AC - Cup Racing Cup

8 jaren 2 maanden geleden #115039 door Hooniganz99
Beantwoord door Hooniganz99 in topic AC - Cup Racing Cup
Hè, ik voel me toch een beetje schuldig voor het incident van Laurent in de tweede race. Sorry daarvoor.
Ik zag net dat er ook een puntentelling was. Kan je alleen meedoen als je al vanaf het begin meedoet of kan ik er nog bijspringen?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #115040 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic AC - Cup Racing Cup

Hè, ik voel me toch een beetje schuldig voor het incident van Laurent in de tweede race. Sorry daarvoor.
Ik zag net dat er ook een puntentelling was. Kan je alleen meedoen als je al vanaf het begin meedoet of kan ik er nog bijspringen?


Incidents happen! Heb net via Steam even met Laurent gesproken. Hij is iedere race momenteel de sjaak.
Weet even niet hoe we dat moeten oplossen.

De puntentelling neem ik je gewoon in mee.

Hier het filmpje van race 1, my POV:


i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden - 8 jaren 2 maanden geleden #115041 door CerebralVortex
Beantwoord door CerebralVortex in topic AC - Cup Racing Cup
Heb het een beetje gehad momenteel. Ik vind racen met jullie fijn en ik weet dat niemand met opzet iemand eraf zou rijden. En het gaat ook niet alleen om de incidenten in deze race. Maar het is al bijna elke race sinds de cup-races.. Vorige keer heb ik Toon er afgereden toen ik mijn T1 verkeerd ingeschat had maar anders heb ik denk ik nog niemand eraf gereden. Ik hou van close rijden maar toch vind ik dat er soms te agressief of opportunistisch gereden wordt.

Dus ja, ik zie het nog denk ik. Iedereen maakt wel eens een fout, daar gaat het niet om. Is gewoon een beetje teveel om leuk te zijn momenteel.
Laatst bewerkt 8 jaren 2 maanden geleden door CerebralVortex.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #115042 door HF_BobdeBauer
Beantwoord door HF_BobdeBauer in topic AC - Cup Racing Cup
1e race was redelijk saai voor mij.
Kon enkel het tempo volgen maar geen aanval doen. Door een foutje van Harry kon ik door van P5 naar P4.

2e race kwam ik redelijk weg bij de start. Rijdend achter Harry maakte ik een inschattingsfoutje en tikte hem eraf in turn 3.
Waarna ik op de laatste plek lag. Na een paar ingehaald te hebben zat ik achter Jona en Harry, die in gevecht waren.
Bij een inhaalpoging van Harry op Jona in turn 5 ging het tempo er verder uit dan verwacht. Ik kon er niet meer aan remmen of ontwijken en tikte hierbij Jona eraf.
Vervolgens werd ikzelf ge-T-boned en kon met veel schade weer van achteraf beginnen.
Toch nog weer 2 plekken goed kunnen maken. En nog leuk kunnen battlen met Jona.
Meer als P9 kon ik er dan ook niet van maken.
Sorry voor de crashes jongens....

Tot de volgende

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #115043 door theronin123
Beantwoord door theronin123 in topic AC - Cup Racing Cup
Allereerst wil ik zeggen dat ik het kut vind voor Laurent dat hij nou al weken achter elkaar de pineut is!!(en als je iemand aantikt en je hebt voordeel geef je gewoon het plekje terug :woohoo: toch) :blush:

Maar ik heb de replay niet bestudeerd dus ik kan er verder niks over zeggen behalve dan dat ik denk dat er wat meer incidentjes zijn met straatauto's op streets en dus inherent aan dit soort combo's :unsure:

Ik heb wel lekker geraced,een PB in de kwali 1.54.4 of 54.5 weet t niet zeker meer hihi :laugh:
Dus starte als 3e achter Illoe en Koop,kwam goed van me plek en kon goed aanhaken en paar rondjes leuk in een treintje gereden :lol:
Maakte in rondje 4 of 5 klein foutje maar kreeg penalty dus naar 5 :evil:
Was wat sneller op mijn voorganger maar helaas waren er te weinig rondjes om erbij te komen :S

Race 2 begon ook lekker had wat mensen ingehaald door foutjes en spins en lag denk ik rond plaats 7 ofzo
iemand maakte remfoutje en klapte bij mij achterin :sick: dus naar een na laatste plaats dacht ik :ohmy:
Hier en daar leuke battles gehad :) en daar doe ik dit dus voor,ik ben liever voor plekkie's aan t strijden dan in een saaie race naar t podium :woohoo: :woohoo: :woohoo:
Begrijp me niet verkeerd hoor want ik wil altijd winnen B) maar strijd/racen vind ik toch het leukste!
Oja ik gaf Jona ook nog klein kusje maar die kon m gelukkig houden maar hierbij mijn excuses vriend :kiss:

Op naar de volgende ik heb der zin an :laugh:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden - 8 jaren 2 maanden geleden #115044 door theronin123
Beantwoord door theronin123 in topic AC - Cup Racing Cup
GTHQ-Jilt schreef:
Incidents happen! Heb net via Steam even met Laurent gesproken. Hij is iedere race momenteel de sjaak.
Weet even niet hoe we dat moeten oplossen.

Eeeehhh de volgende 5 races wie Laurent eraf rijd krijgt 50 zweepslagen :evil:

Geintje natuurlijk maar kan m wel heel goed begrijpen!
T is heel frustrerend als je weken achter elkaar eraf word gereden in een race waar je voor hebt geoefend.
Dit is een leuke groep met faire rijders dus er zit geen opzet in maar t blijft kut.

Daarom wou ik ff zeggen KOM OP Laurent slaap er ff een nachtje over en denk er paar daagjes over na!
In RL hebben coureurs ook kut-seizoenen en dan moet je door de zure appel heen bijten!
Als je er weer zin in hebt doe je gewoon weer lekker mee en dan krijg je heus weer leuke races ;)
Laatst bewerkt 8 jaren 2 maanden geleden door theronin123.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: CerebralVortex

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #115045 door marsj
Beantwoord door marsj in topic AC - Cup Racing Cup
:cheer: Ik heb me weer vermaakt mannen bedankt allemaal weer :woohoo:
Ik zag iets voorbij komen kwa test wat met mij temaken had.Ik ben me van geen kwaad bewust, heb dacht ik niks verkeert gedaan.Maar als ik per ongeluk iets heb gemist dan zeg ik hier bij sorry alvast.Ik kan de replay allen terug zien uit mijn cockpit wat ik met me vidiokaart heb opgenomen .Maar zal dat morgen eens doen.Misschien wil degene om wie het gaat nog even zeggen waarneer het ongeveer was in race 2 .Kan een dingetje terug halen uit die race maar uit me hooft gezegt reed ik die lijn al een tijdje en wou eentje er aan de verkeerde kant langs.Maar ik kijk het terug :whistle:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #115046 door HF_BobdeBauer
Beantwoord door HF_BobdeBauer in topic AC - Cup Racing Cup
Ik dacht dat jij dat was, Marsjo. Maar het kan ook Suf zijn geweest.
Volgens mij was het rondje 6 of 7, maar weet het niet zeker.
Het maakt verder ook niets uit.
Niemand kon er wat aan doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: marsj

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden - 8 jaren 2 maanden geleden #115047 door GTHQ_koop
Beantwoord door GTHQ_koop in topic AC - Cup Racing Cup
Quali, evenaring PB met 53.8 dus tevreden :)

Race1: Als een speer van de plek en zo snel mogelijk het gaatje van 3sec maken, ging zoals geplanned en reed "rustig" naar de finish ;)

Race2: Was ik erg moe wat een paar concentratie foutjes betekende :blush:
Ronde 2 of 3 wilde in Jona(?) even buitenom inhalen in de chicane maar resulteerde in een penalty aan mijn kant en 2 plekken verlies.
Daarna zo snel maar concentreerder naar voren rijden waarbij iedereen een goed tempo erin had zitten.
Ergens lap 7 of 8 zat ik achter Toon en Rene die ik alle2 wel even in dacht te halen in T1, totaal miss-judged en Lambert ge T-boned, excuus hiervoor...
Lambert weer voorgelaten en opnieuw Toon proberen in te hengellen.
2 rondjes later dikke blockpass in T1 voor P4 op Toon wat het maximaal haalbare was deze keer, zie je wel "I'm only human" :P


Volgende week wat scherper zijn, de Beamer vraagt stuk meer concentratie/scherpte ;)
Laatst bewerkt 8 jaren 2 maanden geleden door GTHQ_koop.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #115048 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic AC - Cup Racing Cup

Mooi om te zien dat Koop uiteindelijk een niet eerste is geworden, achter Illoe!! :laugh:

Ja hoor, de voldoening is niet te beschrijven :silly: Lol,... gewoon beetje geluk voor mij in race 2. Inhalen met deze auto op deze baan was niet makkelijk omdat iedereen aan hoog tempo reed.
Race 1 hard moeten verdedigen en race 2 hard proberen aanvallen. Niet ingehaald geweest, maar ook niet kunnen inhalen.

Wel balen als ik het zo lees over Laurent. 50 zweepslagen is anders wel een strak plan :evil: Laat die jongen toch wat lekker racen!
Heeft iedereen trouwens het 'Helicorsa' appje? Handig hoor, gisteren kwam die heel goed van pas. Misschien kan dit wel tikjes in de dode hoeken vermijden.
Op naar volgende week waar het weer wat moeilijk wordt :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer