Fanatec CSL Elite PS4 Review

6 jaren 2 maanden geleden #118353 door Djie
Fanatec CSL Elite PS4 Review werd gestart door Djie
We...

We waren te gast bij Racinghub waar wij de Fanatec CSL Elite mochten uitproberen. Ook bekeken wij de loadcell remkit en de H-bak. Is het een upgrade waard?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 2 maanden geleden #118354 door HF_BobdeBauer
Beantwoord door HF_BobdeBauer in topic Fanatec CSL Elite PS4 Review
Goed bezig jongens B)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 2 maanden geleden #118355 door mv1979
Beantwoord door mv1979 in topic Fanatec CSL Elite PS4 Review
leuk gedaan! Nuttig ook want ik zit nog steeds te twijfelen er 1 te kopen (en nu nog meer :P ). Alleen jullie zeggen dat er een keer een kortingsactie geweest is voor dit stuur maar dat was volgens mij juist alleen voor de Xbox versie. Als ik dit stuur voor dat bedrag had kunnen kopen had ie er waarschijnlijk al gestaan :unsure:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 2 maanden geleden #118356 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic Fanatec CSL Elite PS4 Review
Mooi gedaan! :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 2 maanden geleden #118357 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Fanatec CSL Elite PS4 Review

leuk gedaan! Nuttig ook want ik zit nog steeds te twijfelen er 1 te kopen (en nu nog meer :P ). Alleen jullie zeggen dat er een keer een kortingsactie geweest is voor dit stuur maar dat was volgens mij juist alleen voor de Xbox versie. Als ik dit stuur voor dat bedrag had kunnen kopen had ie er waarschijnlijk al gestaan :unsure:


Ik denk dat je gelijk hebt! Maar hou Fanatec in de gaten, er komen best nog wel aanbiedingen.

De review laat misschien een beeld zien dat we het veel vergelijken met de T300RS en G25, maar dat doet natuurlijk niet helemaal eer aan de kwaliteit en de klasse waarin dit stuur thuis hoort.
We hadden enkel geen ander vergelijkingsmateriaal.

Overall een zeer goed stuur!

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 2 maanden geleden #118363 door stonelejo
Beantwoord door stonelejo in topic Fanatec CSL Elite PS4 Review
Hoi Frank
was een mooi review, en ik kan mij heel goed voorstellen dat je tegen de prijs aan zit te hikken. Maar als de kans voordoet en je kunt de CSL goedkoper aanschaffen met het twee pedalen set zou ik dit doen, je kan ermee GT sport racen die gebruikt toch geen clutch, en voor de PC kun je de logitech pedalen gebruiken met een Leo Bodnar adapter. Dan kun je fanatec pedalen altijd nog later aanschaffen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 2 maanden geleden - 6 jaren 2 maanden geleden #118365 door vato
Beantwoord door vato in topic Fanatec CSL Elite PS4 Review
Ja leuk gedaan
Moet zeggen dat Fanatec spul ziet en altijd erg goed uit moet ik zeggen maar kost ook wat zeg
Zelf zou ik het er niet aan uit geven net wat aan de dure kant als je alles wil hebben er van shifter handbrake enz
Denk zelf dat de best upgrade een loudcell is ronde tijden blijven zo toch een stukje stabieler
Rij zelf al wat jaartjes met de t500 rs prima stuur en pedalen vorig jaar wel een Ricmotech loudcell kado gedaan
Tis wel even wennen [dat hele ding in begin helemaal verrot gescholden en alles toe gewenst wat je niet wil hebben ] maar nu ik er aan gewend ben wil niet meer anders
De T300 rs geloof zo een 300€ de Thrustmaster T3PA Pro 3 Pedals Add-On 159€ en de Load Cell Kit voor Thrustmaster T3PA Pro pedalen V2 170€ samen even duur als alleen het stuur
is voor mij de keuze snel gemaakt

Denk ook dat FFB ook erg afhankelijk van het spel zelf heb ik nu bv een hele tijd GT sport gedaan en nu weer even project cars 2 das toch wel een behoorlijk verschil in het voor deel van pc2 moet ik zeggen kun je nog zo een duur stuur kopen wat je wil ligt ook veel aan de software
Laatst bewerkt 6 jaren 2 maanden geleden door vato.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 1 maand geleden #118388 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Fanatec CSL Elite PS4 Review
Er is een blog post online gezet bij Fanatec (www.fanatec.com/forum/categories/blog) waarin staat dat Polyphony digital heeft laten dat de CSL Elite inmiddels in de code is geïmplementeerd en men nog aan het finetunen is. Wanneer we de volledige support in de game mogen verwachten is dus nog onbekend.

Full Implementation of the CSL ELite Racing Wheel in GTS (blue mode)
I have received a n update from Polyphony and got the confirmation that the wheel is already implemented in the code and that they are fine tuning it. Unfortunately I did not get any confirmation when this change will be patched to the game.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
5 jaren 11 maanden geleden #118499 door mv1979
Beantwoord door mv1979 in topic Fanatec CSL Elite PS4 Review
als het goed is is de CSL Elite nu in GT Sport geïmplementeerd, en om dit te vieren geven ze nu een (zij het kleine) extra korting op de starter bundel (stuur + pedalen). I.p.v. € 520 betaal je nu € 500 voor de set waar het stuur en de pedalen los € 590 kosten.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer