Forum update

11 jaren 8 maanden geleden - 11 jaren 8 maanden geleden #79660 door Djie
Forum update werd gestart door Djie
Het forum heeft een update gehad, waar er erg veel onder de motorkap is veranderd zullen jullie een paar kleine veranderingen/toevoegingen vinden:
  • Bij het plaatsen van een antwoord of aanmaken van nieuw onderwerp is er een voorbeeld knop bijgekomen, als je daarop klikt zie je een voorbeeld van je post zoals deze op de site zal verschijnen voordat je deze plaatst.
  • Naast onderwerpen kunnen vlaggetjes staan, deze laten zien of je in het onderwerp een post hebt gemaakt.
  • Nieuwe icoontjes voor onderwerpen en achter onderwerpen om te laten zien of er bijlages bij zitten of een poll instaat.
  • Betere weergave op mobiele apparaten
  • Veel wijzigingen onder de motorkap die hopelijk ook bijdragen aan de snelheid

Happy posting :)
Laatst bewerkt 11 jaren 8 maanden geleden door Djie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #79664 door Myquandro
Beantwoord door Myquandro in topic Forum update
Ik zie idd de verbeteringen

Vraagje:
Voorheen kon ik foto's die ik poste altijd op maat maken met ''img size=xxx'', nu lijkt dat niet meer te kunnen. Klopt dat?

Voorheen kon ik ook altijd een preview zien, is er nu iets veranderd behalve de knop waarmee het kan?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #80221 door firebird79
Beantwoord door firebird79 in topic Forum update
Mischien een stomme vraag,maar normaal gesproken als ik een bericht plaats,zie je hem links onder de laatste vijf forum berichten verschijnen,maar heb erg vaak als ik iets plaats dat het daar niet verschijnt?
Ligt toch niet aan mijn ipad?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #80232 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Forum update

Mischien een stomme vraag,maar normaal gesproken als ik een bericht plaats,zie je hem links onder de laatste vijf forum berichten verschijnen,maar heb erg vaak als ik iets plaats dat het daar niet verschijnt?
Ligt toch niet aan mijn ipad?


Klopt dat is nu anders, het gedeelte onder forum berichten word nu slechts 1x per 1,5u geupdate.... Eerst werd dat bij elke pagina bezoek gedaan, dit heb ik helaas nog niet kunnen veranderen. Hopelijk binnenkort meer succes.

Ditzelfde geld voor het formaat van de foto's! Mocht het verholpen zijn dan zal ik een berichtje plaatsen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #80465 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Forum update
Als het goed is update de laatste berichten stuk nu weer zoals vanouds en niet meer 1x in de 2uur.

De bug met de foto's zal binnenkort worden opgelost in een update van het forum. Wanneer het zover is zal ik het laten weten.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer