Lente cup ronde 4 algemeen

14 jaren 11 maanden geleden #2051 door kloek
Lente cup ronde 4 algemeen werd gestart door kloek
Zo kunnen we meteen weer oh'en

Race director ik vind deze auto en het circuit in ieder geval uitdagend genoeg. :blink:
Hoe is het mogelijk ik mag weer wat geld uitgeven.
Weer een auto kopen die ik nog niet heb en een circuit waar ik ook niet veel ervaring op heb. :blush:

Ik hoop dat de "supersnelle"boys ook tevree zijn.
We gaan er weer voor LEUK.

:woohoo:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • kloek
  • kloek's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
14 jaren 11 maanden geleden #2055 door TurboTeam-Hugo
Beantwoord door TurboTeam-Hugo in topic Re:Lente cup ronde 4 algemeen
Ik val net buiten de boot van de supersnelle mannen maar ik ben er blij mee...

Succes allemaal

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #2079 door SolarSystem
Beantwoord door SolarSystem in topic Re:Lente cup ronde 4 algemeen
Ik denk dat ik hier wel mee kan leven... De auto ken ik eigenlijk helemaal niet en zal daar dus ook even aan moeten wennen. Het circuit is op zichzelf ook geen probleem maar helaas zit er een vervelende bottleneck in: de chicane. Niet om het feit dat hij moeilijk is maar meer om het feit dat de regels hier heel snel te overtreden zijn ook al heb je die bedoeling niet. Erg jammer vind ik dat want op die manier kan je nooit op de limiet rijden.

Voor de rest zal het wel goedkomen hier, ik ga over een tijdje pas mijn rondes rijden want dan nog heb ik tijd genoeg voor een ultieme ronde... Die 2 weken zijn mij echt veel te lang. Wel beter voor de anderen die toch wat meer hun rempunten en rijlijnen moeten weten.

Succes allemaal! B)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden - 14 jaren 10 maanden geleden #2275 door SolarSystem
Beantwoord door SolarSystem in topic Re:Lente cup ronde 4 algemeen
Het is lekker gezellig hier B) Ik wilde even melden dat die raffels87 een zware kluif is om te verslaan. Ik weet niet hoeveel tijd hij aan deze competitie besteedt maar hij neemt het in ieder geval serieus mijn god wat een tijden rijd hij.

gelukkig heb ik deze laatste dag het stuur van me broer tot beschikking en die rijd een stuk beter dan die oude bagger DFP. Vandaar een nieuw legaal record ;) Een 1:51.312

Laat ik het zo zeggen, als ook nog maar iemand onder die tijd komt zeg ik bij voorbaat al: die verdient de eindoverwinning meer dan ik! Al zit er op dit bagger circuit ook een flink portie geluk met betrekking tot de snelle chicane... Met deze wagen gaat die chicane echt nergens over, geen skill, puur geluk en hopen dat je er goed doorheen komt en dan nog maar zien of het legaal binnen de lijntjes is... Als je het mij vraagt is deze combinatie van auto baan uitdagend maar te moeilijk om aan de regels te voldoen... Zeker het punt waar raffels87 en ik bevinden is het gewoon niet te doen eigenlijk, ik hoop dat hij die mening ook met mij deelt en dat we elkaar gewoon tot wanhoop drijven momenteel :ohmy:
Laatst bewerkt 14 jaren 10 maanden geleden door SolarSystem.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer