Uploaden Best Lap: Ronde 4

14 jaren 10 maanden geleden - 14 jaren 10 maanden geleden #2052 door Djie
Uploaden Best Lap: Ronde 4 werd gestart door Djie
Hier mag je je beste ronde replay posten! Doe dit voor de 7 Juni 23:59! Op 8 Juni zal deze topic worden gesloten en de uitslag worden verwerkt, pas dan zullen de beste 8 replays worden gevalideerd. Je beste rondje zal als enige worden gechecked dus wees absoluut zeker dat je je aan de race regels hebt gehouden! Bekijk hier de race details en houdt je aan de race regels!

Zo kan je je beste ronde replay posten:

1.) Nadat je je snelste ronde hebt neergezet keer je terug naar het race scherm waar je kunt kiezen voor opslaan beste race ronde.

2.) Deze slaat je beste ronde op, op je ps3 hdd. Doe je USB stick in de PS3

3.) Vervolgens ga je in de XMB naar Game naar hulpprogramma opgeslagen data, check de handleiding van de PS3 voor als deze stap niet helemaal duidelijk is.

4.) Ga naar de replay die je wilt uploaden(deze kan je zien doordat oa je rondetijd weergegeven zal worden)

5.) Klik op driehoekje en selecteer vervolgens [Kopiëren] in het optiesmenu. Nu staat je replay op je usb stick

6.) Doe de usb stick in je computer. Door op je usb stick naar de mapjes ./PS3/Savedata/ te gaan zie je een mapje staan met een lange naam dit is je replay (bv: BCES00104_RPLY2_B_4399C2C3001).

7.) Door op het mapje te klikken met de rechtemuisknop en te kiezen voor kopieren naar > gecomprimeerde map zal het bestand als een *.zip opgeslagen worden.

8.) Nu zal je zien dat er een gecomprimeerde map is aangemaakt.

9.) Upload je ronde in het aangegeven topic door op een berichtje daar achter te laten en bij file attachment je gemaakte zipbestand toetevoegen! Doe dit door op het forum op de reply button te klikken. Te bladeren naar de gecomprimeerde map en deze te selecteren. Klik vervolgens op file om het bestand zichtbaar te maken in het bericht!

POST HIER ALLEEN JE BESTE RONDE!
Om het topic een beetje schoon te houden en overzichtelijk is dit erg handig. Wil je toch je snelste tussen ronde posten maak dan ff een thread aan! Zo kunnen we ook misverstanden voorkomen bij het nakijken van de goede versie van je rondje!

Tussenstand
  1. SolarSystem 1'51.312 (Checked & OK)
  2. raffels87 1'51.433(Checked & OK)
  3. Oenta 1'51.662 (Checked & OK)
  4. TurboTeam-Hugo 1'51.734 (Checked & OK)
  5. davinci 1'52.315(Checked & OK)
  6. TurboTeam-Giel 1'52.556 (Checked & OK)
  7. Dionysis 1'52.635 (Checked & OK)
  8. Lendell 1'53.018 (Checked & OK)
  9. HammerNL 1'53.105
  10. TurboTeam-Rutger 1'53.274
  11. Firebird79 1'53.846
  12. Jilt 1'54.392
  13. Tigra-Tuning 1'54.424
  14. Horchrob 1'54.453
  15. Kloek 1'54.936
  16. pp0473 1'54.954
  17. daan76daan 1'55.048
  18. Topsport 1'55.555
  19. fxx_666 1'55.565
  20. Horli 1'55.920
  21. Rolls Roy 66 R 1'56.279
  22. ronaldjongbloed 1'56.922
  23. Alfist 1'58.100
Laatst bewerkt 14 jaren 10 maanden geleden door Djie.
Discussie gesloten.
Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #2057 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re: Uploaden Best Lap: Ronde 4
De internationale ranglijst is hier te vinden: d4t.firemonkey.co.uk/jp/gt5p/ranking/co2ca64s1m0.html
Discussie gesloten.
Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #2058 door Calcifer
Beantwoord door Calcifer in topic Re:Uploaden Best Lap: Ronde 4
Daytona is wel echt absurd lastig voor 6axis gebruikers. Het infield is wel goed te doen, maar op de ring vlieg ik er steeds af. Maar ff wachten tot ik mijn wiel weer heb.
Discussie gesloten.
Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #2250 door tigra-tuning
Beantwoord door tigra-tuning in topic Re:Uploaden Best Lap: Ronde 4
:( :) :laugh: :angry:

Bijlage:

Bestandsnaam: GTp5_lente...road.zip
Bestandsgrootte:122 KB
Bijlagen:
Discussie gesloten.
Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #2251 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Re:Uploaden Best Lap: Ronde 4
Ik zag dat de firemonkey link niet meer werkte, dus maar even de japanse link voor deze track:
www.gran-turismo.com/jp/gt5p/ranking/co2ca64s1m0.html

Zie overigens veel mensen in de top tien van de mededingers van de cup in turn 4 over het lijntje heen gaan!
Als ik de race regels bestudeer, dan is dat afkeur.
Of is het tactiek, om de ander te laten denken dat je ronde toch wordt afgekeurd.... Boefjes..! ;) :P

Veel succes dit weekend met het verbeteren van de tijden.
Ik vind het een heerlijk auto, vond het eerst een dweil, maar hij moet wel wennen. Weet niet of ik een tijd onder de 1.54 ga neerzetten, want die chicane is echt lastig. :blink:

Laters.... :woohoo:

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
Discussie gesloten.
Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #2257 door Topsport
Beantwoord door Topsport in topic Re:Uploaden Best Lap: Ronde 4
Ha mederacers, ivm korte vakantie hier alvast mijn ronde. Door het klussen op mijn zolder weinig tijd in deze ronde gestoken, ondanks dat het bakkie wel lekker gaat, en een heerlijk geluid heeft. Heb dan ook niet de snelste, maar wel de meest bijzondere tijd: 1:55:555 :laugh: !
Have fun en tot de volgende ronde maar weer.

Bijlage:

Bestandsnaam: BCES00104_...f71d.zip
Bestandsgrootte:130 KB
Bijlagen:
Discussie gesloten.
Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #2258 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Re:Uploaden Best Lap: Ronde 4
:P :P topsport dat verdient een prijs.
Niet de prijs voor de snelste maar wel voor de mooiste tijd. ;)
Administrator kan je nog een prijs toevoegen. :woohoo:

Gisteren nog even topgear zitten kijken.
Captain Slow kreeg les in tvr :) van Jacki stewart echt mooi voorbeeld
hoe de tijden verbeterd worden.

Kan me voorstellen dat solar gedurende de academy ook dit soort super tips heeft mogen smaken. Denk ook dat als je echt circuit ervaring hebt,
beter in staat zal zijn om de auto te "lezen".
Hoop nog dit weekend even de tijd te vinden om tijd aan te scherpen.

Een van de fouten die may gister maakte maak ik ook.
Steward zei je bent teveel bezig met te kijken wat de auto doet i.p.v.
te kijken waar je naar toe wil.
Uitkomen van bochten pas gas geven als je weet dat je je het niet meer hoeft los te laten. Dus al the way down.
Dat is een fout die ik ook maak, soms bij uitkomen van de bocht moet ik nog even liften dat kost teveel snelheid.
REPECT voor raffels man ik heb je ghost gedownload. Jij hebt in ieder geval geen les nodig. Eerste stuk kan ik je aardig bijhouden maar
uitgaande bochten beheers jij echt perfect.
Voel me echt een opa :woohoo:
Discussie gesloten.
Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #2259 door Horli
Beantwoord door Horli in topic Re:Uploaden Best Lap: Ronde 4

Bijlage:

Bestandsnaam: BCES00104_...1003.zip
Bestandsgrootte:125 KB
Rijd toch goed he zo n elise heb ook veel op suzuka gereden 550 pp
met exige voor s3 achter r1 reed heel strak menig race gewonnen.
Bijlagen:
Discussie gesloten.
Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #2264 door firebird79
Beantwoord door firebird79 in topic Re:Uploaden Best Lap: Ronde 4
damn guys,ik heb me echt t licht uit mijn ogen gereden en nog kom ik niet verder dan een 1.53,846!ik heb wel op een 53,2 gezeten maar wederom die kutchicane!

maar blijft leuk

Bijlage:

Bestandsnaam: BCES00104_...f06b.zip
Bestandsgrootte:127 KB
Bijlagen:
Discussie gesloten.
Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #2274 door SolarSystem
Beantwoord door SolarSystem in topic Re:Uploaden Best Lap: Ronde 4
kloek schrijft:

Kan me voorstellen dat solar gedurende de academy ook dit soort super tips heeft mogen smaken.


Ralph (raffels87) was ook op de Academy voor het geval men het nog niet wist hier. Naast hem en mij was er nog een gozer bij en dat is de bekende Steffan die flink wat geld bij elkaar wint in competities van Need For Speed.

kloek schrijft:

REPECT voor raffels man ik heb je ghost gedownload. Jij hebt in ieder geval geen les nodig. Eerste stuk kan ik je aardig bijhouden maar
uitgaande bochten beheers jij echt perfect.


Er is nu een nieuwe leuke ghost die ook aan het begin van de ronde al aardig op snelheid is :P raffels87 is vooral snel in de chicane (waarschijnlijk nog een tikkeltje sneller dan ik) maar de chicane is echt 25% skill en 75% geluk, dit geld ook voor mij als je dit soort rondetijden wilt rijden. Nu is het punt aangebroken dat als je zin hebt om 5uur alleen maar die rondes te rijden je die geluksronde kan treffen.

Ik ben zelf niet eens trots op mijn ronde, het is gewoon een deel geluk en ik vind het schandalig om het zo voor elkaar te krijgen. 2 weken is ook te lang dan kan je het tot in het zieke willen perfectioneren.. Let maar op als we ooit een competitie houden waarin je in een uur tijd je ronde moet neerzetten, dan komt het op skill aan :laugh: Maar ik snap dat de organisatie voor 2 weken kiest, ik heb daar respect voor maar voor toppers is het te lang..
Discussie gesloten.
Lees meer