificaties dan ik. Is mijn talent dan ook beperkt? Ik voel mij beledigd nu Volgens mij doe je aardig mee Hans!
Gewoon meedoen met de race! 2 uur is niks. Een avondje racen met kwalificeren en oefenen is ook zo twee uur. Uitstappen daarbij is prima, zit niemand in de weg. Rij hem gewoon de pits.
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hansvelsen
- Jilt
- Onderwerp Auteur
- Moderator
- GTHQ_Jilt