Wat wil/ga ik doe/laten doen aan mijn IRL wagen?

5 jaren 3 maanden geleden #118659 door HF_BobdeBauer
Beantwoord door HF_BobdeBauer in topic Wat wil/ga ik doe/laten doen aan mijn IRL wagen?
Jemig Sven, heftig.
Maar inderdaad hebben jullie het gelukkig overleeft. Maar het kwijtraken van je huisdieren doet vaak net zo veel pijn. Aangezien ze net zo goed deel uitmaken van de familie.
Ondertussen ben ik zelf ook met brand bezig geweest, maar dan net andersom. Ik ben ondertussen bevelvoerder geworden bij de plaatselijke brandweer. Wat een hoop vrije tijd heeft gekost (en nog steeds doet). Dit naast het runnen van mijn eigen bedrijf.
De vrije tijd die ik nog heb zit momenteel in mijn gezin, Red Dead Redemption 2 en AC(C)
Online ben ik nauwelijks nog actief.
Maar als iemand een keer zin heeft in een raceje, dan doe ik er graag aan mee.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
5 jaren 2 maanden geleden #118660 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Wat wil/ga ik doe/laten doen aan mijn IRL wagen?
Jemig wat heftig Sven! Dan zijn er even belangrijkere zaken als racen! Hier zelf ook een persoonlijke domper te verwerken gehad, krabbel er langzaam weer uit maar heeft mij wel ver weg bij het organiseren van dingen gehouden. Af en toe de rust kunnen vinden om wat te racen en dat doet mij toch goed.

Hopelijk heb je voor 2019 weer mooie plannen gemaakt, met je bedrijfje lijkt het daar in ieder geval wel op! Ik hoop in 2019 weer wat actiever te zijn met racen, dus ook op het echte circuit. Zet vast dinsdag 28 mei in de kalender, dan zullen we met de E30's op het circuit van Zolder aanwezig zijn!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: OR_Sven

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
5 jaren 1 maand geleden #118663 door OR_Sven
Beantwoord door OR_Sven in topic Wat wil/ga ik doe/laten doen aan mijn IRL wagen?
Hoi Frank,
Spijtig om te dat te horen. Iedereen maakt wel wat mee. Maar als we, met of zonder hulp, er weer bovenop raken dan kom je er beter uit. Zo denk ik toch. :)
Ons dochtertje heeft daar heel erg mee geholpen.

25 Mei trouw ik, dus ik vrees dat 28 mei een no go gaat zijn.

Ik ga dit jaar zeker proberen meer op circuit te zijn. En zal dat proberen op voorhand aan te kondigen op facebook dan wel :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • OR_Sven
  • OR_Sven's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Spammer
Lees meer