AC - Cup Racing Cup

8 jaren 1 maand geleden #115231 door theronin123
Beantwoord door theronin123 in topic AC - Cup Racing Cup

Allereerst Marsjo, dank voor de filmpjes. Die zijn heel helder.

Idd met Rene over gehad.
De eerste ronde is altijd hectisch.
Dicht bij elkaar, vaak naast elkaar en dat maakt het overzicht onduidelijk,

Het is alsof je een koe in z'n kont kijkt.....
Een beslissing in een oogwenk.

In dit geval had het anders gekund, tuurlijk, maar het was niet zo.

Dus, oorzaak en gevolg, Hein was de gebeten hond in deze, verloor een paar plekken en Harry kon gewoon door.

Daarbij komt dat ze naast elkaar rijden afwisselend van plek en Hein best veel ruimte geeft.
Glijdt alleen van de curb af en dan is er contact. Wie is er nu de oorzaak? zeg het maar.



Mocht Harry er anders over denken, speak your mind!


Mijn betoog komt morgen,ben laatste 2 dagen uren bezig geweest om replay clipjes te maken van het incident maar nu doen ineens al mijn replays van AC het niet meer!
Ik wilde met wat screenshots en clipje mijn standpunten wat beter onderbouwen maar de techniek laat me in de steek!

Wilde wel ik nu al ff kwijt dat ik wel helicorsa heb en dat ik ook eraan denk dat het de 1e bocht is en dus altijd met andere rekening houd.

Dan had ik ook nog een incident met Illoe in race 2!
Volgens mij ook 1e ronde maar weet t niet zeker!
Bocht 5 er zitten er 2 voor me en illoe achter me ik blijf veel links rijden om Illoe geen ruimte geven om me links uit te remmen!
Maar moet ook voor me kijken natuurlijk en toch wel een beetje voor die bocht uit komen en hij ziet m er toch tussen te krijgen!
Helicorsa werd rood dus ik neem de bocht extra wijd ;) en kom op t groen en auto was ineens niet meer te houden en ik ga dwars en neem Illoe mee.
De hele week ga ik wel vaker over dat groen ook in gevechten met Koop en was er niks aan de hand en nu was er geen houden meer aan :sick:
Als je nog in de lounge was gebleven had je gelijk kunnen lezen dat ik dat schreef en gelijk mijn excuses gehad Illoe maar bij deze solly :blush:
Ik moet alleen wel zeggen dat ik het een riskante manoeuvre vond omdat er nog 2 in gevecht(koude bandjes 1e ronde) waren voor ons maar we kwamen erdoor ik ga dwars en neem jou mee dus my bad :(



ps: wie weet welke ac bestanden je kan versturen naar bijv dropbox ik heb dat weleens gedaan maar ben ff vergeten welke en heb eigenlijk ff geen zin om me weer t schompus te zoeken.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #115233 door GTHQ_koop
Beantwoord door GTHQ_koop in topic AC - Cup Racing Cup
Illoe, sneaky bastard :P

Vanaaf nog 1x terug naar Spanje dus :laugh:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #115234 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic AC - Cup Racing Cup

Illoe, sneaky bastard :P

Vanaaf nog 1x terug naar Spanje dus :laugh:

:blush:
De trip naar Italië nog niet gemaakt, dus dacht in Spanje nog een poging te wagen... 0.010 verschil... waauw lol
Had op gegeven moment een 2:01.4xx, volgens AC was het een valid lap, volgens RSR net iets te wijt ergens en invalid lap... FAAAAKK

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #115235 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic AC - Cup Racing Cup


Waar ik trouwens wel gevaarlijk rijgedrag heb laten zien was race 1, ronde 2, bocht 4. Hier moet Toon zijn hartje toch wel een keer zijn overgeslagen...
Nu ik het terug zag, is hier wel even een excuusje op zijn plaats. Bij deze.... :blush:


Dank Hein, en geen probleem! Ik hou er altijd rekening mee dat dit kan gebeuren, en het ging goed.

Dan even over alle reacties, dit gaat goed en opbouwend.
Een ding wil ik er nog wel over zeggen:
Volgens mij rijden wij alleen zo clean als maar zijn kan en hoort dit soort `contact` bij close racen. IRL zie je dit ook, in het heetst van de strijd.
De een neemt iets meer risico dan de ander.
Dat kan dan verkeerd worden uitgelegd, maar volgens mij is van alle mensen die in deze club op de baan zijn het altijd zo dat we niet willen dat er iemand, ten koste van een plekje winst, zijn race verpest wordt.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
8 jaren 1 maand geleden - 8 jaren 1 maand geleden #115238 door marsj
Beantwoord door marsj in topic AC - Cup Racing Cup
Hein Stop toch eens met jezelf schoon praten man.Je aktie is vind ik gewoon aso ik zou me kopot schamen.En als dit dan de einige keer is dat je het per ongeluk kan zijn.
En ik blijf erbij dat jij voor meer dan 85 procent fout ben.Maar ik moet me vast houden aan de race leiding.Dus je zal wel gelijk hebben.

Vorige race was ik nog veel meer telurgesteld in je dan deze aktie.
Jona Harry en jij zitten als een trijntje achter me race 2 ronde 5 de laaste sicane Jona is me net voor de bocht voorbij en harry haald mij aan de binnenkant in die sicane en dus ik moet helemaal met twee wielen buiten de baan om elkaar niet teraken (dat zie ik ook met 1 scherm)We rijden gelijk op neus aan neus .Dan hoor ik een klap en je ramt harry gewoon ik denk omdat harry zijn snelheid heeft aangepast dat ik op de baan kan blijven en elkaar niet raken.Dus ben jij inees naast me terwijl ik in de buitenbocht volgens mij hogere snelheid kan hebben dan Harry.Ik heb dan al ? tekens.Maar goed de oke zal wel .Dan rijd ik nog steeds met twee wielen op de curps en wacht dat je even opzij gaat voor me omdat ik niet de hele tyd curps heb en jij toch op ze minst even ruimte moet geven en (en zeker omdat je als je niet tegen harry was aangereden nooit naast me had kunnen zitten)Toen ik bij het einde kwam heb ik je maar een tikje gegeven om iedergeval weer de baan optekunnen .Dan in ronde 6 bocht Vijf zit je zo zwaar tepoesen dat je Jona in de buiten bocht Nog raakt op zijn Kont Dom is dat(En Ik heb Altyd geleerd dat als je iemand gaat raken van achter doe je er alles aan om hem niet teraken) En als je iemand een tik geeft zoals bij Harry dat je even de tyd geeft en neemt om daarna weer aantevallen en zeker geen tijd tewinnen.Maar je rijd dus tegen Jona in de buiten bocht je weet dat er twee man achter je zitten en was die je je rijd naar binnen daar waar het einege gaatje nog is Je stop dan wel maar zo laat dat ik er niet maar langs kan.En je zij aan zij raak.(Wat ook een logies iets is al jullie twee inees grof afremmen zo.)Ook daar doe ik niks verkeerd dat je daar niks over hoeft tezeggen of kijk het eerst terug .
En dan nog ronde 8 jij komt weer terug bij ons jona was er al voorbij dacht Ik maar goed jij haald mij in in bocht 2 of drie weet niet precies meer maar in bocht 3 naar 4 wil je the suf voorbij.Jij rijd stukje voor aan de buiten kant en stuur dan zo in zonder ook maar enig iede tehebben of je wel naar binnen kan en raakt de suf en vliegt zelf bijna van de baan.Dat zijn dus 3 rondjes die ik naar aanleiding van jou komentaar heb zitten kijken.
Dus blijf jezelf maar schoon praten maar je ben gewoon veels tegrof en dat je niks kan zien met 1 scherm is belachelijk.Ik kan het toch ook.Zal Straks mijn vorige race erop zetten race 2 Ik raak niemand de hele race En ik heb 1 scherm van 32 inch heb helicorsa en en ik heb spiegel in de auto heb en ik heb knopje voor rechts kijken heb knopje voor links kijken en een knopje voor achteruit tekijken.Nu is het zo dat ik zelfs zonder helicorsa bijna nooit iemand raakt omdat je dan ook om je heel kan kijken.Geen escusses van ik zag jou niet jij mij niet
En als ik dan deze keer op forum net na de race lees dat je gelijk al je komentaar geeft en het is weer niet jou schuld .snap ik geen fuck van.Dus ik zeg gebruik je spiegel die je heb en of zet helicorsa erop.En probeer niet elke bocht je auto ertussen tezetten ook al heeft het totaal geen zin omdat je geen snelheid genoeg kan maken als je normaal rijd op je lijn.
En als je ik zal maar zeggen per ongeluk op ze kont tik dan heb ik geleerd dat je hem de tijd geeft om zijn auto optevangen en valt minimaal een bocht even wat lucht voordat je weer aanvalt dus ga even van je gas uit beleeftheid.
Ik hou er verder over op nu wat er ook nog wordt gezegt om jezelf schoon tepraten .Ik reageer aleen maar als je me het iede geeft dat je iedergevaal beter gaat kijken en wat netter gaat rijden.Of je nu wel of niet fout ben .Me filmpje zal ik straks posten
Laatst bewerkt 8 jaren 1 maand geleden door marsj.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #115239 door marsj
Beantwoord door marsj in topic AC - Cup Racing Cup

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #115240 door HF_BobdeBauer
Beantwoord door HF_BobdeBauer in topic AC - Cup Racing Cup
Pfff, wat een frustratie ineens.
Een hobby moet wel leuk blijven hè ;)
Ik praat mijzelf niet schoon. Ik zeg immers duidelijk dat ik hem niet zag.
Mijn excuses als jij de dingen anders ervaart dan mij.
Voor de fouten die ik maak, zeg ik altijd netjes sorry. En wacht ook netjes, mocht ik iemand er af tikken.
Als ik situaties dan toch anders interpreteer dan jou (of iemand anders, richt je dan gelieve op de wedstrijdleiding. Dit is genuanceerder dan een persoonlijke aanval. Wijzen met een vinger is makkelijk maar niet de juiste weg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Verlemen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #115241 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic AC - Cup Racing Cup
En het lijkt me nu duidelijk en klaar.

We gaan het weer over racen hebben.
Iemand last gehad van een brakke server gisteren?

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hansvelsen, Verlemen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #115242 door Hooniganz99
Beantwoord door Hooniganz99 in topic AC - Cup Racing Cup
Ik was gisteren maar heel even op de server maar ik heb in die korte tijd geen problemen gehad.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden - 8 jaren 1 maand geleden #115245 door lampiew
Beantwoord door lampiew in topic AC - Cup Racing Cup


In een ander spel was er voor beide niets aan de hand geweest, konden ze beiden door.
Ik ook laat misschien altijd meer ruimte dan nodig is, en toch komt er nog wel eens contact voor. Zie mijn race met Lambert in bocht 3. Zelfde situatie, maar gewoon overgeleverd aan de elementen....


Ja, dat was een bijzondere situatie ook. Situatie is een beetje vergelijkbaar met het Harry-Hein incident. Alleen heb ik hier het gevoel dat ik behoorlijk veel ruimte laat aan de binnenkant. Dus logisch dat je het dan weer probeert. Helaas gleed je een beetje naar buiten tegen mij aan. Zonder hier verder een discussie op los te laten. Ik vind het overigens qua physics wel raar dat de auto dan meteen de koers kwijt raakt.

Ik heb wat discussies gemist, ben even onder water geweest de laatste dagen. Ik lees 2 kanten van het verhaal. Allebei snijden hout. Ik heb wel een lichte voorkeur. Maar die zeg ik niet :) Wedstrijdleiding beslist. Ik persoonlijk maak ook fouten. In battles ben ik vaak te lief en zeker niet agressief, ik probeer het wel eens, maar niet iedere bocht. Zeker in de eerste ronde resulteert dit regelmatig in plekken verlies voor mij. Doe hier je voordeel mee :side:

Ben beetje druk deze week. Dus weinig tijd om te oefenen, ik weet ook niet of ik maandag mee kan doen. Als het zo is, dan is dat op zeker ergens achteraan.
Laatst bewerkt 8 jaren 1 maand geleden door lampiew.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer