GT Sport beta volgende fase

6 jaren 11 maanden geleden #117722 door firebird79
Beantwoord door firebird79 in topic GT Sport beta volgende fase
ik heb inmiddels ook de beta gespeeld en moet zeggen dat ik het gelijk weer leuk vind.
je kan helaas nog geen graden van je stuur aanpassen,dus voor mij persoonlijk moet ik het stuur verder uitslaan dan ik wil,maar is kwestie van wennen.wanneer de servers het blijven doen,kan je best leuk racen.
je hebt nu een licentiesysteem en sportiviteitspunten en aan de hand daarvan word je tegenover gelijkwaardigen gezet,behalve dan qua kwalificatietijden.op zich vind ik het een goed systeem,redelijk vergelijkbaar met iracing.t enige wat nu eigenlijk naar boven komt is dat veilig rijden bijna belangrijker word dan winnen,maar zal wanneer het spel er is en iedereen een beetje op zn kunnen zit denk wel wat nivelleren.
het is jammer dat t elke dag dezelfde baantjes zijn,maar wanneer je een x aantal kilometers op een dag rijd,krijg je weer een auto kado,waarmee je mischien weer wat sneller bent.het ziet er nu al echt prachtig uit en ook al had ik t niet verwacht,maar ik koop hem.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Djie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 11 maanden geleden #117723 door lenso
Beantwoord door lenso in topic GT Sport beta volgende fase
idd instellingen stuur zou zéér welkom zijn, moet rempedaal te hard indrukken om vol in de rem te gaan, en connecties zijn niet echt stabiel.
Grafisch en layout is echt Gran Turismo style :laugh:
Raar vind ik als je instuurt dat de snelheid afneemt met vol gas en eens je begint te slippen ofzo het moeilijk is om te corrigeren = grindbak of vangrail

Maar staat ook, al lang, op mijn boodschappenlijstje...

Races vandaag


Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Djie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 11 maanden geleden - 6 jaren 11 maanden geleden #117742 door firebird79
Beantwoord door firebird79 in topic GT Sport beta volgende fase
oeps,krijg t filmpie er niet in

Laatst bewerkt 6 jaren 11 maanden geleden door firebird79.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer