Yokohama Race Academy

8 jaren 11 maanden geleden #111029 door Djie
Yokohama Race Academy werd gestart door Djie
Mooie mogelijkheid voor onze Belgische lezers! Als je nog niet in het bezit bent van een racelicentie is dit je kans!

skylimitevents.com/section/blog/article/14292746105530fff2e3f55/yokohama-race-academy-by-skylimit-events--the-road-to-the-race-promotion-night.html
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Kevin-R34, Jona777

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden - 8 jaren 11 maanden geleden #111031 door Kevin-R34
Beantwoord door Kevin-R34 in topic Yokohama Race Academy
Dat klinkt super gaaf! Is de Belgische nationaliteit ook een vereiste? Kan het niet zo snel vinden. Er staat alleen dat men woonachtig in België moet zijn. Daar voldoe ik als Nederlander zijnde wel aan :P

Edit: Heb een email gestuurd met die vraag. :) Alleen de ervaring om een uur vrij te mogen rijden maakt dat de 65 euro al dik waard. Woon er vlakbij en ken het circuit uit me duimpje dusja als het mogelijk is dan doe ik zeker mee!
Laatst bewerkt 8 jaren 11 maanden geleden door Kevin-R34.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden - 8 jaren 11 maanden geleden #111032 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Yokohama Race Academy
Je hebt gelijk... woonachtig in België! Dus nationaliteit maakt niet uit volgens de regels, Go for it! Denk btw wel dat de €65,- alleen voor het vrijrijden is, dus niet voor de auto.. of je gaat natuurlijk met je eigen auto!
Laatst bewerkt 8 jaren 11 maanden geleden door Djie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #111033 door Kevin-R34
Beantwoord door Kevin-R34 in topic Yokohama Race Academy

Je hebt gelijk... woonachtig in België! Dus nationaliteit maakt niet uit volgens de regels, Go for it! Denk btw wel dat de €65,- alleen voor het vrijrijden is, dus niet voor de auto.. of je gaat natuurlijk met je eigen auto!

Ok :) Ja was ook te mooi om waar te zijn eigelijk :laugh: Even zoeken hoeveel er dan bovenop die 65 euro komt als ik voor een huurwagen ga. Het zou dit kunnen zijn: Circuit experience huurwagen 495,00.. Zo'n heel pakket inbegrepen met theorie les enzo.. Zou betekenen dat het ruim in de 500 euro zou kosten.

Aardig wat geld zou het zijn maar dan haken veel mensen iig wel al af. Minder concurrentie :laugh:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #111034 door Jona777
Beantwoord door Jona777 in topic Yokohama Race Academy
Wel leuk idd!
De kost voor een wagen is weliswaar hoog, en vrees dat ik me eigen Leon id prak zou rijden! :dry:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer