TT 73 - Autumn Ring

10 jaren 6 maanden geleden - 10 jaren 5 maanden geleden #96079 door WhiteAnimal166
TT 73 - Autumn Ring werd gestart door WhiteAnimal166
TT 73 - Autumn Ring




Deze TT is opengesteld voor alle leden van GTHQ.nl
.
Track Autumn Ring
Car 400PP Historic Cars
Tires Comfort: Medium



Deze Time Trial wordt gehouden in de online seizoensevents van Gran Turismo 5.
Ga naar, Seizoensevents in je GT Home scherm, kies TT 73, Tijdrit, 400PP Historic Cars, Autumn Ring.

Instellingen
Tuning: Toegestaan
Versnelling: Vrije Keus
Ideale lijn: Vrije Keus
Tractie Control: Vrije Keus
Slipherstel: niet beschikbaar
Stuur hulp: Vrije Keus
ASM: Vrije Keus
ABS: Vrije Keus
Banden: Comfort: Medium
Gevoeligheid controleer: Vrije keus
Rembalans aanpassingen: Vrije Keus (Voor de mensen zonder DFGT of met een ander soort stuur. Je kan dit met je controller aanpassen. Je moet alleen de juiste knoppen op je controller instellen.)

Regels
Om de TT simpel en controleerbaar te houden, worden de regels van Gran-Turismo gehanteerd.
Met andere woorden, een geldige tijd = een geldige ronde.

Tussentijden
Op het forum mag je tussentijds de gereden snelste tijd noteren, welke zal worden bijgehouden in de statistieken onder de Openings Post. Hier zal ook de uiteindelijke uitslag bekend worden gemaakt, alsmede op de voorpagina van de website. De Splits, zoals we altijd noteerden, zijn niet meer nodig.

Online klassement
Het online klassement van Gran-Turismo.com kan je vanaf hier benaderen. Hiermee breng je de top 250 in beeld, of het vrienden klassement. Voeg voor het vrienden klassement dan wel je directe concurrent toe aan je PSN contacten.

Divisies en Skill Index
Alleen de uitslagen van divisie gekwalificeerde mensen zal de Skill Index worden berekend. Wil je ook weten hoe je ervoor staat over een langere periode? Kwalificeer je dan voor een divisie indeling!

Om uiteindelijk deel te nemen zal je voor de deadline:
je eind tijd moeten posten op het daarvoor bedoelde forum
Indien je geen eind tijd post, geldt de laatst opgegeven tussentijd, echter is dit afwijkend van de te controleren tijd, dan volgt diskwalificatie.

Controle van de tijden middels het online klassement kan geschieden door forum leden onderling door het bekijken van de tijd in GT5 en de geposte tijd hier op het forum.

Het inleveren van je rondetijd doe je als volgt:

voorbeeld
PSN-tag: GTHQ_Kanzai
Divisie: D1G (of geen)
Tijd: 1.20.123

Replay
Sla ten alle tijde wel je replay van je snelste ronde op. Mochten er discussies ontstaan, kan met de replay e.e.a. worden aangetoond of uitgesloten.

De Deadline is: 31 oktober 2013, 05.00 uur.
.
Deadline opgeven tijden 31 oktober 2013, 05.00 uur (sharp!)
.
Track Autumn Ring
Car 400PP Historic Cars
Tires Comfort: Medium

Rank Division PSN_Name Racetime Replay
001 )-GTHQ_cp209 1:33,261
002 )D1 ZMike-ZENKAI 1:33,623
003 )D2 GMr_Mellow_ 1:33,993
004 )D2 Zlampiew 1:35,638

"On track I don't fear anyone, but respect everyone"
Laatst bewerkt 10 jaren 5 maanden geleden door WhiteAnimal166.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WhiteAnimal166
  • WhiteAnimal166's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_WhiteAnimal - D2G
Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden - 10 jaren 6 maanden geleden #96090 door mrmellow
Beantwoord door mrmellow in topic TT 73 - Autumn Ring
Mr_Mellow_
D2G
01:35.902

Heb een Camaro Z28 '69 gedeeld staan.
Mocht je je eigen wagen willen preppen, vooral niet inrijden en ververs geen olie.
Tipje voor op de baan; glijden kost tijd... voor of net halverwege de bocht is prima, maar sideways de bocht uit is not done :whistle:

De Camaro leek de golden car te zijn... nu blijken er figuren te zijn die een Lambo Miura P400 Bertone Prototype (na de nodige kilometers gereden te hebben) op de 400pp weten te krijgen :pinch: .
Mocht ik genoeg centjes bij elkaar weet te rijden, zal ik hetzelfde doen en em beschikbaar maken ;)
Laatst bewerkt 10 jaren 6 maanden geleden door mrmellow.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: giznav

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden - 10 jaren 6 maanden geleden #96091 door ceepee209
Beantwoord door ceepee209 in topic TT 73 - Autumn Ring
Met mn 2e account ff gereden met de Miura - heb deze geleend van iemand dus kan m helaas niet delen. :unsure:

GTHQ_cp209
D2G
1:34.513
1:33.881
Laatst bewerkt 10 jaren 6 maanden geleden door ceepee209.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden - 10 jaren 6 maanden geleden #96160 door lampiew
Beantwoord door lampiew in topic TT 73 - Autumn Ring
Ik heb helaas geen Miura.

Ik heb gister ook een poging gewaagd met de Camaro Z28 '69. Circuit kende ik nog niet echt. Met name bocht 3 tot 5 en die 270gr bocht vind ik lastig. Sideways de bocht uit is idd not done! Dan valt ie echt stil.

De auto van Mellow vond ik wat veel overstuur hebben, dus heb ik de setup van Dalone (GTPlanet) gezet op mijn auto. Die reed wel lekker. Ben even kwijt wat mijn vermogen was bij 400pp.

link naar setup


lampiew
D2Z
1:38.791
Laatst bewerkt 10 jaren 6 maanden geleden door lampiew.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden - 10 jaren 5 maanden geleden #96171 door ceepee209
Beantwoord door ceepee209 in topic TT 73 - Autumn Ring
GTHQ_cp209
D2G
1:33.881
1:33.572
1:33.261
Laatst bewerkt 10 jaren 5 maanden geleden door ceepee209.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #96237 door Mike-ZENKAI
Beantwoord door Mike-ZENKAI in topic TT 73 - Autumn Ring
Eindelijk klaar met de A-spec 24 uur van de Nurburgring. Nu 100%!


Nog niet veel mensen in deze TT.

Met de Miura en DS3.

D1Z
Mike-ZENKAI
1:34,538

Als iemand de Miura wil lenen, stuur maar een FR naar Mike-ZENKAI.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: lampiew

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #96238 door mrmellow
Beantwoord door mrmellow in topic TT 73 - Autumn Ring
Was al even met de chevy in de weer geweest, waarna ze dus ineens met die lambo op de proppen kwamen. :dry:
Animo is iig bij mij bijna weg, geen zin om 12k km te rijden om dat olie lampje rood te krijgen. Wel wat rondjes gedaan met de lambo van Rikson (bedankt voor het lenen!) met een eigen setup;

Mr_Mellow_
D2G
1:33,993

Ik ga je waggie zeker een keer pakken Mike :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #96243 door lampiew
Beantwoord door lampiew in topic TT 73 - Autumn Ring
Nog een paar rondjes gereden in de Chevy van Mellow. Die rijdt uiteindelijk toch wel lekkerder. Ik denk trouwens dat deze nog wat strakker geveerd kan worden, Mellow. Ik begin nu pas een beetje de lijnen te begrijpen. Heb het gevoel dat ik nog wat eerder moet remmen.

Ondertussen een Miura gekocht. Helemaal blut. Doe ik meteen :blush: olie verversen.... koekenbakker! Ik zou graag die van jou een keer proberen Zenkai. Dus stuur ik je vanavond een PSN uitnodiging.

lampiew
D2Z
1:38.791
1:37.701

ps. Iemand enig idee hoe je een replay van iemand anders (lees die van Mellow (TT72)) kan laden? Playstation vraagt of ik PS3 data wil overschrijven, wanneer ik hem van USB stick af wil halen. Wordt er dan van alles overschreven?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #96244 door Djie
Beantwoord door Djie in topic TT 73 - Autumn Ring
Alleen een replay die je al eens eerder hebt geëxporteerd. In GT5 staan alle replays opgeslagen, die kan je exporteren en dan maakt GT5 een bestand aan op de PS3 met een standaard bestandsnaam. Elke keer als je een replay exporteert wordt dat nummer met 1 opgehoogd.

Als je dus een replay van iemand anders op je PS3 zet met nummer dat jij ook hebt wordt gevraagd om het bestand te overschrijven. Hiermee raak je jou geexporteerde bestand dus kwijt! Let op.. je geexporteerde bestand, niet je replay dus :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: lampiew

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #96273 door GTHQ_Fantasmagor
Beantwoord door GTHQ_Fantasmagor in topic TT 73 - Autumn Ring
YES, de TT's are still going!!! asap weer achter het stuur...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer