Red Pack voor Assetto Corsa

7 jaren 9 maanden geleden #116038 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic Red Pack voor Assetto Corsa

Nice update, alleen heb ik het idee dat de Spielberg ring anders aanvoelt als bijvoorbeeld de mod en in vergelijking met andere spellen.
Op de één of andere manier lijkt het of de baan langere stukken heeft (helemaal richting bocht 2) en bepaalde bochten ook.
Zoals bij het uitkomen na bocht 3
Of ik heb te veel ranja gezopen, LOL

De Ring is nochtans laser scanned, dus de afmetingen zullen wel kloppen volgens mij :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 9 maanden geleden #116048 door GTHQ_koop
Beantwoord door GTHQ_koop in topic Red Pack voor Assetto Corsa
A1 ring is idd heel anders als de mod, was even wennen :)

De auto's boeien me weinig, enige die me verraste was de Levante S...Ondanks door z'n gewicht erg goed te besturen (lees; glijden) op de limiet.
De classics vind ik wel vet maar daar moet je echt een goede setup voor hebben waar Ik nog geen tijd in heb gestopt.

De moderne F1's heb ik lekker in de garage laten staan, vind de Levante GT4 al teveel downforce hebben :dry:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 9 maanden geleden #116052 door HF_BobdeBauer
Beantwoord door HF_BobdeBauer in topic Red Pack voor Assetto Corsa
Ik ben wel aardig tevreden over de Red Pack.
Levante S en GT4 zal ik het snelst gebruiken.
De beide Ferrari F1 auto's kan ik het ook wel mee vinden. Wel een hoop te doen tijdens het rijden, pfff
De GT3's gebruik ik niet zoveel. Weet ook niet waarom, eigenlijk is het best leuk :huh:
De zeepkisten vindt ik niet zo bijzonder. Snap niet dat ze die dingen ooit zo hebben kunnen bouwen... :P
En tot slot de Red Bull ring blijft altijd wel een leuke baan

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer