GT6 Update v1.12 met nieuw circuit en online features

9 jaren 7 maanden geleden #107984 door mv1979

Vandaag nog een beetje getraind.
Gelukkig geen last gehad van uitvallende geluiden van de auto.
Je kunt nu wel met een vaartje van 200 tegen een muur knallen zonder ook maar iets te horen.
Is ook wel knap toch? :blink:

Best realistisch vind ik, denk dat je er in het echt ook weinig van hoort dan B)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: WhiteAnimal166

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 6 maanden geleden #108113 door Peetjuhh
Beantwoord door Peetjuhh in topic GT6 Update v1.12 met nieuw circuit en online features
Hoi allemaal,

Ben er ff weer.:-)

Dat Sierra circuit vind ik wel 1 van de mooiste toevoegingen binnen GT6. Ik hoop daarom ook dat er meer seasonal's komen op deze baan.:p
Ondertussen die 3 verschillende races al meerdere keren gedaan en heel ff stond ik op 1 met die Fiat 500. Maar dat was maar van korte duur.:-))
Iri natuurlijk zoals die 'anderen' daar met een soort van dronkenschap 'jouw' rijden er niet makkelijker op maken.
Toch vind ik die opzet wel mooi.

Peet (SpeedPeet)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 6 maanden geleden #108119 door mv1979
Ik vind het ook een erg mooie baan, ben wel positief verrast. Ik verwachtte dat het meer zo'n Outrun/Testdrive-achtige baan zou zijn met van die rechte stukken en af en toe een beetje links/rechts :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 6 maanden geleden #108120 door Peetjuhh
Beantwoord door Peetjuhh in topic GT6 Update v1.12 met nieuw circuit en online features

Ik vind het ook een erg mooie baan, ben wel positief verrast. Ik verwachtte dat het meer zo'n Outrun/Testdrive-achtige baan zou zijn met van die rechte stukken en af en toe een beetje links/rechts :)


Dan is dit wel een hele verrassing dus, beetje heel veel bochten.:p
Heb al geprobeerd met de Fiat Abarth daar te rijden, zoals die ook gebruikt wordt in de eerste race. Maar als je een Abarth koopt, is die standaard al veel pittiger.
Verder al meerdere soorten aan wagens uitgeprobeerd ....geen zware pk monsters, maar meer zoals o.a. de Lotus Elise :p
Jammer vind ik, dat je deze baan niet als een soort van timetrial zien kunt onder vrienden, zodat je ook kunt zien wat anderen zoal rijden en qua tijden doen.

Peet(SpeedPeet)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer