AC - Endurance 01

7 jaren 4 maanden geleden #116828 door Bodhie
Beantwoord door Bodhie in topic AC - Endurance 01
Ik kan de server niet in?!

Geeft aan: Server Contains Unavailable Content

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 4 maanden geleden - 7 jaren 4 maanden geleden #116829 door Djie
Beantwoord door Djie in topic AC - Endurance 01

Ik kan de server niet in?!

Geeft aan: Server Contains Unavailable Content


Alle benodigde DLC/update geinstalleerd?
Laatst bewerkt 7 jaren 4 maanden geleden door Djie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 4 maanden geleden #116830 door Bodhie
Beantwoord door Bodhie in topic AC - Endurance 01

Ik kan de server niet in?!

Geeft aan: Server Contains Unavailable Content


Alle benodigde DLC/update geinstalleerd?


Updates allemaal geinstaleerd, geen enkele DLC gekocht. Zo vaak speel ik AC niet. Nu met Toon via discord aan het praten, en het ligt daar waarschijnlijk aan, omdat de Corvette een DLC auto is...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 4 maanden geleden - 7 jaren 4 maanden geleden #116831 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic AC - Endurance 01
Is dit dik balen...
Keek wel uit naar de race, maar in au rouge werd ik al aangetikt (reed duidelijk als eerste de berg op) en toen was men auto weg (en concentratie ook meteen serieus weg).
Beetje verder iets te laat geremd waardoor ik tikje kreeg, maar mijn auto leek net een botsbal :s Andere auto (denk bob) leek niet eens te bewegen daardoor en kon rustig verder rijden. Later werd ik nog vol in de flank gereden door 2 andere auto's die rustig leken door te rijden terwijl ik daar als een botsbal van de ene auto tussen de andere vloog.
Verloor 4 seconde per ronde, dus laat maar dan
Laatst bewerkt 7 jaren 4 maanden geleden door Illoeminati.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 4 maanden geleden #116832 door HF_BobdeBauer
Beantwoord door HF_BobdeBauer in topic AC - Endurance 01
ik was een lekkere race aan het rijden. Wel een slechte start, maar al gauw kon ik door fouten van anderen doorschuiven. Klein tikje inderdaad van Illoemi gehad, maar enkel lichte schade op de zijkant bij mij. Dit had weinig invloed op stabiliteit en snelheid.
Daarna een leuk gevecht met Toon en Jonathan. Door een andere strategie kon ik mooi door naar een 2e plek.
Het zag erdan ook naar uit dat ik dit met 2 vingers in de neus kon volhouden....totdat ik 2 keer last van beeld freezes kreeg. :pinch: Auto 2x gecrashed en uiteindelijk total loss. einde oefening voor mij.... :blink:

Volgende keer beter

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 4 maanden geleden #116833 door jrsnijder
Beantwoord door jrsnijder in topic AC - Endurance 01

Is dit dik balen...
Keek wel uit naar de race, maar in au rouge werd ik al aangetikt (reed duidelijk als eerste de berg op) en toen was men auto weg (en concentratie ook meteen serieus weg).
Beetje verder iets te laat geremd waardoor ik tikje kreeg, maar mijn auto leek net een botsbal :s Andere auto (denk bob) leek niet eens te bewegen daardoor en kon rustig verder rijden. Later werd ik nog vol in de flank gereden door 2 andere auto's die rustig leken door te rijden terwijl ik daar als een botsbal van de ene auto tussen de andere vloog.
Verloor 4 seconde per ronde, dus laat maar dan

Volgens mij raakte ik jou redelijk vol aan de voorkant terwijl ik je probeerde te ontwijken in Fagnes.
Kon helaas geen kant op.
Mijn excuses als je vind dat ik fout ben geweest

Was bij voorbaat al van niets uitgegaan dus dan valt plaats 6 van de 9 toch niet tegen.
Buiten die aanvaring met Illoeminati een foutloze race gehad.
Vind het nog steeds raar dat het bandengedrag zo veranderd is.
Mijn snelste tijd vanavond was 2:25:9xx terwijl ik vorige week nog met gemak in de 2:22 kon rijden.
Maar goed, de 2 uur lekker vol kunnen houden en dat zie ik zelf al als een overwinning.
Heren bedankt en tot een volgende.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Verlemen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 4 maanden geleden #116834 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic AC - Endurance 01

Volgens mij raakte ik jou redelijk vol aan de voorkant terwijl ik je probeerde te ontwijken in Fagnes.
Kon helaas geen kant op.
Mijn excuses als je vind dat ik fout ben geweest.

Geen probleem :) ik schoof daar ook rond als een ongecontroleerd projectiel. Is wat moeilijk te ontwijken.
Het leek op dat moment gewoon heel raar. Kleinste tikjes doen een ander amper bewegen, 2x hard aangereden en ook zij lijken met minieme schade door te rijden... maar ik vlieg daar rond als weet ik wat

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 4 maanden geleden #116835 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic AC - Endurance 01
Mooie race gehad gisteren. De strategie die ik had gekozen was erg voorzichtig. BLeek dat ik zeker nog langer op de banden kon rond rijden met 2.22-ers, in een mooi ritme.

Besloten om mijn tweede pitstop de laatste te maken.
Echter in de ronde om dit in mijn pitapp te regelen, klapte ik in eau rouge tegen de vangrail. Schade laten maken, maar dit kostte mij gewoon anderhalve minuut.
Sofa won dik. Ik weet niet hoe ver Jona daar achter zat, maar ik had het idee dat ik het gaatje wel iets aan het dichtrijden was.
Uiteindelijk derde geworden.

Tevreden mee!

De battle for second was erg gaaf voor diverse rondes. Ik kon in mijn eigen ritme, zonder te pushen goed voorblijven. De Ferrari moet het vooral van de bochten hebben, de Corvette van koppel en top speed. Was mooi te zien dat de Ferrari's in het bochtige gedeelte op de bumper kwamen en na start finish weer los gereden werden. Dat ronde na ronde. Erg leuk.

Wel een lange zit. Kreeg om 1 uur en 45 minuten serieus last van mijn maag en rug, maar dat komt ook vooral door de drukte om mij heen (werk en prive).

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
7 jaren 4 maanden geleden #116836 door Jona777
Beantwoord door Jona777 in topic AC - Endurance 01
Hier ook leuke race gehad.

Degelijke start, verloor wel m'n 2de stek aan de BMW die meedeed maar volgde gewoon het tempo van Sofa. Jammer genoeg dan in ronde 2 na Bruxelles in die krappe linkse hevige crash gehad.. Zowel links, voor- als achterkant waren donkergeel.. Waardoor ik maar net in de 22ers kon blijven rijden achter Jilt en Bob.

Dan Besloten om vroeg (ronde 14) m'n 1ste stop te maken en de wagen te herstellen.. Maar heeeel veel tijd verloren hierbij.. Lag zo een 50seconden achter op Bob en Jilt. Kon wel terug in de 2.20ers rijden. Sofa lag ondertussen al ruim voor.

Gewoon blijven knallen dan en kwam dichter, hoewel nog steeds ip ruime afstand, bij Bob en Jilt. Nog enkele kleine foutjes gemaakt maar door de extra stop van Jilt en het uitvallen van Bob 2de plaats.

@ Illoe: zonde van die crashes. Volgende x beter ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 4 maanden geleden #116838 door Sofa
Beantwoord door Sofa in topic AC - Endurance 01
Vrij kort na de start had ik vrij baan, alleen een rijder met een buitenlands aandoende naam in een BMW kwam twee/drie ronden lang ietsjes dichterbij, maar snel haakte hij af, en niet lang daarna verdween hij van de server.

Daarna heb ik de rest van de race niemand meer gezien (buiten twee of drie keer ronde-inhalen), dus was het een eenzame race. Ik had besloten om slechts één keer te stoppen, dus vrij laat, ronde 25, daardoor lag ik na de pitstop op nog steeds op plaats 1, dus van pole tot finish.

Ik dacht altijd dat Assetto minder geschikt was voor competities, met name vanwege het matige pitstopsysteem, maar met die app ging het prima; met de presets kun je gemakkelijk een strategie uitvogelen. Ik zou zeggen, tijd voor een competitie!

Hiervoor heb ik een keer meegedaan met een competitie op GTHQ, en die was leuk, maar de deelname zakte wel wat in na een paar races. In die competitie waren drie auto's beschikbaar, en elke rijder moest een paar keer met elke auto rijden. Ik stel voor om het systeem te vereenvoudigen. Het punt is dat je wat oefentijd voor iedere auto nodig hebt, en er een setup voor moet maken. Dat kost moeite en tijd, en niet iedereen heeft die tijd. Ook werden er de nodige 'exotische' circuits gekozen, hetgeen leuk is, maar hetzelfde bezwaar oplevert: je hebt tijd nodig om het circuit te leren kennen.

Ik bedoel met vereenvoudigen dat er een auto (of auto's) gekozen wordt die weinig setupmogelijkheden heeft (bijv. de Porsche Cayman GT4 Clubsport, wel DLC), je het bij één auto mag houden, en dat ten minste 75% van de circuits bekend zijn, dat maakt het makkelijker om mee te doen voor hen die weinig tijd hebben.

Nou ja, 't is maar een idee. ;)

Ik las dat Bob last had van 'microstotters', of hoe je ze ook moet noemen, ik heb er ook last van. Kort geleden toch maar overgestapt op Windows 10 (met de Toegankelijkheidstruc), en sindsdien is die hapering er regelmatig. Voor die tijd met Windows 8.1 was alles vloeiend. Zo gaat dat met de vooruitgang. :)

Het was leuk om weer eens in een 'officiële' race mee te doen, ipv de 'pick-upraces' die ik tegenwoordig eigenlijk uitsluitend rij.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer