M.Vranckx AC racer

8 jaren 11 maanden geleden #111240 door M.Vranckx
M.Vranckx AC racer werd gestart door M.Vranckx
Eerst en vooral leuk dat ik deze community gevonden heb.

Ben een 33 jarige Belg uit Overijse.
Race al vele jaren sims. Begonnen ten tijde van GTR en ook al enkele online leagues gespeeld. Vooral dan via de vroegere Beracing. Sinds kort terug opzoek gegaan naar wat meer uitdaging dan alleen hotlaps rijden.

Als controller gebruik ik al enkele jaren de G25 samen met een Playseat.

Ben geen topper, dus geen vrees voor de toppers hier :). Toch heb ik al enkele winsten gehaald vroeger door consistentie en volharding :). Ook sta ik ten volle voor clean racing en wanneer ik een fout maak zal ik me vriendelijk verontschuldigen en mijn fout toegeven.

Kijk al uit naar de races die ik samen met jullie ga rijden.

See you all next friday voor de OldSchool DTM champ.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Kaarraak

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • M.Vranckx
  • M.Vranckx's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #111241 door GTHQ_koop
Beantwoord door GTHQ_koop in topic M.Vranckx AC racer
Welkom ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #111248 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic M.Vranckx AC racer

Ben een 33 jarige Belg uit Overijse..

Kleine wereld, ik werk namelijk in Overijse :) woon er een 15km vandaan. Enjoy it here... en misschien tot vrijdag

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #111262 door Kaarraak
Beantwoord door Kaarraak in topic M.Vranckx AC racer
Welkom Vranckx! Het oldschool kampioenschap is denk ik perfect om bij in te stappen. Verreweg de meesten zijn ervaren, maar er is voldoende verscheidenheid in snelheid, dat er altijd wel mensen om je heen zijn om mee te knokken.

Hou je het bij AC, of speel je ook andere sims, zoals R3E of misschien vanaf morgen Project Cars? Hoe dan ook, hopelijk tot vrijdag!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #111263 door M.Vranckx
Beantwoord door M.Vranckx in topic M.Vranckx AC racer
Gegroet, idd kleine wereld :).

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • M.Vranckx
  • M.Vranckx's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #111264 door lampiew
Beantwoord door lampiew in topic M.Vranckx AC racer
Welkom, M.
Ik zie je morgen zeer waarschijnlijk met de oude DTM :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #111269 door M.Vranckx
Beantwoord door M.Vranckx in topic M.Vranckx AC racer

Welkom Vranckx! Het oldschool kampioenschap is denk ik perfect om bij in te stappen. Verreweg de meesten zijn ervaren, maar er is voldoende verscheidenheid in snelheid, dat er altijd wel mensen om je heen zijn om mee te knokken.

Hou je het bij AC, of speel je ook andere sims, zoals R3E of misschien vanaf morgen Project Cars? Hoe dan ook, hopelijk tot vrijdag!


Momenteel speel ik vooral AC en F1 2013. Heb nog een PS3 staan met GT6, maar is vooral om in de salon met vrienden te spelen.

Project Cars, miss wel. Kijk er al even naar uit, hoop alleen dat het niet te arcade zal zijn. Ook Dirt Rally dacht ik vannavond eens uit te proberen. Uiteindelijk heb je dan zoveel games dat je niet weet waar eerst te beginnen. En mijn vrouw en dochter mogen er ook niet door vergeten worden he :-).

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • M.Vranckx
  • M.Vranckx's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden - 8 jaren 11 maanden geleden #111272 door Jona777
Beantwoord door Jona777 in topic M.Vranckx AC racer
Hi M,

Leuk er nog eens een Belg bij te hebben M.. (M staat voor? Vind dit nergens terug :)

Wees gerust, elke cleane en fair simracer is in mijn ogen een topper ;) staat los van snelheid.. Hoewel het natuurlijk leuk meegenomen is! Uiteindelijk moet iedereen plezier hebben en daar draait heb bij deze AC-kampioenschappen om..

Op pc zijn "velen" van ons ook actief op RaceroomRacingExperience mocht dat je interesseren. Staan ook al enkele kampioenschappen voor klaar :)

Btw, Als je een Google+account hebt, kan het ook interessant zijn me daar toe te voegen.

C u at the track!
Laatst bewerkt 8 jaren 11 maanden geleden door Jona777.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer