AC - Cup Racing Cup

8 jaren 2 maanden geleden #115242 door Hooniganz99
Beantwoord door Hooniganz99 in topic AC - Cup Racing Cup
Ik was gisteren maar heel even op de server maar ik heb in die korte tijd geen problemen gehad.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden - 8 jaren 2 maanden geleden #115245 door lampiew
Beantwoord door lampiew in topic AC - Cup Racing Cup


In een ander spel was er voor beide niets aan de hand geweest, konden ze beiden door.
Ik ook laat misschien altijd meer ruimte dan nodig is, en toch komt er nog wel eens contact voor. Zie mijn race met Lambert in bocht 3. Zelfde situatie, maar gewoon overgeleverd aan de elementen....


Ja, dat was een bijzondere situatie ook. Situatie is een beetje vergelijkbaar met het Harry-Hein incident. Alleen heb ik hier het gevoel dat ik behoorlijk veel ruimte laat aan de binnenkant. Dus logisch dat je het dan weer probeert. Helaas gleed je een beetje naar buiten tegen mij aan. Zonder hier verder een discussie op los te laten. Ik vind het overigens qua physics wel raar dat de auto dan meteen de koers kwijt raakt.

Ik heb wat discussies gemist, ben even onder water geweest de laatste dagen. Ik lees 2 kanten van het verhaal. Allebei snijden hout. Ik heb wel een lichte voorkeur. Maar die zeg ik niet :) Wedstrijdleiding beslist. Ik persoonlijk maak ook fouten. In battles ben ik vaak te lief en zeker niet agressief, ik probeer het wel eens, maar niet iedere bocht. Zeker in de eerste ronde resulteert dit regelmatig in plekken verlies voor mij. Doe hier je voordeel mee :side:

Ben beetje druk deze week. Dus weinig tijd om te oefenen, ik weet ook niet of ik maandag mee kan doen. Als het zo is, dan is dat op zeker ergens achteraan.
Laatst bewerkt 8 jaren 2 maanden geleden door lampiew.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #115246 door NoMercy89
Beantwoord door NoMercy89 in topic AC - Cup Racing Cup
Server liep gisterenavond prima toon geen problemen gehad.

Bij deze is de discussie over de vorige race gesloten en gaan we ons focussen op aankomende race.
Als bij de aankomende races zich weer problemen op doen moet je als je er problemen mee hebt het aan ons melden.
Wij gaan niet elke race terug kijken of er iets is gebeurt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hansvelsen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #115248 door Illko
Beantwoord door Illko in topic AC - Cup Racing Cup
Ik heb gisteren ook nog even op de server gereden @jilt. En volgens mij klapte hij er om een uur of 21 uit.
We waren met z'n 3en, waaronder Marsj als ik mij niet vergis. Misschien kan hij dit bevestigen. Voor mij was het niet zo'n probleem aangezien ik ook wel FF klaar was met die f#%@%#la abarth :evil: maar dan weet je dat.

Vanavond mn geluk misschien nog maar s proberen. Heb niet zoveel met openwheelers geloof ik...
Ik durf niet tot mn limit te gaan want op de limit is 1 foutje dan vaak einde ronde/race.
Weinig tijd/mogelijkheid om foutjes op te vangen met dit soort auto's .
1:50.8 eruit geperst.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #115249 door marsj
Beantwoord door marsj in topic AC - Cup Racing Cup

Pfff, wat een frustratie ineens.
Een hobby moet wel leuk blijven hè ;)
Ik praat mijzelf niet schoon. Ik zeg immers duidelijk dat ik hem niet zag.
Mijn excuses als jij de dingen anders ervaart dan mij.
Voor de fouten die ik maak, zeg ik altijd netjes sorry. En wacht ook netjes, mocht ik iemand er af tikken.
Als ik situaties dan toch anders interpreteer dan jou (of iemand anders, richt je dan gelieve op de wedstrijdleiding. Dit is genuanceerder dan een persoonlijke aanval. Wijzen met een vinger is makkelijk maar niet de juiste weg.


Pfff Hein dit is niet opeens.
Ik wil clean racen en lol hebben al is het voor de laaste plaats vechten .Maar niet elke keer op en over de grens .En jij wijst gelijk met vingers zonder race leiding .(ik niet)Ik lees verder niks dat je met mij plecier wil hebben en cleane battel en races en ook niet dat je anders wil gaan rijden( Spiegels helicorsa)of me een iede geeft dat het in de toekomst wel eens een paar keer deur aan deur gaan rijden een paar bochten en ook samen nog op de baan zijn of jij nou plaats wint of ik.Dus stop ik weer met praten. Ik wil ook een leuke hobby.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #115250 door marsj
Beantwoord door marsj in topic AC - Cup Racing Cup
Ja Ik was er ook Gisteren.

De surfer was goed , en heb me vermaakt met de mannen die er waren bedankt mannen :) En Jilt ook bedankt dat je surfer weer open was . :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #115251 door NoMercy89
Beantwoord door NoMercy89 in topic AC - Cup Racing Cup
Vanavond nog wat rondjes gedaan.
Het gaat al wat beter zat nu in de 50.
Server draaide goed tot de laatste race.
Had wat problemen met personen die ik opeens niet meer zag.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #115252 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic AC - Cup Racing Cup
Rijden jullie met of zonder setup?

Heb tot nu toe nog maar 5 rondjes gereden en kwam ergens in een 1.53,5 oid.

Moet dus nog wel wat werk verzetten...

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #115253 door lampiew
Beantwoord door lampiew in topic AC - Cup Racing Cup
Gister ook 10 rondjes gereden met default setup. En kwam tot een 52,5, terwijl ik te veel door whatsapp werd afgeleid. Sodeju, dit is wel wat anders dan een opgevoerde straatauto, zeg, je moet het koppie er echt bij houden. En ik moet echt wennen aan de hoeveelheid grip (lees: bochtensnelheid).

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #115256 door NoMercy89
Beantwoord door NoMercy89 in topic AC - Cup Racing Cup
Ik rij met een kleine aanpassing in de Rembalans. Die staat op 50 bij mij.
En de achtervleugel heb ik op 4 staan
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer