TT 49 - DEFINITIEVE uitslag

11 jaren 1 week geleden - 11 jaren 4 dagen geleden #90734 door WhiteAnimal166
TT 49 - DEFINITIEVE uitslag werd gestart door WhiteAnimal166
Zoals te lezen in de >>> Algemene TT Regels <<< wordt de uitslag pas officieel als in elk geval de top 3 per divisie is gecontroleerd, dat wil zeggen van divisie 1, 2 en 3 dus niet per onder-divisie goud / zilver / brons.

De mensen die op het podium staan moeten hun replay binnen 4 dagen posten na publicatie van de onofficiële uitslag. Blijft een deelnemer in gebreke dan zal hij gediskwalificeerd worden voor het event en de rest zal opschuiven. De nieuwe podium finish zal dan nog 2 dagen hebben om zijn replay te posten. Blijft deze in gebreken, dan zal er geen derde plaats zijn binnen die divisie. Deze replays moeten de deelnemers onderling controleren. Iedereen mag dit doen. Het is dus niet zo dat de podium finishes alleen elkaar mogen controleren. Zodra alle replays gecontroleerd zijn en goed/clean bevonden zijn, kan het event als officieel de boeken in. Bij twijfel over de legaliteit van de ronden, kan men dit posten, met de ondervindingen zo goed mogelijk gespecificeerd (zie dit niet als verraad of klikken). Een ander kan deze dan nog eens controleren. Mocht er nog steeds twijfel zijn over de legaliteit, dan zullen de moderators dit overnemen. De uitspraak van de het GTHQ team zal sluitend zijn.


De replays kunnen hieronder opgeladen worden, doe dit ook als je je replay al per email hebt verstuurd aan het GTHQ team. Het is namelijk de bedoeling dat deze replay check door jullie ZELF wordt gedaan!

Een replay mag door zoveel mensen worden gecheckt als er maar zijn die zin hebben om te controleren. Je mag ook replays controleren van de toppers uit een andere divisie, wat jij wil. Zet pas als je dat hebt gedaan duidelijk neer wie je hebt gecontroleerd en of de replay volgens jou OK is of FOUT. Andersom: als je een replay hebt ge-upload en niemand heeft deze gecontroleerd, geef dit dan ook op tijd aan!

TIP: het bekijken van replays van de allersnelsten is ook een goeie manier om te leren waar je tijd kunt winnen !!!
Deadline beschikbaar stellen replays 12 april 2013 23:59 (sharp!)
.
Track Grand Valley Oost Omgekeerd
Car TVR Tamora '02
Tires Sport:Hard

Rank Division PSN_Name Sector-1 Sector-2 Sector-3 Racetime Replay
001 )D2 GIRL_Firebird_NL0:25,9250:21,7490:23,0551:10,729OK

"On track I don't fear anyone, but respect everyone"
Laatst bewerkt 11 jaren 4 dagen geleden door WhiteAnimal166.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WhiteAnimal166
  • WhiteAnimal166's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_WhiteAnimal - D2G
Lees meer
11 jaren 1 week geleden #90738 door firebird79
Beantwoord door firebird79 in topic TT 49 - VOORLOPIGE uitslag
Dit is zoooo triest,heb ik een echt snelle tijd,doet er bijna niemand mee,weet niet of ik er nog mee door ga.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 1 week geleden #90747 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic TT 49 - VOORLOPIGE uitslag
Idd, daar moeten we wat mee!

Oplossing heb ik zo niet.
Vervelende is dat ik zelf gewoon te druk ben om serieus mee te doen.

Ik denk dat ik in ieder geval een serieuze poging doe en daarmee dan klaar, mogelijk trekt dat weer wat aan dan?! Mogelijk dat meer mensen dat zo kunnen doen?

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 1 week geleden #90756 door kloek
Beantwoord door kloek in topic TT 49 - VOORLOPIGE uitslag
Wil in deze de knuppel wel in hoenderhok gooien, altijd meegedaan ( al is het maar om boel wat levend te houden)

Zo te zien zijn er weer een aantal mensen die de tijd niet op tijd ingestuurd hebben en dus automatisch dq hebben ? Begrijp heel goed dat er deadlines bestaan maar een ieder kan wel eens wat vergeten of komt wat tussen)

Dit is o.a een van de redenen dat ik er ook mee gestopt ben ( buiten tijdsgebrek)

Oproep aam alle vroegere time trail deelnemers wanneer gaan jullie weer meedoen ?
Wat moet er gebeuren ?

Paar mogelijkheden;

1 De regels van insturen iets versoepelen
2 1 tt per maand ipv 2
Best wel lastig zeker voor de mensen die alles bijhouden maar het is toch wel zonde dat dit zo doodbloed.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 1 week geleden #90757 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic TT 49 - VOORLOPIGE uitslag
Goeie input!. Kijken of we daar wat mee kunnen.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 1 week geleden #90759 door Djie
Beantwoord door Djie in topic TT 49 - VOORLOPIGE uitslag

Wil in deze de knuppel wel in hoenderhok gooien, altijd meegedaan ( al is het maar om boel wat levend te houden)

Zo te zien zijn er weer een aantal mensen die de tijd niet op tijd ingestuurd hebben en dus automatisch dq hebben ? Begrijp heel goed dat er deadlines bestaan maar een ieder kan wel eens wat vergeten of komt wat tussen)

Dit is o.a een van de redenen dat ik er ook mee gestopt ben ( buiten tijdsgebrek)

Oproep aam alle vroegere time trail deelnemers wanneer gaan jullie weer meedoen ?
Wat moet er gebeuren ?

Paar mogelijkheden;

1 De regels van insturen iets versoepelen
2 1 tt per maand ipv 2
Best wel lastig zeker voor de mensen die alles bijhouden maar het is toch wel zonde dat dit zo doodbloed.


Idd goede input ben benieuwd of meer mensen de 2 weken te kort tijd vinden!

Toch even iets recht zetten: Je krijgt pas een DQ als je je tijd hebt ingeleverd maar geen replay hebt geplaatst of een replay die niet geldig is :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 1 week geleden #90760 door kloek
Beantwoord door kloek in topic TT 49 - VOORLOPIGE uitslag
Sry ik bedoel eigenlijk dat je gewoon niet meer meedoet als tijd niet is gepost binnen deadline ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 1 week geleden #90762 door Kanzai
Beantwoord door Kanzai in topic TT 49 - VOORLOPIGE uitslag
Ik wil me hier ook wel even in mengen. Voor mij persoonlijk mis ik de uitdaging de laatste tijd. Waar ik in het begin misschien wel 200 rondjes reed om uberhaupt bij de beste in de buurt te komen, hoef ik nu amper 10 rondjes te rijden om te winnen.
Dat heb ik een tijdje kunnen voorkomen door mezelf een tijd voor te leggen die ik moest rijden. Maar nu mis ik echt uitdaging.

Misschien wordt het tijd om de TT in een nieuw jasje te gieten, in wat voor vorm dan ook. Zal hier een over nadenken, heb ook niet 123 een oplossing.

En om Firebird een goed gevoel te geven. Ik heb gister met Gamma ROC gereden en m'n beste daar rondje was 0,1 langzamer dan jou tijd. Die reed ik tijdens het inrijden, tijdens de race niet meer aan de tijd gekomen :laugh: . Helaas kon ik me er door stevige griep niet toe zetten mee te doen aan de afgelopen TT.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 1 week geleden #90763 door CrossEEEh
Beantwoord door CrossEEEh in topic TT 49 - VOORLOPIGE uitslag
Ik heb wel een replay en ik heb ook m'n tijd ingeleverd. Of ben ik nog wat vergeten? Misschien snap ik het nog niet helemaal :p

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 1 week geleden - 11 jaren 1 week geleden #90765 door WhiteAnimal166
Beantwoord door WhiteAnimal166 in topic TT 49 - VOORLOPIGE uitslag
Hi CrossEEEh, je hebt op het forum inderdaad je tussentijd gemeld, maar in de mailbox van Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. vind ik geen mail van je waarin je de eindtijd aanmeldt. Dat hoort er ook bij, om de definitieve tijd per mail in te leveren.

Zie opmerking onder puntje 9 van de openingspost van een time trial:

"Om uiteindelijk deel te nemen zal je voor de deadline je rondetijd moeten mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken."

"On track I don't fear anyone, but respect everyone"
Laatst bewerkt 11 jaren 1 week geleden door WhiteAnimal166.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WhiteAnimal166
  • WhiteAnimal166's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_WhiteAnimal - D2G
Lees meer