Boeh!!

7 jaren 9 maanden geleden #115886 door Jilt
Boeh!! werd gestart door Jilt
Sjemig wat een uitgestorven bende hier zeg op het gehele forum.

Is er niemand die iets in te brengen of iets onzinnigs kan zeggen?

:blink: :silly: :laugh:

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
7 jaren 9 maanden geleden #115887 door GTHQ_koop
Beantwoord door GTHQ_koop in topic Boeh!!
Ben ff druk, nieuwe keuken word Maandag as geplaatst ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 9 maanden geleden #115888 door Vwcaddy1987
Beantwoord door Vwcaddy1987 in topic Boeh!!
Ben hier nieuw, maar ik schrik van de stilte hier :P
Ben laatste tijd intensief gt5 aan het doen, maar helaas is de server verleden tijd.

Hoe zit dit met gt6? En is gt6 beter of net zo goed als deel 5? Ik hoor er niet hele goede verhalen over.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 9 maanden geleden #115889 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Boeh!!

Ben hier nieuw, maar ik schrik van de stilte hier :P
Ben laatste tijd intensief gt5 aan het doen, maar helaas is de server verleden tijd.

Hoe zit dit met gt6? En is gt6 beter of net zo goed als deel 5? Ik hoor er niet hele goede verhalen over.


Nou je zegt het eigenlijk al. GT6 was na een maand of twee eigenlijk zo dood als een pier (online).
Des al niet te min zijn er nog steeds hardcore mannen die het heel lang hebben uitgehouden hier.

Zal met GT Sport wel weer aantrekken.
Ook is er een hoop overgestapt naar van alles en nog wat omdat de aankoop verplichting van een nieuwe console, stuur of andere zaken niet voor een ieder is weggelegd, danwel andere keuzes zijn gemaakt.

Wel leuk dat Koop en jij hebben gereageerd.

Koop, succes met de keuken. Gaat er nu dan ook gekookt worden, of is hij alleen voor de vorm en de sier? :laugh:

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
7 jaren 9 maanden geleden #115891 door HF_BobdeBauer
Beantwoord door HF_BobdeBauer in topic Boeh!!
Nou, ik zal ook nog maar even reageren :P
Ook ik ben continu druk met vanalles en nog wat. Wel lees ik vrijwel alles wat er voorbij komt. Maar heb niet altijd de tijd om te reageren.
Ik zal binnenkort even een reviewtje maken over mijn nieuwe stuur. De T300 GTE.
Ik gebruik hem nu lang genoeg om er wat over te kunnen vertellen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 9 maanden geleden #115892 door jrsnijder
Beantwoord door jrsnijder in topic Boeh!!
Tja, ik kan wel een heel verhaal neerpennen.
Maar heb ff wat andere dingen aan mijn hoofd.
Moet wel zeggen dat de beelden die ik links en rechts zie van GTSPORT toch niet verkeerd vind hoor.
Denk dat er wel kansen in zitten voor leuke online competitie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 9 maanden geleden #115893 door Myquandro
Beantwoord door Myquandro in topic Boeh!!
Heey,

Ik ben zelf nu zeer lange tijd afwezig geweest door verschillende omstandigheden. In eerste instantie door te weinig tijd en geen mogelijkheid om te racen (tijdelijk op kamers vanwege stage) en later (en nu nog steeds) vanwege een kapot stuurtje en nog geen tijd en financieele mogelijkheden om deze te vervangen.

Echter begint het sinds een aantal maanden zo aan me te trekken om weer te gaan racen (en sommige andere games met een stuurtje te spelen) dat ik vrijwel zeker een nieuw stuurtje ga kopen. Zeker ook met GT Sport op komst en omdat ik sinds een jaar een dedicated windows PC heb die zeer geschikt is voor online racen is er met een nieuw stuurtje weer genoeg mogelijkheden voor veel plezier en leuke race avonden.

Ik ben al een paar maanden lang, sinds ik met het idee loop om een nieuw stuurtje te kopen, deze site regelmatig aan het bezoeken om te kijken hoe actief het hier nog is en wat er zoal gedaan wordt (wat voor races, welke spellen). Nu moet ik zeggen dat ik het inderdaad vrij rustig vind, al begon dat al vrij snel nadat GT6 uit was gekomen, als ik het mij goed herinner. Wat mij wel positief opvalt is dat andere games zoals Project Cars en Asseto Corsa nu een belangrijk onderdeel zijn geworden (en gezien mijn PC kan ik daar ook aan mee doen, net zoals ik iRacing wil gaan proberen).

Ik zal t.z.t. als ik een nieuw stuurtje heb gekocht en klaar ben om weer te gaan racen nog wel even een persoonlijke introductie schrijven. Voor nu ga ik verder met sparen voor de benodigde spullen en blijf ik de site en het nieuws omtrent GT Sport volgen.

PS. Als iemand tips heeft welk race stuurtje ik het beste kan aanschaffen dan hoor ik het graag. Met geen van de stuurtjes die nu op de markt zijn heb ik zelf ervaring, dus ik moet het doen met informatie van de fabrikant en gebruikerservaringen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 9 maanden geleden #115894 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Boeh!!
Vele stille genieters :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 9 maanden geleden - 7 jaren 9 maanden geleden #115897 door Kayeos72
Beantwoord door Kayeos72 in topic Boeh!!
;) zelluf ben ik heel tevreden met mijn G29 na de dfgt. Maar de meningen over dit stuur zijn verdeeld..
De t300 is het meest gebruikt/ geliefde stuur vh moment, maar het stuur heeft wel behoorlijk wat koelingissues!
Fanatec is het übercoolste vh moment, maar je hebt een controller erbij nodig om de ps4 te bedienen..
Ik zou efkes kijken wat het nwe stuur gaat doen wat bij GTSPORTS uitkomt..en ook qua prijs...
Laatst bewerkt 7 jaren 9 maanden geleden door Kayeos72.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 9 maanden geleden #115898 door Bodhie
Beantwoord door Bodhie in topic Boeh!!

Ben hier nieuw, maar ik schrik van de stilte hier :P
Ben laatste tijd intensief gt5 aan het doen, maar helaas is de server verleden tijd.

Hoe zit dit met gt6? En is gt6 beter of net zo goed als deel 5? Ik hoor er niet hele goede verhalen over.


Nou je zegt het eigenlijk al. GT6 was na een maand of twee eigenlijk zo dood als een pier (online).
Des al niet te min zijn er nog steeds hardcore mannen die het heel lang hebben uitgehouden hier.
:laugh:


Hier is er nog eentje :) Iedere week kan ik gelukkig nog wel ergens een GT6 raceje meepakken :laugh:
Vanavond staat er ook weer een leuke op het programma, 26 rondes op Mount Panorama Motor Racing Circuit met de Amuse NISMO 380RS Super Leggera.

Ook heb ik sinds kort PS+ aangeschaft, en ben dan ook van plan wat meer uurtjes in PJC te gaan steken, zodat ik ook daar wat meer feeling voor krijg en mee online kan gaan racen.

Ook ik kan niet wachten tot GTSport uit komt. Hopelijk zorgt dat weer voor een leuke en actieve GT Community, die helaas het afgelopen jaar bijna verdwenen is :(

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer