GT Sport demo vanaf 9 oktober

6 jaren 6 maanden geleden #118153 door mr-dre-70
Beantwoord door mr-dre-70 in topic GT Sport demo vanaf 9 oktober
Vannacht om half 2 de download gestart van GT Sport demo. Laadt tijd 12 uur !!!!! 43,030GB. Nu (9.17 uur) nog 3 uur te gaan 32,5 van 43,0 GB.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 6 maanden geleden #118155 door giznav
Beantwoord door giznav in topic GT Sport demo vanaf 9 oktober
Gran Turismo Sport beta test


Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 6 maanden geleden - 6 jaren 6 maanden geleden #118157 door WhiteAnimal166
Beantwoord door WhiteAnimal166 in topic GT Sport demo vanaf 9 oktober
Dat zijn de betere uitspraken

"On track I don't fear anyone, but respect everyone"
Laatst bewerkt 6 jaren 6 maanden geleden door WhiteAnimal166.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WhiteAnimal166
  • WhiteAnimal166's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_WhiteAnimal - D2G
Lees meer
6 jaren 6 maanden geleden - 6 jaren 6 maanden geleden #118162 door vato
Beantwoord door vato in topic GT Sport demo vanaf 9 oktober
:S En wat vinden jullie er van ?
Naar mijn mening klopt de uit spraak van jilt helemaal.
Het verschil van gevoel van de autos :S :S
Bij gt sport lijkt het wel of ik met een oude Microsoft sidewinder stuur aan het rijden ben
Mischien moet ik nog ff er aan wennen
Laatst bewerkt 6 jaren 6 maanden geleden door vato.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 6 maanden geleden #118166 door giznav
Beantwoord door giznav in topic GT Sport demo vanaf 9 oktober

:S En wat vinden jullie er van ?
Naar mijn mening klopt de uit spraak van jilt helemaal.
Het verschil van gevoel van de autos :S :S
Bij gt sport lijkt het wel of ik met een oude Microsoft sidewinder stuur aan het rijden ben
Mischien moet ik nog ff er aan wennen



Rene ik denk het laaste,Mischien moet ik nog ff er aan wennen ;)

je kunt het ook zo doen :lol:


Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 6 maanden geleden #118174 door giznav
Beantwoord door giznav in topic GT Sport demo vanaf 9 oktober
Zo wel de gesloten Beta,als de open Beta,gereden.

in een woord geweldig,gereden op alle mogelijke,banden,met controller,het geeft mijn,geweldig gevoel.:woohoo:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 6 maanden geleden #118182 door vato
Beantwoord door vato in topic GT Sport demo vanaf 9 oktober
Ok voor de rest niemand een mening over gt sport dan ?
Of wachten liever af wat de media zeg en durven dan een mening te geven

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 6 maanden geleden #118184 door GTHQ_Stef
Beantwoord door GTHQ_Stef in topic GT Sport demo vanaf 9 oktober
Jawel hoor Vato, ik heb de beperkte demo ook maar beperkt kunnen uitproberen omdat er nog veel problemen waren met het netwerk. Ik heb in totaal 2 uurtjes kunnen rijden waarvan geen één keer online omdat de server telkens een foutmelding gaf.

Heel eerlijk, ik vind het weer een opgepoetste GT6, ik heb echter alleen met controller gereden en met de TC uit zijn een aantal auto's, met name op SH lastig te besturen. Een fractie teveel corrigeren en je snapt de auto naar de andere kant. De enige reden waarom ik dit toch ga spelen is de FIA competitie die mij enorm trekt. Het spel zelf blijft gewoon leuk omdat ik veel herken uit de vorige edities. Zoals de licenties etc. Wil je graag sim-racen dan raad ik GT af, wil je gewoon lekker rijden met wat competitie voor de fun, dan moet je gewoon GT Sport gaan spelen.

Mijn conclusie is dan ook dat GT Sport nog steeds gewoon voor de massa wordt gemaakt (wat logisch is als je geld wil verdienen) en met name als marketingtool wordt gebruikt door Playstation, pholypony en alle andere merken en personen die zich aan het spel verbinden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 6 maanden geleden #118185 door mv1979
Beantwoord door mv1979 in topic GT Sport demo vanaf 9 oktober
ik wacht ook nog even met mijn oordeel, ik heb de demo een paar keer gespeeld met de controller en dit vond ik erg lastig maar dat komt ook omdat ik dat totaal niet gewend ben. Ik had wel het idee net als Stef dat de auto iets moeilijker in de hand te houden was. Ik heb de deluxe versie gepreordered, moet nog even afwachten of ik een ander (en welk) stuur moet kopen of dat PD alsnog oude sturen gaat ondersteunen. Wat mij (ook net als Stef) het meeste trekt is het competitieve gedeelte van GT Sport en dat het geen hyper gedetailleerde sim is maakt mij niet zoveel uit, daar zijn andere games voor.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: giznav

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 6 maanden geleden - 6 jaren 6 maanden geleden #118187 door giznav
Beantwoord door giznav in topic GT Sport demo vanaf 9 oktober

ik wacht ook nog even met mijn oordeel, ik heb de demo een paar keer gespeeld met de controller en dit vond ik erg lastig maar dat komt ook omdat ik dat totaal niet gewend ben. Ik had wel het idee net als Stef dat de auto iets moeilijker in de hand te houden was. Ik heb de deluxe versie gepreordered, moet nog even afwachten of ik een ander (en welk) stuur moet kopen of dat PD alsnog oude sturen gaat ondersteunen. Wat mij (ook net als Stef) het meeste trekt is het competitieve gedeelte van GT Sport en dat het geen hyper gedetailleerde sim is maakt mij niet zoveel uit, daar zijn andere games voor.


Martijn bedankt voor je feedback :)

met een stuur rijden heb ik geen kaas gegeten,maar mss is dit een oplossing ?! :unsure:


Connecting a Racing Wheel to the Drive Hub on PS4




This video shows how to connect nearly any racing wheel to the Collective Minds Drive Hub.




Laatst bewerkt 6 jaren 6 maanden geleden door giznav.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer