AC - Community Racing

6 jaren 9 maanden geleden #117866 door CrossEEEh
Beantwoord door CrossEEEh in topic AC - Community Racing
Ik stap vanavond ook weer eens in!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 9 maanden geleden #117867 door GTHQ_koop
Beantwoord door GTHQ_koop in topic AC - Community Racing

Ik heb nog maar 3 tijden gezien in de server mannen! Een daarvan van mij.
Ik denk dat we 3 rondjes daar rijden, ongeveer... beetje afhankelijk van hoe snel de eerste eroverheen jakkert.

Wat denken jullie?

Ik heb 2 rondjes gereden in hotlap mode vorig week..
Ben erbij vandaag voor allebei de races maar kom letterlijk net terug van een tripje North Carolina (14u rijden) dus hoop dat ik m'n koppie erbij kan houden :whistle:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 9 maanden geleden #117868 door Jona777
Beantwoord door Jona777 in topic AC - Community Racing
Net paar rondjes gereden op de server.
Merkte wel op dat m'n tijd niet geregistreerd werd.

@Jilt: voor Le Mans lijkt me wel leuk idd als de 3 lmp1-mogelijk zijn.
Qua lengte vd race volg ik jullie..

Tot zo, Greetzz

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 9 maanden geleden #117869 door HF_BobdeBauer
Beantwoord door HF_BobdeBauer in topic AC - Community Racing
Er had op zich wel wat meer ingezeten vanavond. Toch een beetje veel aan het rondklooien geweest. Ondanks dat mijn uitslagen wel stabiel zijn.
Als 6e gekwalificeerd en 2x als 6e geƫindigd.
In elk geval wat meer puntjes dan de vorige keer behaald.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 9 maanden geleden #117870 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic AC - Community Racing
Gisteren niet bepaald mijn avond :ohmy:
Zit blijkbaar een 'invisible mode' in de nieuwe update dat het meerendeel mij niet zag? lol :P
Ik weet dat de Schleife voor 90% aan de smalle kant is, maar werd er soms subtiel afgeduwd alsof ze mij niet zagen :)
Ach ja, volgende keer beter (en hopelijk ook wat cleaner, vooral in de eerste bocht)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 9 maanden geleden - 6 jaren 9 maanden geleden #117871 door CerebralVortex
Beantwoord door CerebralVortex in topic AC - Community Racing
Race 1 was echt bagger voor mij. Net voor T2 in te gaan stuur ik weg van een incident waardoor ik te scherp T2 in moet en daar blijkbaar ook een aantal auto's op elkaar waren gereden en stil leken te staan. Rij zo knal achter op Hein. Nadien leuk en heel clean gevecht met Johnny gehad. Op bepaald moment zat Hein me weer op de hielen, ik ging even naast de baan en probeerde hem erop te houden maar we kwamen in contact en even later ook weer, wsl door vorig contact, heb de replay niet, geen idee wie in fout was. Weer wat later zat de onzichtbare Illoe achter mij en ik stuurde in terwijl hij blijkbaar al voor een deel langs me stond. Spin, armco in en denk ik 3 plaatsen kwijt ofzo. Sorry Illoe.

Race 2 ging veel vlotter. Goede start. Toon was weg in P1 maar kwam er niet makkelijk langs. Koop haalde me in op het lange rechte stuk en nadien Toon ook. Toon heb ik er ook nog ingehaald en Thomas nog net kunnen afhouden voor P2 finish.

Nu, moet zeggen dat ik wat had zitten klooien met apps en ik had geen helicorsa. Heb met de rode pijlen die standaard in het spel zitten gereden en ik ben het niet gewoon. De auto achter zit blijkbaar al hoger dan wat ik dacht dat de pijl aan gaf. Dit is in ieder geval bij Illoe het geval geweest. Dacht niet dat hij ter hoogte van mijn portier zat en ik dus recht had op de bocht..

Op paar incidenten na in de eerste race was het wel leuk in ieder geval.
Laatst bewerkt 6 jaren 9 maanden geleden door CerebralVortex.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 9 maanden geleden #117872 door GTHQ_koop
Beantwoord door GTHQ_koop in topic AC - Community Racing
Race 1 zat ik in de verdrukking bij T1 en werd in T2 rond getikt..
Heb geloof ik iedereen aangetikt omdat ik stil stond :ohmy:
Rondom schade maar gelukkig niet fataal.
Daarna leuke en cleane inhaal race gereden, weet niet waar ik ben geƫindigd..

Race 2 leuke battle met Jona en Toon voor P1 die ik pakte door P2P te gebruiken net na flugplatz, paste net B)

Daarna proberen geen fouten te maken, wel paar keer gedaan maar die waren te klein om P1 af te staan :)

Net met Thomas wat rondjes gereden op Brands.
Quali gaat belangrijk zijn want inhalen is hier verre van makkelijk..!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 9 maanden geleden - 6 jaren 9 maanden geleden #117875 door Jona777
Beantwoord door Jona777 in topic AC - Community Racing
Was voor mezelf ook niet de beste avond op Nordschleife..
Stuurde niet genoeg in denk ik bin t1 waardoor ik Johny even deed dwars gaan maar zonder erg met de voorwielaandrijving ;)
rondje later wou ik move op Laurent maken in het begin van de Schleife maar had dit beter niet gedaan.
Werd beetje zijwaarts getikt, muur in en stuurbehuizing was scheef.. Geen rijden meer aan :blink: maar zoals gezegd had de actie niet moeten proberen.

Wachtte geduldige op race2 maar moest opnieuw de server ingaan en vergat m'n benzine bij te vullen. Heb gewoon gereden tot ik zonder benzine viel..

Nuja, op de Schleife rijden is sowieso genieten maar qua punten zal het minder zijn. Op naar Brands Hatch, laaaang geleden dat dit baantje passeerde maar tis toppertje dus wordt weer een leuke..

@Jilt: al wat meer nieuws voor Le Mans? Zou wel leuk zijn de dinsdag voor of na de echte race niet?!

Greetz
Laatst bewerkt 6 jaren 9 maanden geleden door Jona777.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 9 maanden geleden #117876 door CerebralVortex
Beantwoord door CerebralVortex in topic AC - Community Racing
Ah, jij was het dan Jona, dacht dat het Hein was. Mijn pTracker deed het ook niet. Mja, had redelijke schade van bij de start bij race 1 en kon alleen maar verdedigen.

Koop, vrij zeker dat ik achter je aan zat bij race 2 :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 9 maanden geleden #117877 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic AC - Community Racing

Was voor mezelf ook niet de beste avond op Nordschleife..
Stuurde niet genoeg in denk ik bin t1 waardoor ik Johny even deed dwars gaan maar zonder erg met de voorwielaandrijving ;)
rondje later wou ik move op Laurent maken in het begin van de Schleife maar had dit beter niet gedaan.
Werd beetje zijwaarts getikt, muur in en stuurbehuizing was scheef.. Geen rijden meer aan :blink: maar zoals gezegd had de actie niet moeten proberen.

Wachtte geduldige op race2 maar moest opnieuw de server ingaan en vergat m'n benzine bij te vullen. Heb gewoon gereden tot ik zonder benzine viel..

Nuja, op de Schleife rijden is sowieso genieten maar qua punten zal het minder zijn. Op naar Brands Hatch, laaaang geleden dat dit baantje passeerde maar tis toppertje dus wordt weer een leuke..

@Jilt: al wat meer nieuws voor Le Mans? Zou wel leuk zijn de dinsdag voor of na de echte race niet?!

Greetz


Ik heb de server voor Le Mans nu aangezet. Maandag zet ik hem weer op BrandsHatch.
Porsche heeft een restrictor van 64%.
Verzoek aan allen die mee willen doen, uitvoerig alle auto's te testen.
Ik kom straks ook nog racen!!

Track mod hier te downloaden:
www.racedepartment.com/downloads/circuit-de-la-sarthe-24-hours-of-lemans.2482/

Ik moet nog afspreken wanneer we de race gaan houden, maar je voorstel lijkt me erg leuk!

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer