Lente cup ronde 5 algemeen

14 jaren 9 maanden geleden #2293 door Horli
Lente cup ronde 5 algemeen werd gestart door Horli
Wat brengt ons ronde 5 misschien eens een keer iets heel anders

Suzuki Cappicino op Susuka

Daihatsu Copen op Fuji

Kan ook wel een keer leuk zijn na al dat pk geweld toch.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Horli
  • Horli's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
14 jaren 9 maanden geleden #2364 door SolarSystem
Beantwoord door SolarSystem in topic Re:Lente cup ronde 5 algemeen
Het is dus een Audi R8 geworden. Wel bizar om te zien hoeveel een koppeling scheelt bij zo wagen. De top is niet te bereiken mits je koppeling tot je beschikking hebt. Ofwel, dit keer niet allemaal Nederlanders/Belgen in de top 5 want wij gebruiken geen koppeling.

Persoonlijk vind ik de Audi R8 altijd een overschatte wagen.. Ook als ik hem in het echt zie denk ik: Ja leuk maar wat is het nou? Een racebak, een mengeling tussen sportief en zakenwagen.. Het is een wagen zonder karakter. En wel mooi om te zien dan dat het in zo spel ook naar voren komt, het is een wagen die NIETS maar dan ook NIETS bijzonders heeft. De grip is middelmatig, de snelheid is niet bijzonder het geluid is verschikkelijk! en toch vind ik het niet een slechte keuze want op Suzuka is het een kluif om dit ding in 1 ronde snel over de baan te laten gaan.

Ik heb momenteel een 2:13.5 maar ik heb al op het schema gelegen van een 2:13.1 maargoed zoals ik al zei is dat op Suzuka dan ook zaak dat je de ronde goed afmaakt. Maargoed, voorlopig is het even genoeg maar ik verwacht een hoge 2:12 te gaan rijden aan het eind, dan ben ik tevreden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 9 maanden geleden #2365 door Topsport
Beantwoord door Topsport in topic Re:Lente cup ronde 5 algemeen
Na een korte vakantie en een dagje klussen op zolder er maar eens ff voor gaan zitten, en da valt niet hoor. Normaal sta ik rap binnen de top 100, maar ben nu slechts 177... pfff. Zitten nog wel een boel verbeterpunten in de ronde, gaan we dus maar eens werken komende dagen.

Nog ff tipje: in de playstation store kun je gratis een GT5 Prologue thema downloaden, krijg je iedere keer bij home menu van de ps3 een mooie screenshot van een verschillende auto te zien... wel geinig, iig leuker dan die golvende streepjes.
Of is er ook al een thema van solar's vriendin?? :woohoo:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 9 maanden geleden - 14 jaren 9 maanden geleden #2369 door Oenta
Beantwoord door Oenta in topic Re:Lente cup ronde 5 algemeen
SolarSystem schrijft:

Het is dus een Audi R8 geworden. Wel bizar om te zien hoeveel een koppeling scheelt bij zo wagen. De top is niet te bereiken mits je koppeling tot je beschikking hebt. Ofwel, dit keer niet allemaal Nederlanders/Belgen in de top 5 want wij gebruiken geen koppeling.

Persoonlijk vind ik de Audi R8 altijd een overschatte wagen.. Ook als ik hem in het echt zie denk ik: Ja leuk maar wat is het nou? Een racebak, een mengeling tussen sportief en zakenwagen.. Het is een wagen zonder karakter. En wel mooi om te zien dan dat het in zo spel ook naar voren komt, het is een wagen die NIETS maar dan ook NIETS bijzonders heeft. De grip is middelmatig, de snelheid is niet bijzonder het geluid is verschikkelijk! en toch vind ik het niet een slechte keuze want op Suzuka is het een kluif om dit ding in 1 ronde snel over de baan te laten gaan.

Ik heb momenteel een 2:13.5 maar ik heb al op het schema gelegen van een 2:13.1 maargoed zoals ik al zei is dat op Suzuka dan ook zaak dat je de ronde goed afmaakt. Maargoed, voorlopig is het even genoeg maar ik verwacht een hoge 2:12 te gaan rijden aan het eind, dan ben ik tevreden.


Tot nu toe is het ons elke keer gelukt om de koppelingshazen eruit te glijden, dus waarom dit keer niet! :woohoo:

Wij hebben al meerdere keren tijden gereden in deze cup die onmogelijk leken.. Maargoed, we gaan samen vannavond nog wel even een sessietje doen en dan zullen we zien waar de R8 strand :) Ik neem aan dat nu mijn schitterende DFGT hier ook een aandeel in gaat hebben..

Die verragte DFP moet je nu echt het raam uitgooien of verloten onder de knoppenrijders van deze cup B)
Laatst bewerkt 14 jaren 9 maanden geleden door Oenta.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 9 maanden geleden #2370 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Re:Lente cup ronde 5 algemeen
Topsport schrijft:

. Normaal sta ik rap binnen de top 100, maar ben nu slechts 177... pfff.





Ik heb ook even een paar rondjes geprobeerd sta normaal eigenlijk ook zomaar in de top 100. Ervaar precies hetzelfde als jij.

Nu ben ik echt blij dat we 2 weken hebben. Eigenlijk deze hele week beetje
online ( zeker het weekend) aan het cruisen.
Kom tijd tekort om overal in te komen ( wennen aan auto's) alles is zo leuk. :woohoo:

Oenta wat betreft de audi in het echt is het wel een ruig ding om te zien
maar het is gewoon geen porsche ! Jullie kunnen toch makkelijk 2 tijden neerzetten 1 voor de cup op flippers en 1 voor de ranglijst handschakelen !! :ohmy: Why not
van de tijden die jij rijdt kunnen velen van ons alleen maar dromen denk ik.
Je hoeft je nergens voor te schamen hoor ! ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 9 maanden geleden - 14 jaren 9 maanden geleden #2373 door SolarSystem
Beantwoord door SolarSystem in topic Re:Lente cup ronde 5 algemeen
Oenta schrijft:

SolarSystem schrijft:

Het is dus een Audi R8 geworden. Wel bizar om te zien hoeveel een koppeling scheelt bij zo wagen. De top is niet te bereiken mits je koppeling tot je beschikking hebt. Ofwel, dit keer niet allemaal Nederlanders/Belgen in de top 5 want wij gebruiken geen koppeling.

Persoonlijk vind ik de Audi R8 altijd een overschatte wagen.. Ook als ik hem in het echt zie denk ik: Ja leuk maar wat is het nou? Een racebak, een mengeling tussen sportief en zakenwagen.. Het is een wagen zonder karakter. En wel mooi om te zien dan dat het in zo spel ook naar voren komt, het is een wagen die NIETS maar dan ook NIETS bijzonders heeft. De grip is middelmatig, de snelheid is niet bijzonder het geluid is verschikkelijk! en toch vind ik het niet een slechte keuze want op Suzuka is het een kluif om dit ding in 1 ronde snel over de baan te laten gaan.

Ik heb momenteel een 2:13.5 maar ik heb al op het schema gelegen van een 2:13.1 maargoed zoals ik al zei is dat op Suzuka dan ook zaak dat je de ronde goed afmaakt. Maargoed, voorlopig is het even genoeg maar ik verwacht een hoge 2:12 te gaan rijden aan het eind, dan ben ik tevreden.


Tot nu toe is het ons elke keer gelukt om de koppelingshazen eruit te glijden, dus waarom dit keer niet! :woohoo:

Wij hebben al meerdere keren tijden gereden in deze cup die onmogelijk leken.. Maargoed, we gaan samen vannavond nog wel even een sessietje doen en dan zullen we zien waar de R8 strand :) Ik neem aan dat nu mijn schitterende DFGT hier ook een aandeel in gaat hebben..

Die verragte DFP moet je nu echt het raam uitgooien of verloten onder de knoppenrijders van deze cup B)


We hebben het hier niet over een simpel circuitje.. Dit is Suzuka waar iedereen altijd graag in de time trails bovenaan wilt staan en dan heb je ook nog eens de Audi R8 (die gek genoeg vele fans heeft). Dat geeft als optelsom immense tijden bovenaan. In de Audi R8 schakel je misschien wel 20keer op en neer en dat scheelt in totaal al gauw een halve seconde op Suzuka. Nee ik denk aangezien de competitie gestreden is dat de onmogelijke tijden niet meer komen. Ralph heeft me gister al een mailtje gestuurd waarin die aangeeft het ook voor lief te houden deze laatste race. Ofwel we gaan nog een leuk gevecht tegemoet maar niet zo nerderig meer als de afgelopen races.

En trouwens, vanavond kan ik niet lang want ik ga weer even lekker de bloemetjes buiten zetten vanavond. Me vriendin heeft me groen licht gegeven dat ik weer even lekker uit me bol kan gaan met wat vrienden dus dat belooft wat ;)

Owhja en voor Topsport's request, hier een aantal themes die zijn gemaakt van me vriendin, ja ze staat zo nu en dan model enzo weet ook niet waarom maargoed ze doet het goed... Even kopieren en plakken in je browser en de stappen volgen die op de site worden gezegd om deze theme op je PS3 te krijgen, de moeite waard want me vriendin ziet er prima uit op 1080P kwaliteit :laugh:

www.bestps3themes.com/2008/03/15/misa-campo/
Laatst bewerkt 14 jaren 9 maanden geleden door SolarSystem.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 9 maanden geleden #2598 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Re:Lente cup ronde 5 algemeen
Vanwege internet probleem gisteravond tijd niet kunnen posten.
Dacht even dat het ging en pats weer weg :angry:

Heb maar rondje of 20 kunnen rijden en ik had een bagger tijd van 1:55:809
Niet eens in de top 100.

Kijk uit naar de volgende cup.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 9 maanden geleden #2624 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Re:Lente cup ronde 5 algemeen
Nog niet eerder in de gelegenheid geweest dit te doen, maar daar komt hij dan:

@ Solar System, GEFELICITEERD met het winnen van de Lente Cup.
Je hebt mooi gestreden en volgens mij moest je behoorlijk de zeilen bijzetten om toch tot de overwinning te komen.
Da's voor jou ook leuker, toch?! ;)

Horen we nog wanneer de BBQ is? :P

Ik ben benieuwd hoe het stuur je bevalt....! Begreep dat je het ons nog gaat vertellen!

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer