Assetto Corsa 1.2

8 jaren 8 maanden geleden #112468 door Jilt
Assetto Corsa 1.2 werd gestart door Jilt

Glowing discs

Assetto Corsa heeft zijn release van versie 1.2 klaar staan om te worden uitgegeven. Wanneer dit gebeurd is nog even onduidelijk, maar dat hier de gratis DLC met Zandvoort, Audi Quattro en Nismo GT-R in zit, is duidelijk. In een uitgebreid Facebook bericht laat Kunos weten dat ze na de E3, met de aankondiging dat AC op console komt, niet hebben stil gezeten. Ze hebben nieuw personeel aangenomen, hebben een nieuw systeem ontwikkeld om het geluid van de auto's beter te maken en hebben in de tussentijd ook nog even BrandsHatch gelaser-scanned. Een bezoekje aan McLaren en Ferrari zal voor de toekomst mogelijk weer nieuwe producten opleveren in de vorm van DLC?! De nieuwe update is niet alleen de DLC die beschikbaar komt, maar ook de FFB, AI, physics engine en multi player features zijn aangepast. In de nabije toekomst volgen updates die de remschijven laten opgloeien. WIj zeggen, laat update 1.2 maar komen en voor de rest staan we klaar voor al het nieuws wat we hier nog over Assetto Corsa kunnen brengen.


i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden #112469 door jrsnijder
Beantwoord door jrsnijder in topic Assetto Corsa 1.2
Cool, nu maar hopen dat het vroeg in 2016 naar de ps4 komt .
Heb ik weer een reden meer om de ps4 wat vaker aan te slingeren.
Tevens zou het cool zijn als het mogelijk is om met gasten te spelen die AC op de PC hebben.
Dit wilden ze bij Project Cars ook proberen maar tot nu toe helemaal niets meer van terug te vinden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden #112480 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Assetto Corsa 1.2
Dat is altijd wat lastige materie.

PCars heeft toen aangekondigd dat het multiplatform was, maar niet online multiplayer.
Dit heeft te maken met concurrentie blablabla tussen Microsoft en Sony.
Gaat niet gebeuren, dat is wat we duidelijk kunnen stellen, tenzij pasen en pinksteren op dezelfde dag vallen.

Jammer, maar waar.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden #112485 door GTHQ_koop
Beantwoord door GTHQ_koop in topic Assetto Corsa 1.2
Morgen waarschijnlijk....Maar Zondag of Woensdag heb ik ook al voorbij zien komen, sooo close :woohoo:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden #112487 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Assetto Corsa 1.2
Lijkt me heerlijk!

Ik heb eindelijk mijn pedaal misere acjter de rug, althans zo goed als.
Mijn gaspedaal input komt niet boven de 89%.
Dit scheelt echt heel veel op een ronde (laat zeggen 11%).

Inmiddels wat schuifjes ingame aangepast om dit "te verhelpen", weet niet wat ik hardware matig anders zou moeten doen. Dus, ik rij weer "op volle snelheid".

Ik vond het ook al zo gek dat dezelfde auto in een race bij mij wegreed op het rechte eind terwijl ik ook nog eens in de draft zat.....

Hopelijk nu dus echt opgelost.
De work around van stekker eruit en er weer in werkt ongeveer 30 seconden.... :laugh:

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden #112488 door Kevin-R34
Beantwoord door Kevin-R34 in topic Assetto Corsa 1.2

Lijkt me heerlijk!

Ik heb eindelijk mijn pedaal misere acjter de rug, althans zo goed als.
Mijn gaspedaal input komt niet boven de 89%.
Dit scheelt echt heel veel op een ronde (laat zeggen 11%).

Inmiddels wat schuifjes ingame aangepast om dit "te verhelpen", weet niet wat ik hardware matig anders zou moeten doen. Dus, ik rij weer "op volle snelheid".

Ik vond het ook al zo gek dat dezelfde auto in een race bij mij wegreed op het rechte eind terwijl ik ook nog eens in de draft zat.....

Hopelijk nu dus echt opgelost.
De work around van stekker eruit en er weer in werkt ongeveer 30 seconden.... :laugh:

Heb dat ook aan de hand gehad met zowel mijn DFGT als G27 pedalen. Lijkt een logitech kwaaltje. Je kunt trouwens in R3E nog brake sensitivity aanpassen om het te perfectioneren. Moet in AC ook wel kunnen denk ik.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden #112489 door Kevin Heijnen
Beantwoord door Kevin Heijnen in topic Assetto Corsa 1.2

Lijkt me heerlijk!

Ik heb eindelijk mijn pedaal misere acjter de rug, althans zo goed als.
Mijn gaspedaal input komt niet boven de 89%.
Dit scheelt echt heel veel op een ronde (laat zeggen 11%).

Inmiddels wat schuifjes ingame aangepast om dit "te verhelpen", weet niet wat ik hardware matig anders zou moeten doen. Dus, ik rij weer "op volle snelheid".

Ik vond het ook al zo gek dat dezelfde auto in een race bij mij wegreed op het rechte eind terwijl ik ook nog eens in de draft zat.....

Hopelijk nu dus echt opgelost.
De work around van stekker eruit en er weer in werkt ongeveer 30 seconden.... :laugh:

Heb dat ook aan de hand gehad met zowel mijn DFGT als G27 pedalen. Lijkt een logitech kwaaltje. Je kunt trouwens in R3E nog brake sensitivity aanpassen om het te perfectioneren. Moet in AC ook wel kunnen denk ik.


Ik heb net toevallig vorige week mijn G27 pedalen schoon gemaakt. Had een probleem met een stotterend gas pedaal. Ik had het al eerder gehad maar met wat rammen op het pedaal was het weer even goed... Maar het probleem kwam uiteindelijk terug. Ik kwam met wat googlen hier op uit:

www.gtplanet.net/forum/threads/spiking-pedals-fix-clean-your-logitech-g25-g27-pedal-pontentiometers.247510/

Alles gedaan behalve de laatste stap waar je de potentiometer uit elkaar haalt dmv metaal buigen. Ik heb zelf met een dikke naald, een micro reiniging doekje en wat anti vet spray er op voorzichtig zitten schoonmaken, en dat ding veel heen en weer bewegen. Ik kon natuurlijk niet bij de achterkant komen, maar de spray en het vele bewegen heeft wel geholpen, pedalen werken weer als normaal. 't Is wel een lang klusje gezien je zo'n 30 schroeven los moet halen, maar nu werkt het weer dus het was het waard.

Ook kan je als ze echt af zijn nieuwe potmeters aanschaffen. Of je ze van Logitech kan kopen weet ik niet, maar ik geloof dat je ze ook kan vinden bij bijv. Conrad.nl of een andere electronica shop.


Over AC 1.2... Die zal vandaag (vrijdag) uit moeten komen. Echt weer typisch op het laatste moment natuurlijk :pinch:

Er zullen velen verbeteringen in het algemeen in zitten. En ik hoop dat het makkelijker word server data op te slaan van races voor bijvoorbeeld leagues. Ook de schade mag flink verbeterd worden en dat het deur aan deur racen nog iets minder ping-pongerig word... We gaan het zien :woohoo:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden #112490 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Assetto Corsa 1.2
Tnx Kevin,
Dit was iets wat ik inderdaad gedaan had, en ik denk daarmee een van de potentio meters te hebben beschadigd.
Je bracht mij echter wel op een idee! Ik kan natuurlijk de potentio meter van de koppeling naar het gas verplaatsen, dan zijn we er ook!
De koppeling is in iedere game altijd te modden, dus dat is geen probleem!

Weer een leuk klusje :)

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden #112492 door GTHQ_koop
Beantwoord door GTHQ_koop in topic Assetto Corsa 1.2
Mocht 't nodig zijn voor iemand, ik heb nog een setje G-pedalen liggen waar ik niks mee doe ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden #112493 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Assetto Corsa 1.2

Mocht 't nodig zijn voor iemand, ik heb nog een setje G-pedalen liggen waar ik niks mee doe ;)


Kijk dat is goed om te weten!
Wat wil je ervoor hebben?

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer