pCars: wie doet mee?

8 jaren 10 maanden geleden #111549 door SRAD-666
Beantwoord door SRAD-666 in topic pCars: wie doet mee?
Wat ik zojuist tegenkwam op Twitter... Een nieuw Logitech stuur. De G29. Geen info over de DFGT, G25 of G27 ondersteuning gevonden.
Maar met de komst van een nieuw stuur.... Vrees ik met vrezen.... :unsure:
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden #111551 door Kevin-R34
Beantwoord door Kevin-R34 in topic pCars: wie doet mee?

Wat ik zojuist tegenkwam op Twitter... Een nieuw Logitech stuur. De G29. Geen info over de DFGT, G25 of G27 ondersteuning gevonden.
Maar met de komst van een nieuw stuur.... Vrees ik met vrezen.... :unsure:

Zou er nog niet teveel waarde aan hechten, want ziet er fake uit met DFGT onderdelen. Misschien wel photoshop.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden #111552 door SRAD-666
Beantwoord door SRAD-666 in topic pCars: wie doet mee?

Wat ik zojuist tegenkwam op Twitter... Een nieuw Logitech stuur. De G29. Geen info over de DFGT, G25 of G27 ondersteuning gevonden.
Maar met de komst van een nieuw stuur.... Vrees ik met vrezen.... :unsure:

Zou er nog niet teveel waarde aan hechten, want ziet er fake uit met DFGT onderdelen. Misschien wel photoshop.


Dat is ook zo, maar verder hoor je er ook helemaal nul over. Jammer, want zou graag pC aanschaffen, maar ik stel het lekker uit. Ik denk dat er zo heel veel mensen zitten te wachten.....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #114280 door Bompa
Beantwoord door Bompa in topic pCars: wie doet mee?
Ik doe mee.
Heb sinds kort PS4 met Project cars en mijn Fanatec CSR werkend.
Ik vind het geweldig. Ben veel info hier aan te lezen/verzamelen om het spel zo goed mogelijk te spelen.
Dus ja ben van de partij

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 11 maanden geleden #115427 door mv1979
Beantwoord door mv1979 in topic pCars: wie doet mee?
Ik ben sinds deze week ook trotse bezitter van PC op de PS4, gisteren mijn eerste rondjes gemaakt :cheer: Voelt goed aan, merk zo op het eerste gevoel weinig verschil met GT6. Hoop binnenkort aan te sluiten met enkele races en/of TT's. Ik ban alleen nog benieuwd of er ook al een GTHQ community is opgericht (ofwel binnen PC ofwel via PSN) waar ik me bij kan aansluiten?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 11 maanden geleden #115428 door GTHQ_Stef
Beantwoord door GTHQ_Stef in topic pCars: wie doet mee?
Mooi dat je ook PC hebt gekocht voor PS4. Vanavond rij ik wat rondjes op imola met de Ford Falcon V8. Je kan joinen als je wil en er is aanstaande dinsdag weer een wedstrijd (ook op deze baan met deze auto). Weet niet of wij elkaar al op PSN als vriend hebben. GTHQ_Stef kan je iig toevoegen als je vanavond zin hebt om een rondje te knallen. Denk rond 8u online te komen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer