Ook even voorstellen; Stephan296

8 jaren 8 maanden geleden #112444 door Stephan296
Ook even voorstellen; Stephan296 werd gestart door Stephan296
Beste leden,

Aangezien het netjes is om je even voor te stellen als je ergens nieuw bent doen we dat even op deze manier.
Ik ben Stephan inmiddels 32 jaar en woonachtig in het altijd mooie Apeldoorn ;-)
Na heel wat jaren Grand Prix 2,3 en 4 te hebben gespeeld, ben ik toen overgestapt naar de Xbox 360 waar ik F1 2011,2012,2013,2014 op heb gespeeld.
Dit was allemaal zonder een stuurtje en nog met een controller ( ja ja ik weet het)
Na wat advies en een paar keer op een PS3 GT6 te hebben gespeeld bij de vriend van een nichtje van mij ben ik overstag gegaan in november 2014 om de Xbox360 te verkopen en een PS3 aangeschaft.
Daar moest natuurlijk GT6 bij komen ;-)
Van diezelfde vriend heb ik toen een Logitech Driving Force GT set gekregen (die heeft hij over)
Toen moest er natuurlijk nog een standaard stoel bij komen.
Ik heb toen in eerste instantie een Wheelstand Pro gekocht om daar mee te racen.
Echter in mei van dit jaar kreeg ik het aanbod van een vriend van me om zijn playseat met G25 stuur en pedalen te lenen aangezien hij er toch niets mee deed.
Dus die staat hier nu om dienst te doen ;-)

Vorige week kwam ik in contact met een aantal leden van deze site/forum welke mij een tip gaven over deze site.
Dus ben ik hier gaan kijken en heb ik me aangemeld.
Vanavond ga ik mee doen aan de eerste race hier, dus ben benieuwd.
In de oefen sessies was ik behoorlijk langzamer dus heb nog genoeg te leren.
Normaal gesproken race ik met nog 3 jongens op dinsdagavond, elke week kiest iemand een circuit en een auto uit.
Dus het kan zijn dat ik hier ook nog wel een keer een race ga organiseren.

Aangenaam kennis te maken in ieder geval en hou de glimmende kant boven ;-)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Stephan296
  • Stephan296's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden #112446 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Ook even voorstellen; Stephan296
Welkom Stephan! Hier ook begonnen met Grand Prix 2, 3 en 4 :) Leuk dat je mee komt rijden vanavond en hoop je natuurlijk nog vaker op de baan tegen te komen, have fun!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Stephan296

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden #112448 door mjhorenberg
Beantwoord door mjhorenberg in topic Ook even voorstellen; Stephan296
Ik zat er al op te wachten. Welkom bij GTHQ en zoals je al hebt gemerkt wordt hier wel clean and fair gereden. Leuk dat je ook vanavond aanhaakt. Tot straks dan maar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Stephan296

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer