AC - Community Racing

7 jaren 1 week geleden #117736 door CrossEEEh
Beantwoord door CrossEEEh in topic AC - Community Racing
Ten eerste: Toon thanks voor het aanpassen van de server! Ben inmiddels weer AB!

Leuke raceavond gehad met in de eerste helft van de race leuk kunnen battlen met Laurent. Multiclass zeer gaaf vond ik zelf! Enige puntje was dan dat er teveel LMP1's meereden. Voor herhaling vatbaar zou ik zeggen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 1 week geleden #117737 door HF_BobdeBauer
Beantwoord door HF_BobdeBauer in topic AC - Community Racing
Gelukkig zijn er de volgende keer minder 919's op de baan :P

Jammer dat ik mijn pole al in de 1e bocht verknalde met een tankslapper.
Achteraan gesloten en weer proberen weer bij te komen. Vervolgens net na de chicane in de muur gedrukt en auto helemaal kapot incl motor. Auto flitste ineens naar de pit en kon gelijk wel weer verder. Maar dan wel met bijna 2 rondes achterstand. Uiteindelijk toch nog de 5e plek behaald.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 1 week geleden #117738 door Kayeos72
Beantwoord door Kayeos72 in topic AC - Community Racing
Net eventjes op Sebring geweest enne ; ik sla die ff over... veel plezier daaro

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 1 week geleden #117739 door HF_BobdeBauer
Beantwoord door HF_BobdeBauer in topic AC - Community Racing
Geef je die nu al op?
Ik heb net nog een paar rondjes gedaan met de Vette. Best een leuk baantje (had er nog nooit gereden)
Maar denk wel dat de 919 niet helemaal geschikt is op deze baan.
Dat was namelijk ook de reden dat ik vanavond in de 919 ben gestapt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 1 week geleden - 7 jaren 1 week geleden #117740 door Kayeos72
Beantwoord door Kayeos72 in topic AC - Community Racing

Sebring past idd niet zo goed bij de 919, maar moeten we dan allemaal in 919 rijden? In mijn optiek; leuke banen, maar ik heb erg weinig grip op beide banen met de auto's van mijn keuze. Ik ga hier geen lol aan beleven, dus jullie ook niet aan mij.

Als suggestie zou ik wijdere banen kiezen en een maximaal aantal lmp's. Anders kun je beter een baan met een fietspad ernaast te hebben, hej Le Mans!
Laatst bewerkt 7 jaren 1 week geleden door Kayeos72.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 1 week geleden #117743 door CerebralVortex
Beantwoord door CerebralVortex in topic AC - Community Racing
Ik vond het best een leuke race ! Een uurtje racen doe ik veel liever dan 2 korte races in ieder geval. Bij deze heb je bandenslijtage, pit strategie, .. en het duurt langer wat het ook helemaal anders maakt vind ik. Ik dacht eerst voor de Porsche RSR te gaan maar zag pas later dat ik niet kan deelnemen op Sebring :( Mits ik nog nooit met de Porsche Hybrid had geraced wou ik dat eens doen en dit was de uitgelezen kans.

3de tijd bij de kwalificatie geloof ik. Bij de start probeerde Jona langs me te komen, ik heb niet te hard verdedigd en Jona laten gaan. Echter wel spijtig dat er bij een endurance race zovelen van de baan gingen in de eerste ronde.. je wint een race niet in de eerste ronde toch ? Eerste deel van de eerste stint kon ik Bart goed volgen en kwam er ook aantal laps voor. Wel grappig hoe je kers verdedigend kan gebruiken. Bart kwam langs me op de banking, even kers knopje indrukken en je bent er zo weer voor :) Ik was met een volle tank vertrokken voor de eerste stint om tijd te sparen bij de pitstop. Na een 12-tal rondjes kreeg ik toch redelijk last van mijn banden en liep Bart een 10 seconden uit. We hebben bij dezelfde ronde gepit en inderdaad door minder te tanken kon ik 7 seconden goed maken. 2de stint minder slijtage gehad van mijn banden, wellicht door minder brandstof aan boord te hebben. Uiteindelijk gefinisht op 6 seconden van Bart na een uur racen, ben ik vrij content mee :) Ik heb wel geprobeerd om wat met de delivery instellingen te spelen tijdens de race. Op high agressive ging de batterij uiteindelijk helemaal op. Ben zo verschillende keren zonder batterij gevallen en dan verloor ik echt veel. Misschien had ik ook beter gewoon op high preserve gereden zodat hij nooit echt leeg raakte. Proficiat Bart met de winst !

Het multi-class racen vond ik ook wel leuk. Niet echt last gehad door in te halen. Ik merkte soms wel dat er ingehouden werd door de GT2's om je voor te laten. Dat is wat tricky soms omdat je niet helemaal weet wat ze gaan doen maar het lukte wel. Proficiat Toon met de overwinning in jouw klasse !

Ik zag in de sessie details dat er wel veel invalid laps gereden werden. Bijvoorbeeld van Johny die slechts 16 geldige rondes reed van de 40 ! Door de chicane af te snijden kon je echt veel tijd winnen. Spijtig dat er geen penalty was bij bijvoorbeeld 3 keer met 4 wielen af te snijden. De gegevens zijn spijtig genoeg ook enkel zichtbaar van degenen die pTracker gebruiken.

Ik had al even niets gepost, inloggen met facebook werkt denk ik niet meer, dan krijg je een "Undefined error". Nu even paswoord reset en blaah en manueel kunnen aanmelden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 1 week geleden #117746 door HF_BobdeBauer
Beantwoord door HF_BobdeBauer in topic AC - Community Racing
Wat betreft Sebring, hier zit een klein foutje in. Als je namelijk te dicht langs de pitwall rijdt, gaat hij op de pitlimiter.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 1 week geleden #117749 door speeedy
Beantwoord door speeedy in topic AC - Community Racing
hallo heren

is er vanavond nog porsche supercup?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 1 week geleden #117750 door Kayeos72
Beantwoord door Kayeos72 in topic AC - Community Racing
Neej, er is weinig animo en ten tweede is er komend weekend geen race. Maar mocht je Jilt kunnen overhalen, wellicht opent hij dan een server te voor diegene die willen met wat dan ook porsche of F1's.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 1 week geleden #117751 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic AC - Community Racing
Gisteren was leuk! Stond er drie keer naast omdat ik teveel op anderen aan het letten was, of net de race lijn aanpaste om niet in de weg te willen rijden.

Niet slim, maar een goed leer proces!

De 919 op Sebring reeds gereden en uitvoerig getest. Daar rijden ze in het echt er ook mee, dat gaat geweldig, zo ook in de simulatie.

Algemene opmerking was dat er veel 919´s reden. Dat was jullie eigen keuze :laugh: ;)

De keuze heb ik bewust open gelaten. Misschien in de toekomst toewijzen?

Hier het filmpje van gisteren avond van mij POV.



Ik zal zo Sebring erop zetten.

Let op, volgende week dinsdag GEEN race. De eerst volgende is 2 mei op Sebring!

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer