Even voorstellen

6 jaren 2 maanden geleden #118329 door Bram
Even voorstellen werd gestart door Bram
Hallo,
Mijn naam is Bram woon in Steenwijk ben 67 jaar en fanatiek racer. Heb al het goud wat er te winnen valt in GT Sport gewonnen en wil me nu gaan verbeteren in het online racen. Heb al aan diverse dagelijkse races meegedaan maar kan nog niet echt meekomen, wordt dus nog flink oefenen. Snap soms niet hoe snel sommige rijders kunnen zijn en wat ik heel jammer vindt is dat er rijders zijn die volgens mij niet racen om de race maar om anderen van de baan te rijden.

Mijn opstelling is:
F1 Playseat - Trustmaster T500 - PS 4 Pro - Samsung 50" 4K TV - Logitech DTS Dolby surround set.

Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bram
  • Bram's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
6 jaren 2 maanden geleden #118330 door Kayeos72
Beantwoord door Kayeos72 in topic Even voorstellen
Hej Bram, mooie opstelling!
Zo nu en dan organiseerd Djie op de woensdagavond een race, kom gewoon eens buurten.

[Hier volgt een persoonlijke mening]

Hoewel ik gt sports een leuk spel vind (jawel ik heb het gezegd), is het rijden nog steeds ruk.Het botsen tegen muren en auto's levert nog steeds voordeel op. Dan heb je ook nog eens kids die graag met botsautootjes spelen en met een matig ratingsysteem die dit niet afstraft.
Nou vraag je je vast af wat moet ik met deze info? Kijk, je hebt al een mooie rig staan, daar kun je er meer uithalen door over te stappen naar pc racing. Next level met serieuzere racers.

[Einde mening]

Aan deze mening kunnen geen rechten worden ontleend

Veel plezier online!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 2 maanden geleden #118331 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Even voorstellen

Hej Bram, mooie opstelling!
Zo nu en dan organiseerd Djie op de woensdagavond een race, kom gewoon eens buurten.

[Hier volgt een persoonlijke mening]

Hoewel ik gt sports een leuk spel vind (jawel ik heb het gezegd), is het rijden nog steeds ruk.Het botsen tegen muren en auto's levert nog steeds voordeel op. Dan heb je ook nog eens kids die graag met botsautootjes spelen en met een matig ratingsysteem die dit niet afstraft.
Nou vraag je je vast af wat moet ik met deze info? Kijk, je hebt al een mooie rig staan, daar kun je er meer uithalen door over te stappen naar pc racing. Next level met serieuzere racers.

[Einde mening]

Aan deze mening kunnen geen rechten worden ontleend

Veel plezier online!


:laugh:

Hallo,
Mijn naam is Bram woon in Steenwijk ben 67 jaar en fanatiek racer. Heb al het goud wat er te winnen valt in GT Sport gewonnen en wil me nu gaan verbeteren in het online racen. Heb al aan diverse dagelijkse races meegedaan maar kan nog niet echt meekomen, wordt dus nog flink oefenen. Snap soms niet hoe snel sommige rijders kunnen zijn en wat ik heel jammer vindt is dat er rijders zijn die volgens mij niet racen om de race maar om anderen van de baan te rijden.

Mijn opstelling is:
F1 Playseat - Trustmaster T500 - PS 4 Pro - Samsung 50" 4K TV - Logitech DTS Dolby surround set.


Knappe opstelling Bram!
Welkom op de site.

Leuk wat Kayeos zegt, maar ook niet helemaal waar.
Ook op PC zitten "de kinderen die botsauto's willen spelen".
DE manier om echt clean te racen is via een community zoals deze of league ergens aan te sluiten.
Online racen is een vak apart. Toen ik 9 jaar (sjesus wat gaat de tijd hard) geleden hiermee begon, heb ik een een stijle leercurve gezeten. In no time leer je net ff anders te rijden en leer je van de lijnen en rempunten van anderen. Dan nog is er altijd weer iemand sneller...... Dat blijft... :lol:

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 2 maanden geleden - 6 jaren 2 maanden geleden #118332 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Even voorstellen


Zo zit ik erbij, pc, pjc2, simhub op iphone

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
Laatst bewerkt 6 jaren 2 maanden geleden door Jilt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 2 maanden geleden #118335 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Even voorstellen
Welkom Bram! We hebben het allemaal moeten leren, aan je setup ligt het zeker niet! Wat ziet dat er gaaf uit! Gewoon veel races rijden en leren van de snelle mensen.

Heb voor vanavond even weer een race erop gezet! Je kan mij toevoegen op PSN: GTHQ_Djie
dan zal ik je een uitnodiging sturen!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer